با آیپد مینی بیشتر آشنا شویم.

با آیپد مینی بیشتر آشنا شویم.

 

سرانجام بیش از دو سال شایعه سازی پیرامون ساخت یک تبلت ۷ اینچی از اپل٬ این شرکت دقایقی پیش پیش در طی کنفرانس٬ آیپد مینی را رونمایی کرد. 

 

اپل برای آیپد مینی٬ هر آنچه را که لازم برای تسخیر کاربران لازم بود قرار داده است٬ یک سخت افزار قدرتمند در کنار طراحی زییا و قدرت نرم افزاری بالا . بهتر است حاشیه را کنار بگذاریم و به معرفی خود آیپد مینی بپردازیم 
این شوالیه جدید اپل که قرار است در میدان تبلت های ۷ اینچی به رقابت بپردازند دارای یک طراحی جدید به نسبت نسل های ۱۰ اینجی آیپد است و تنها ۷.۲ میلیمتر ضخامت دارد و ۳۰۸ گرم وزن
این محصول واقعا سبک و نازک است حتی سبک تر از یک دفتر !
رزولوشن آیپد مینی ۷.۹ اینچی٬ به مانند آیپد ۲ است و با مقدار ۱۰۲۴ در ۷۲۸ است. یک رزوشولون ایده آل برای برنامه نویسان است زیرا هزاران برنامه بر پایه این رزولشون ساخته شده است.
پردازنده این محصول٬ به مانند آیپد ۲ ٬ پردازده فوق العاده قدرتمند دو هسته ای A5 است و مثل همیشه اپل پیرامون رم صحبتی به میان نیاورد.

اپل توانسته است در این سایز کوچک٬ هنوز عملکرد باطری ۱۰ ساعت را با نازک ترین باطری ای که طراحی کرده است نگاه دارد. پس با یک تبلت زیبا٬ قدرتمند با عمر باطری زیاد روبرو خواهیم بود. 
آیپد مینی در سه ظرفیت ۱۶ ٬ ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دو مدل وای فای و ۳G+LTE ارائه می شود. 
دوربین جلو آیپد مینی یک دوربین HD برای مکالمه تصویری است و دوربین عقب نیز به گفته اپل٬ تنها کیفیت HD دارد ( به نظر از قدرت عکس برداری و فیلم برداری در اندازه آیپد ۲ است )
قیمت آیپد مینی برای مدل های وای فای و ۳g+LTE به شرح زیر است 

برای مدل های وای فای
۱۶ گیگ- ۳۲۹ دلار
۳۲ گیگ-۴۲۹ دلار
۶۴ گیگ-۵۲۹ دلار

برای مدل های ۳G+LTE
۱۶ گیگ-۴۵۹ دلار
۳۲ گیگ-۵۵۹ دلار
۶۴ گیگ-۶۵۹ دلار

پیش خرید آیپد مینی از ۲۶ اکتبر آغاز می شود و در ۲ نوامبر در ۳۴ کشور آیپد مینی وای فای عرضه خوهد شد و برای نسخه ۳G نیز٬ باید دو هفته بیشتر صبر کنیم. نسخه ۳G نخست در آمریکا منتشر می شود و در مدت کمی به کشور های دیگر نیز فرستاده خواهد شد . 
اپل همچنین اسمارت کاور ها را نیز برای آیپد مینی بروز رسانی کرده است. 

خوب با آخرین شوالیه اپل در سال ۲۰۱۲ آشنا شدیم٬ آیپد مینی برای ورود به میدان جنگ ۷ اینچی ها به نظر کاملا آماده است .

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۱

  1. Mohammad

    ۴ آبان ۱۳۹۱ ۶:۱۰ ب٫ظ

    سلام و خسته نباشید
    ممنون از سرعت خوبتون در به روز رسانی اطلاعات.
    یه مشکل در متن بالا وجود داره. شما دوربین پشتی ایپد مینی رو فقط اچدی در فیلم برداری گفتید و گفتید که در عکس برداری مانند ایپد ۲ هست در صورتی که دوربین پشت مثل ایپد نسل ۴ دارای دوربین ۵ مگاپیکسل و فیلم برداری اچدی هست.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights