انتشار تصاویر دقیقی از درگاه ارتباطی جدید اپل

 

تصاویر جدیدی که روز جمعه منتشر شده است نشان دهنده درگاه اتصالی و کابل انعطاف پذیر آن ، هم برای آیپد مینی و هم برای آیفون نسل بعد است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند . نکته ریزی که از تصاویر می توان به آن پی برد این است که اپل ، آیپد کوچکتر را در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد کرد . 

تصاویر با کیفیتی که توسط سایت iResQ منتشر شده است به نظر میرسد، کابل انعطاف پذیر داخلی نسل بعدی آیفون و طبق شایعات ، آیپد ۷ اینچ اپل را به نمایش گذاشته است. 

 

با در نظر گرفتن درگاه اتصالی و جک هدفون با رنگ های سیاه و سفید که در عکس مشاهده میشود ، می توان به این نتیجه رسید که اپل قصد دارد آیپد ۷ اینچی خود را نیز در دو رنگ سفید و سیاه رونمایی کند. و این موضوع با در نظر گرفتن رنگ آی دیوایس هایی که اپل تا به حال ارائه کرده است ،دور از ذهن نیست.

همانگونه که در یکی از تصاویر با وضوح بالا مشخص است و مربوط به درگاه اتصالی با رنگ سفید میباشد ، نسل بعدی آیفون از یک درگاه اتصالی با ۹ پین بهره خواهد برد.طبق اخباری که قبلا منتشر شده بود ، درون درگاه اتصالی جدید ۸ اتصال فلزی کوچک طلایی رنگ مشاهده می شود و یک پوسته فلزی در اطراف خود دارد که عملا آن هم به عنوان یک اتصال عمل میکند و در مجموع تعداد ۹ عدد پین اتصال دهنده درون درگاه وجود دارد .به گفته منبع اصلی خبر ، تغییر درترکیب ظاهری درگاه، که قدرت انتقال اطلاعات را نیز دارد ، باعث کاهش ۶۰ درصدی اندازه این درگاه شده است.

نکته جالب توجه دیگر مربوط به جایگاه جک هدفون میباشد. که در حال حاضر بسیار نزدیک به درگاه ۹ پینی بر روی هر دو مدل از کابل ها قرار گرفته و این خود میتواند دلیلی بر این مدعا باشد که اپل در حال بازسازی موقعیت قطعات در قسمت زیرین آی دیوایس ها می باشد و شباهت زیادی به آیپاد تاچ در جایگیری قطعات ایجاد شده است. در حال حاضر جک هدفون در آیفون ۴ اس و نسل سوم آیپد در قسمت بالایی دستگاه جای گرفته است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights