مقدمات اپل برای عرضه iPhone 5s در ماه June/July

iphone5-intro

 

در روزهای اول عرضه آیفون ۵ کمتر کسی به فکر یک آیفون با نام iPhone 5s بود, چرا که این آیفون بسیار شبیه به آیفون ۴ بود، مخصوصاً از نظر طراحی. اما ظاهراً مدیر بازاریابی اپل هنوز هم به بی بدیل بودن طراحی کنونی آیفون اعتقاد دارد و قصد ندارد به این زودی ها از این طراحی دل بکند، صراحتاً هم همینطور به نظر می رسد، اگر که به فروش بالای آیفون ۵ نگاهی بیندازیم ! حال طبق اخبار جدید به دست آمده، خبرها حاکی از آن است که iPhone 5s در راه است. به دنبال گزارشی که چند شب گذشته وال استریت ژورنال منتشر کرد، سفارس صفحه نمایش آیفون ۵ بسیار کمتر شده است، این مقدار سفارشات هم اکنون به نصف روال گذشته تغییر کرده است. حال یک تحلیلگر سرشناس به نام Peter Misek، این حرکت اپل را نشان از عرضه یک آیفون جدید می داند، خیلی جالب شد، جالب تر اینکه بدانید چندی پیش خبری منتشر شد که نوید عرضه iPhone 5s را در ماه june داده بود، پس این تحلیل تا حد قابل قبولی می تواند ما را قانع کند که اپل متد جدیدی را برای عرضه آی دیوایس های خود در نظر گرفته است، عرضه نیم سالانه محصولات. طبق خبر دیگری که در ماه گذشته منتشر شد، اپل قصد دارد آیفون ۵s را با چندین قابلیت جدید از جمله قابلیت جدید آن، صفحه نمایش Super HD بود، واقعاً از نظر عقلانی همه چیز جفت و جور شده است، به زبان ساده تر، اگر اپل قصد آیفون ۵s را بدون اعمال تغییر در صفحه نمایش عرضه کند، مسلماً سفارشات و دریافت صفحه نمایش آیفون ۵ را تا به این مقدار کاهش نمی داد، زیرا فروش آیفون ۵ آنقدر هم بد نشده که اپل دست به چنین کاری بزند، از سویی اپل می توانست از این صفحه نمایش ها علاوه بر به کاربردن آن برای تولید آیفون ۵، آن ها را برای تولید آیفون ۵s هم به کار ببرد، پس ظاهراً پای یک صفحه نمایش جدید در میان است. 

جدایی از این قظایا، این تحلیلگر چندی پیش در گزارشی که منتشر کرد که آیفونی با صفحه نمایش ۴.۸ اینچی در انتظار ماست. او این صفحه نمایش را متعلق به آیفون ۶ دانسته است، حتی این خبر توسط یک برنامه نویس منتشر شد که این مشخصات از آیفون ۶ را در لاگ برنامه خو دیده بود.

در هر حال مشخص نیست که آیا در کنار آیفون ۵s ، قرار است آیفونی دیگر معرفی شود یا خیر، همچنین ممکن است این آیفون همان آیفون ۶ باشد، یعنی آیفونی که بعد ازآیفون ۵s منتشر می شود. اما چیزی که این تحلیلگر به آن پایبند است، یک آیفون با نمایشگر ۴.۸ اینچیست. این تحلیلگر ذکر کرده است که در آینده ای نه چندان دور، شاهد یک محصول ۴.۸ اینچی از سوی اپل خواهیم بود. نظر شما چیست ؟ آیا اپل به این واقعیت پی برده است که آیفون صفحه نمایش ۴ اینچی دیگر مناسب یک آیفون نیست ؟ یا اینکه یک محصول دیگری در انتظار ماست ؟

منبع خبر: TechCrunch



لطفاً منبع خبر حفظ شود

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights