اپل مدیر سابق رولز رویس را استخدام کرد

اپل مدیر سابق رولز رویس را استخدام کرد

با توجه به اینکه هیچ خبری از چشم تیزبین رسانه ها به دور نمی ماند ، بنا به گزارشات رسیده ، اپل برای مدیریت ارتباطات در مناطق اروپا ، خاورمیانه ، هند و آفریقا (EMEIA) ، روزنستاک (Rosenstock) مدیر سابق شرکت رولز رویس را برای مدیر روابط عمومی این مناطق به استخدام خود دراورده است.

 

 
اپل و رولز رویس هر دو اخیرا تصمیم به کاهش استخدام گرفته اند ، اما جالب اینکه رولز رویس اطلاعات تماس روزنستاک (Rosenstock) در سایت اینترنتی خود را برداشته است ، در آخرین نسخه کش شده وبسایت این شرکت ، اطلاعات تماس این مدیر تا تاریخ ۱۰ فوریه وجود داشته و به فاصله ۱۰ روز دیگر مشاهده نگردید.
PR Weeks گزارش میدهد که اپل روزنستاک (Rosenstock) را برای بهبود قابلیتهای امور شرکت استخدام کرده و با این کار جنجالهای سیاسی و حقوقی بپا کرده است ، اپل در حال حاضر پرونده های حقوقی علیه گوشی های سامسونگ رقیب خود و اجتناب از پرداخت مالیات در برخی از کشورها را روی میز خود دارد.
بنا به گزارشات ، روزنستاک (Rosenstock) هم اکنون زیر نظر آلن هلی (Alan Hely) مدیر ارشد اپل در شرکت منطقه ای Comms این پست سازمانی برای او در نظر گرفته شده است.
در صورت تایید این خبر ، روزنستاک (Rosenstock) پس از چهار سال و شش ماه شرکت رولز رویس را ترک کرده است ، و قبل از این در شرکت Misys (شرکت نرم افزاری) و Thames Water کار کرده است.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights