عرضه آیپد نسل پنجم در ماه March

8c6906623b6fb594ea9afb1e848e00c5cached

 

 

امسال اپل برخلاف سال های گذشته و به طور کلی برخلاف سنت های پیشین خود، یک آیپد به روزرسانی شده را بعد از آیپد نسل سوم منتشر کرد، و در نهایت با عرضه آیپد مینی، پرونده خانواده آیپدها را در این سالِ پرفروغ بست. اما ظاهراً قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۲ خبرهایی از آیپدی کاملاً جدید، چه از نظر ظاهر و چه از نظر سخت افزار به گوش می رسد. امروز یک وبسایت ژاپنی، Macotakara، ادعا دارد که آیپد نسل پنجم با طراحی کاملاً جدید در March 2013 عرضه خواهد شد.

 

هرچند که یک منبع چینی، گزارش داده است که آیپد مینی، با سخت افزار به روزرسانی شده و صفحه نمایش رتینا در ماه March 2013 عرضه می شود، اما خبرهای تازه تر شواهدی را از آیپد نسل پنجم یافته اند. طبق گزارش این منبع، آیپد نسل پنجم دقیقاً همانند آیپد مینی کنونی خواهد شد. باریک و سبک. ( از نظر ظاهر )

از آنجایی که اپل، آیپد نسل چهارم را در کنار آیپد مینی، ۲ ماه گذشته عرضه کرد، اینکه از نظر شباهت نسل پنجم آیپد شبیه به آیپد مینی باشد، تا حدودی می تواند منطقی باشد.برآورد شده است که درازای آن حدود ۴ میلی متر، پهنای آن حدود ۱۶ میلی متر و ضخامت آن حدود ۲ میلی متر از آیپد نسل ۴ کمتر خواهد شد. قبل از این گزارش، Digitimes هم گزارش داده بود که آیپد نسل جدید در میانه سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

منبع Macotakara تا کنون اطلاعات دقیقی را به بیرون درز داده است، به عنوان مثال، طراجی آیپاد نانو و آیپاد تاچ جدید را پیشبینی کرده بود.

 عرضه آیپد نسل پنجم در ماه March

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights