اپل به پر ارزش ترین شرکت تاریخ تبدیل شد

با افزایش شایعات پیرامون نسل بعدی آیفون و آیپد مینی٬ دقایقی پیش سهم اپل در بازار بورس با یک افزایش بزرگ روبرو شد و این افزایش اپل را به پر ارزش ترین شرکت تاریخ تبدیل کرده است. در تغییرات اخیر بورس ٬ سهم اپل از میزان ۶۶۰ دلار در هر سهم گذشت و ارزش اپل نیز به ۶۲۰ میلیارد دلار تبدیل شده است. یادتان می آید این همان شرکتی است که شانزده سال پیش با خطر ورشکستگی روبرو بود.
مایکروسافت که هم اکنون ۲۵۷ میلیارد دلار ارزش دارد در دسامبر ۱۹۹۹ دارای ارزش معادن ۶۱۸ میلیارد بود و هم اکنون اپل با گذشت از این میزان٬ با پر ارزش ترین شرکت تاریخ تبدیل شده است. براساس بررسی ها اگر سهم مایکروسافت با رکورد مواجه نشده بود هم اکنون این شرکت دارای ۸۴۲.۵ میلیارد دلار ارزش بود. 
باید به تیم کوک و تیم مدیریت اپل تبریک گفت. 

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۷

  1. Alireza

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱:۲۸ ق٫ظ

    بعد خیلیا میان میگن اپل بعد از استیو جابز به هیچ رخداد بزرگی دست پیدا نکرده اینم یه نمونش…

  2. ساسان غرقی

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

    یه لحظه برگردین به اون پارکینگ استیو جابز و الان اپل و فقط ببینید یک فرد چه نهالی کاشت و چه ثمره ای داد .روحش شاد

  3. mer377

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

    این موفقیت ها هنوز هم ادامه دارد…

  4. حبیب

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ۳:۵۲ ب٫ظ

    دوست من در توانمندی مدیریت تیم کوک و تیم همراهش شکی نیست….ولی قبول کنید که این تیم مدیریت رو استیو جابز پرورش داد و اپل موفقیت امروزش رو مدیون حس اینده نگری جابز میباشد…

  5. tabkon

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

    با سلام و تبریک به اپلیها.استیو جابز ، مهندسی با اراده ، قاطع و مصصم بود و استخوان بندی اپل را محکم کرد. او هرگز از حافظه ها پاک نخواهد شد.

  6. tabkon

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

    با سلام و تبریک به اپلی ها. استیو جابز، مهندسی مصمم ، قاطع و با اراده بود و استخوان بندی اپل را محکم کرد. او هرگز از حافظه ها پاک نخواهد .

  7. saman

    ۳ شهریور ۱۳۹۱ ۱:۴۹ ق٫ظ

    منم به غیر از استیو بزرگ کسه دیگه ایو شایسته ی ریاست اپل نمیدونم ولی تیم کوکو خود استیو پرورش داده و اونم مطمنا پا جای پای استیو بزرگ خواهد گذاشت

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights