دو میلیون پیش خرید آیفون ۵ تنها در ۲۴ ساعت

ساعاتی پس از اعلام خبر اپراتور At&t مبنی بر شکستن رکورد پیش فروش آیفون ۵ در بین تمامی مدل های آیفون در این اپراتور، شرکت اپل دقایقی پیش اعلام کرد که پیش فروش آیفون ۵ رکورد جدیدی را در فروشگاه سخت افزاری اپل ثبت کرده است. بر طبق اعلام اپل و گزارش ۹to5mac، در طی ٢۴ ساعت حدود ٢ میلیون آیفون ۵ پیش خرید شده است که این میزان در برابر آیفون ۴ اس که در طی ٢۴ ساعت یک میلیون پیش خرید شد، یک رشد دو برابر داشته است و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. این عدد در آیفون ۴ ۶٠٠ هزار عدد بوده است. این میزان فروش برای آندسته از خرید هایی است که بصورت مستقیم از سایت اپل این محصول را سفارش می دهد و این اعداد شامل فروش اپراتور ها نمی شود. بنابراین با توجه با اعلام اپراتوز AT&t مبنی بر شکستن رکورد این اپراتور در پیش خرید آیفون ۵ ٬ میزان پیش خرید آیفون ۵ بسیار بیش از دو میلیونی است که اپل اعلام کرده. 
بخاطر استقبال زیادی که از آیفون ۵ شده بر طبق اعلام اپل، این شرکت نمی تواند تا پایان ماه سپتامبر و اوایل اکتبر بعضی از آیفون های مشتریان را به موقع تحویل دهد.
آیفون ۵ آخرین محصول خانواده ios تقریبا به مانند همه محصولات اپل از سال ٢٠١٠ تاکنون٬ مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت اما ظاهرا به مانند تمامی محصولات جدید اپل، فروش رکورد شکنی خواهد داشت.
با انتشار این خبر برای سومین روز متوالی در بازار بورس سهام اپل با یک نرخ صعودی مواجه شد حال سهام اپل با یک رشد ۶ دلار٬ در مرز ۷۰۰ دلار در هر سهم قرار گرفته است

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. jigo0li

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

    همه میدونن که وقتی آیفون ۴ اومد رقیب همدورش GS 1 بود. همه میگفتن برید GS 1 بگیرید. ولی الآن خداییش بگو اونی که آیفون ۴ خرید ضرر کرد یا GS خرید. با اون پولی که واسش دادن گوشیشون به اندروید ۴ آپدیت رسمی توسط شرکت سازنده نشد. دقیقا الآن هم همینطوره. من و امثال من که میدونن اپل چیه، باور کنید هیچ وقت گوشی غیر اپل نمیخریم، اینو با اطمینان میگم. ولی شمایی که میرید گوشی اندرویدی میگیرید الآن که نه ولی ۱سال دیگه میفهمید ماجرا چیه. مثل اونایی که رفتی تازه با هزار بدبختی GS3 گرفتن و ۹ماه دیگه GS4 مثلا میخواد بیاد. امیدوارم اونایی که تعصب ندارند نظرات مارو بخونند و تصمیم عاقلانه بگیرند. بابت پولی که به زحمت بدست میاد. هدف اصلی این تاپیکها هم همینه. نه دعوا سر برندهایی که نه ماله بابامونه نه برای دفاع ازشون بهمون مدال میدن

    • AM!R

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

      با سلام واقعا با شما موافقم.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights