سامسونگ در حال آماده سازی یک شکایت از اپل

سامسونگ در هفته گذشته متحمل یک شکست سنگین از اپل در دادگاهی در کالیفرنیا شد و این شرکت کره ای مجبور به پرداخت یک میلیارد دلار جریمه به اپل شد و احتمالا تا پایان ماه سپتامبر اپل درخواست ممنوعیت حداقل هشت مدل از محصولات سامسونگ را در ایالات متحده آمریکا خواهد کرد. در گزارشی که به وسیله The Korea Times منتشر شده سامسونگ در یک اقدام تلافی جویانه تایید کرده است که در حال آماده سازی مدرک علیه نسل بعدی آیفون خواهد بود و اگر اپل در نسل بعدی آیفون از تکنولوژی خدمات مخابراتی LTE استفاده کند بلافاصله از اپل شکایت خواهد کرد. رئیس شرکت سامسونگ شخصا اعلام کرد که در حال آماده سازی سناریو های مختلف برای شکایت از اپل برای نسل بعدی آیفون خواهد بود و شکایت به علت نقض ۵۰ پتنت در ۱۰ کشور به جریان خواهد افتاد. بصورت رسمی اعلام شده است که سامسونگ با پشتوانه ارتباط های نزدیکی که اپراتور های بزرگ آمریکا مانند verizon دارد چنین ادعایی کرده است. اما آنچه که در این گزارش عجیب به نظر می رسد این خواهد بود که سامسونگ بر خلاف نوکیا و موتورلا پتنت ها زیادی را پیرامون مسائل مخابراتی در دست ندارد٬ براساس آمار ها تنها سامسونگ دارنده هشت پتنت ( حدود ۱۲ درصد ) از پتنت های مربوط به تکنولوژی ۴G LTE است و فقط یک یا دو پتنت از آنها می تواند قابل استفاده در دادگاه ها باشد. . بهرحال باید تا عرضه نسل بعدی آیفون صبر کرد ولی آنچه که مسلم است این خواهد بود که این حرکت سامسونگ تنها یک شروع از جنگ قدرت دیگر خواهد بود. سال گذشته نیز بعد از اعلام ممنوعیت فروش برخی از محصولات سامسونگ بر طبق شکایت اپل٬ سامسونگ چنین ادعایی را برای آیفون ۴ اس کرده بود و منتظر ارائه و طرح شکایت از آن بود که در نهایت عملی نشد. براساس بررسی ها این عمل سامسونگ تنها برای بیرون ریختن خشم خود نسبت به این جریان است و عملا سر پتنت های ضروری مانند استاندارد های ۳G یا ۴G متهم کردن یک شرکت بدون دلیل و مدرک های کامل بسیار سخت خواهد بود. 
 
 
 

 

 

 

در بخشی دیگر از این گزارش آمده است که سامسونگ در تلاش برای نزدیک تر شدن به شرکت مایکروسافت و دوری از وابستگی به آندروید است .

برچسب ها:

دیدگاه ها ۹

  1. امیر

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ۴:۲۴ ق٫ظ

    سامسونگ خیلی بی جا کرد! واقعاً مثل بچه ها میمونه که وقتی میگی یه کاری انجام دادی میگه نه تو بودی!

  2. مهدی

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ۹:۲۱ ق٫ظ

    هههههه دهنشون سرویس شده…احمقای دزد

    • hich ki

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ ۶:۲۶ ب٫ظ

      اولا که اپل سره و همیشه سر بوده
      دوما این اطلاعات سکه ۹۰% صحت داشته و حتی عکس هایی از اون هم در ساتهای مختلف شیر شده

    • hich

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ ۶:۲۷ ب٫ظ

      agha mehdi srry mese inke ke man javab e eshtebahi be shoma dadam 😀 lol

  3. محمد

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

    سامسونگ جریمه خود را با ارسال ۳۰ کامیون سکه ۵ سنتی برای اپل پرداخت کرد!

    امروز صبح ۳۰ کامیون پر از سکه های ۵ سنتی به دفتر اصلی شرکت اپل در کالیفرنیا ارسال شده است. در نگاه اول کارمندان بخش حفاظت شرکت اپل فکر کردند که این کامیون ها اشتباها به آنجا آمده اند ولی چند دقیقه بعد تیم کوک مدیر عامل اپل تماسی را از مدیر شرکت سامسونگ دریافت می کند که اعلام می کند شرکت کره ای سامسونگ جریمه نقدی خود را طبق قوانین کره پرداخت خواهد نمود.
    بخش خنده دار این موضوع آن است که در سند امضا شده روش پرداخت مشخص نشده و شرکت سامسونگ می تواند به هر نحوی که خود ترجیح می دهد جریمه مورد نظر را به شرکت سازنده آیفون پرداخت نماید. کار جالبی نبود ولی شرکت اپل حالا باید ساعات زیادی را صرف شمارش این همه سکه کند و در آخر هم شاید اصلا بانکی وجود نداشته باشد که این همه سکه را برای واریز به حساب اپل قبول کند.

    • i-Phone.ir Team

      ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

      دوست من این قضیه سکه ها کاملا یک شایعه است

  4. اشکان

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۲۵ ق٫ظ

    دوست عزیزم محمد، همیشه سعی کن صحت و سقم یک قضیه رو کاملا متوجه بشی بعد انتشار بدی.این شایعه مضخرف و بچه گونه زاییده ذهن هوادارای سامسونگه که به شدت عصبانی شدن ازین شکست.اولا دادگاههای بین المللی کاملا نحوه پرداخت جریمه رو با وکلا و مسئولین دو طرف هاهنگ میکنن و دوما حتی اگر فرض محاله محال این اتفاق بیفته بانکهای بزرگ امریکا راحت پول رو به هر مقداری به دلار تبدیل و واریز میکنن…سامسونگ واقعا نشون داد آسیاییه!

  5. هیوا

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

    ای خدا نگاه کن یه‌ روزی ساممسونگ وقتی گوشی هایی با آی سی های smd در ابعاد کوچک می ساخت نوکیا گوشی می ساخت اندازهه‌ی یک لنگه‌ کفش بعد دیدیم که‌ به‌ علت عدم انعطاف وپافشاری سامسونگ از گوشیهای تاشو و کشوئی و سیستم عامل نچندان جالب بازار رقابت را به‌ نوکیای تازه کار باخت ،سامسونگ وقتی e250 و d900 می ساخت اپل داشت ایفون ۲ رو میساخت ،مدیریت سامسونگ ضعیفه باید برا پیشرفت دزدی بکند.

  6. هاتف

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ ۶:۰۳ ب٫ظ

    آفرین اشکان تو یه آمریکایی واقعی هستی
    خودتو با ما آسیایی ها مقایسه نکن!!

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights