طراحی سحرآمیز هدفون های EarPad توسط اپل

 

اگر از کاربران محصولات اپل هستید، چه قدیمی و چه جدید، مطمئناً تا کنون شاهد موارد خاص، منحصر به فرد و پر راز و رمز در دستاوردهای اپل بوده اید. چه در محصولاتش، چه در فروشگاه های خود که عنصر اصلی آن ها را شیشه و فلز می داند، و حتی در نرم افزارها و آیکان هایی که در بعضی از آن ها جملات به یادماندنی استیو جابز فقید نقش بسته است… . همه و همه بی خود و بی چهت متاثر نشده اند. امروز باز هم یکی دیگر از رازهای طراحی اپل آشکار شد، طراحی جعبه های مربوط به هدفون های EarPad. شاید کمی متعجب شوید و بگویید چه چیزی در این جعبه به جز یک هدفون سفید قرار دارد ؟

 

 

با دیدن این عکس بالا، شاید از خود سوال کنید که EarPad هم دارای اپلیکیشن است ؟ نه این طور نیست، اما حدس شما هم بی ربط نبوده** ! نمی توان این را انکار کرد که موفقیت های نیم دهه اخیر اپل برخواسته از iOS نیست، در حال حاضر این موفقیت چنان برای اپل مطبوع بوده است که حتی جعبه های محصولات خود را متاثر از قواعد iOS می سازد، شاید با این اپل قصد تضمین موفقیت در محصولاتش را دارد. درست حدس زدید، طراحی جعبه EarPad, الگو گرفته از اپلیکیشن ها iOS است. اما این یک تصادف یا … نیست، اپل ظاهراً سعی بر همین امر داشته است تا یک هدفون از روح آی دیوایس ها بسازد. بعد از چنین حدس هایی افراد کنجکاو وبسایت Cultofmac به بررسی دقیق آن پرداختند، با توجه به بررسی ای که اساس آن الگوی هندسی ساخت آیکان نرم افزارهای iOS است، مشخص شد که دقیقاً ، حتی بدون یک میلیمتر اشتباه، این جعبه طبق الگوی هندسی آیکان نرم افزارهای iOS ساخته شده است، شگفت انگیز است.

 

 

البته، هیچ چیز در اپل بدون دلیل ساخته نمی شود. به راستی که این EarPad برازنده آی دیوایس هاست، چرا که زادگاه آن همین آی دیواس و سیستم عامل است. واقعاً تفکر در اعماق محصولات اپل لذّت بخش است.

 

 

 

 

اما آیا در خود هدفون ها هم رازهایی نهفته است ؟

 

 

از اپل لذّت ببرید

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. sina

    ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ۳:۲۹ ب٫ظ

    kashki pol dashtam mikharidamesh omade to paitakht vali 230 toman polesheeeeeeeee:(

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights