Office برای iOS و Android در راه است

Office برای iOS و Android در راه است

 

تا کنون شایعات دور و نزدیک زیادی در ارتباط با نسخه رسمی آفیس برای iOS شنیده ایم. امروز و یک در مصاحبه مطبوعاتی در کشور چک، Petr Bobek این شایعات تایید و اعلام کرد که سال آینده شاهد اپلیکشن های رسمی Office 2013 برای iOS و Android خواهیم بود. Bobek در گفتگو با سایت IHNED خبر از عرضه این اپلیکشن در مارچ ۲۰۱۳ داد.
در این مصاحبه مطبوعاتی که توسط تیم میکروسافت، مستقر در چک برگزار شد، آمده است:
“در آینده، علاوه بر ویندوز، آفیس برای دیگر سیستم عامل ها نظیر: Windows PhoneWindows RT, Mac OS, Android, iOS و Symbian در دسترس می باشد.”
در این میان نسخه جداگانه ای از آفیس به صورت تحت وب هم در دسترس خواهد بود. همان طور که قبلا نیز گفتیم تا به امروز شایعات زیادی درباره آفیس برای آیپد در دنیای وب منتشر شده است. به این ترتیب کاربران iOS نیز به فایل های Word ,Excel و Powerpoint دسترسی خواهند داشت.
در این مصاحبه مطبوعاتی، زمان عرضه نسخه تجاری آفیس ۲۰۱۳، دسامبر امسال و نسخه معمولی آن فوریه ۲۰۱۳ عنوان شد.” عرضه Office 365 services و محصولات دیگر آفیس برای پلت فرم های تلفن همراه و تبلت از مارچ ۲۰۱۳ آغاز می شود.”
سخنگوی میکروسافت در آمریکا می گوید:” هنوز زمانی برای عرضه نسخه نهایی Office 2013 در نظر گرفته نشده است.”، وی می افزاید:” ما قبلا اعلام کرده بودیم که قصد داریم برای iOS، آندروید و Windows Phone هم آفیس تولید کنیم.”

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights