اولین ردپای iOS 7 و آیفون نسل هفتم

 

خب بالاخره وارد دوره ای شدیم که باید خبرها و شایعات مربوط به آیفون نسل هفتم و iOS 7 را ببینیم و بشنویم. امروز مشخص شده است که اپل در حال تست و آزمایش سیستم عامل iOS 7 و آیفون نسل هفتم است، طبق مشاهدات یک برنامه نویس در لاگ برنامه خود, اپل در حال تست یک سخت افزار جدید، یعنی یک آیفون با شناسهiPhone 6,1 است، آن هم با سیستم عاملی که iOS 7 نام دارد، پس نوید یک سیستم عامل جدید و یک آیفون نوید در نیمه های سال ۲۰۱۳ به گوش می رسد. بد نیست بدانیم شناسه آیفون ۵ ، iPhone 5,1 / 5,2 است. با استناد به لاگ های این برنامه نویس، مشخص شده است که IP آدرس مربوط به iOS 7 و آیفون نسل هفتم مربوط به کمپانی اپل در کاپرتینو است. صحت داشتن این حرف می تواند بر پایه چنین اتفاق هایی که در گذشته رخ داده ، یعنی تست ios 6 که در سال گذشته میلادی چنین گزارش هایی از سوی برنامه نویسان مطرح شد. از جهتی، اینکه دستگاه و سیستم عامل جعلی باشد، احتمالش %۰ است، زیرا تمام IP ها متعلق به مرکز اپل واقع در کاپرتینو است. به غیر از این موارد ، هیچ اطلاعاتی از خصیصه و ویژگی سیستم عامل، همچنین سخت افزار به بیرون درز نکرده است، همین که لاگ های این برنامه چنین اطلاعاتی را منتشر کرده است می تواند کلی به شایعات جان ببخشد. 

اپل در سال گذشته میلادی اولین رونمایی از iOS 6 را در ماه June انجام داد و نسخه نهایی آن را در September عرضه کرد که همزمان با آن آیفون ۵ هم عرضه عمومی شد.

حال بهتر است کمی در خصوص آینده صحبت کنیم، اینکه دوست دارید آیفون نسل هفتم و به خصوص iOS 7 چه ویژگی هایی داشته باشند ؟ به نظر من اپل با عرضه iOS 6, و با دیدن توقع بالای مردم، چه در تغییر گرافیک و چه در امکانات به وجود اومده، باید یک تحول اساسی به سیستم عامل خودش بده، تا حد زیادی در مورد گرافیک مطمئن هستم که تغییر پیدا می کنه و ممکنه رابطهای گرافیکی هم زیباتر و کاراتر بشوند، مهم ترین دلیلش علاوه بر انتظارات مردم، Jonathan Ive هست، اپل در سال گذشته Scott Forstall رو اخراج کرد و مسلماً شخصی همانند ive که از تغییر و تحول در طراحی بدش نمیاد جای اون رو گرفته، البته با کمک دیگران مدیران ارشد اپل. به همین خاطر ممکنه شاهد موارد زیبا و دلنشین در iOS 7 باشیم. طراحی Music و iTunes 11 را دیده اید ؟ شاید همه طراحی گرافیکی در iOS 7 به همان شکل باشد، که در این تاپیک بخشی از آن را می توانید ببینید. همچنین در عکس های زیر :

منتظر نظرات شما دوستان هستیم، در تاپیک زیر،

اولین ردپای iOS 7 و آیفون نسل هفتم


مطالب مرتبط:

iOS 7 به استقبال صفحه نمایش جدید آیفون می آید

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱۱

  1. فراز

    ۱۳ دی ۱۳۹۱ ۹:۵۸ ق٫ظ

    ممنون میشم اگه منبع رو هم ذکر کنید …

  2. فرزین

    ۱۳ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

    عااااالیییههه, اگه به این گونه تغییر و تحولات ادامه بدن خیلی عالی میشه.

  3. Parsa

    ۱۳ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

    سلام و خسته نباشید iOS 6 در چه تاریخی به طور رسمی معرفی شد ؟

  4. shayan

    ۱۳ دی ۱۳۹۱ ۱:۲۴ ب٫ظ

    اینا خیلی شبیه اندروید شده

    خدا کنه از این بهتر باشه و اصالتش رو حفظ کنه

    طرح های فورستال هم بد نبود. یعنی خیلی خوب بود. بین سیستم عامل های دیگه خیلی سر تر بود.

    • Arian

      ۱۴ دی ۱۳۹۱ ۲:۰۲ ب٫ظ

      کجا شبیه اندروید شده؟اتفاقا تغییر که خوبه از یکنواختی در میاد.من اندروید رو آپدیت کردم همه چی عوض شد آیپدم رو آپدیت کردم تو ظاهر چیز زیادی دیده نمیشد.باید از این حالت در بیاد دیگه.

  5. Redbull

    ۱۳ دی ۱۳۹۱ ۱:۲۸ ب٫ظ

    منبع Thenextweb هست، تحلیل هم خودمون.

  6. Redbull

    ۱۳ دی ۱۳۹۱ ۱:۲۹ ب٫ظ

    پارسا جان در متن که ذکر شده، در ماه سپتامبر همراه با آیفون ۵

  7. کیان

    ۱۳ دی ۱۳۹۱ ۴:۲۰ ب٫ظ

    برای iphone 4 و iphone 4s میاد؟

  8. Moein3000

    ۱۴ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

    تا الان که اپل همیشه اول بوده و خواهد ماند !
    اگر به گذشته نگاه کنیم کاملا متوجه این می شویم که اپل همیشه بی نقص بوده !
    منظورم این نیست که هیچ باگ نرم افزاری و یا سخت افزاری نداشته !‌همه دارن !
    منظورم اینکه هیچ وقت با این شرایط ثابت نمونده و همیشه با آپدیت های نرم افزاری و سخت افزاریش تمامی این اشتباهات جبران شده و تمامی این مشکلات برطرف !
    پس اصلا نباید نگران از دست دادن چیزی بود ! مطمپن باشید همون طوری که از سابقه ی اپل مشخصه , از همون اول تغییر به سمت بهتر شدن , سریعتر و روانتر شدن و همچنین تغییر های شگفت انگیز اپل در UI که اقتدار محصولات اپل رو حفظ کنه !
    شاید خیلی ها بگن که آندروید بیشتر به درد ما ایرانی ها می خوره !‌قبول اما تمامی سخت افزار هایی که از آندروید استفاده می کنند هیچ کدام کیفیت سخت افزاری اپل را ندارند !‌و اینجاست که خیلی ها بخاطر سخت افزار در واقع طراحی و ارگنومی اپل به سمت اپل می روند !‌
    بینابراین فقط صحبت از نرم افزار نیست بلکه سخت افزار باکیفیت هم یکی ملاک هاست !
    که از نظر من نادان اپل هر دو را به قول معروف در هر بنز داراست !‌البته بهتره بگم آوودی ! چون بازم از نظر من نادان آوودی از بنز بهتره !

  9. Arian

    ۱۵ دی ۱۳۹۱ ۳:۰۷ ب٫ظ

    فقط امیدوارم این مشکل بلوتوث رو از بین ببرن رابط کاربری رو هم خیلی تغییر بدن.

  10. ویشتا

    ۱۶ دی ۱۳۹۱ ۰:۵۰ ق٫ظ

    اپل کارش همیشه درست بوده و هست ولی نمیدونم چرا بعضی از کاربردها رو به ios اضافه نمیکنه شاید مشکل همه ما ایرانیها caller id باشه و یا حتی برای یه برنامه مثل bite sms گوشی مون را جیلبریک میکنیم ای کاش اپل تو فکر سیاست نبود و فقط مشتری گرا بود لازمه بدونین که ایرانیها هم قسمتی از بازار فروش محصولات اپل هستن ولی تا حالا اپل به گذاشتن زبان فارسی در نرم افزارهاش بی اعتنا بوده شاید در اینده همه چیز تغییر کرد

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights