تصاویری از برد اصلی آیفون ۵ منتشر شد.

 
 
 
با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی اپل ، از ششمین نسل از آیفون خود در ماه آینده ، درز اطلاعات و تصاویر از قطعات و قسمت های مختلف این محصول رمز آلود ، به اوج خود رسیده است. هفته پیش شاهد انتشار تصاویری از قطعات داخلی آیفون پنج ، شامل کابلهای انعطاف پذیر و محافظ پشت نمایش گر بودیم ، ولی تا به حال هیچ تصویری از برد اصلی گوشی که در واقع تمام قطعات اصلی و حیاتی بر روی آن قرار دارند منتشر نشده بود .تا اینکه امروز تصاویر برد اصلی به صورت اجمالی منتشر شد.
 

این تصاویر نیز به مانند تصاویر مربوط به جایگاه قرار گیری نانو سیم آیفون ۵ ویا تصاویر درگاه اتصالی آیفون ۵ ویا تصاویر مونتاژ جلو آیفون ۵ ، توسط سایت فرانسوی NowhereElse منتشر شده است. برد آیفون ۵ به صورت کاملا محسوسی با برد آیفون نسل قبلی خود متفاوت است و به نظر می رسد که این برد تنها یک طرح اولیه باشد و هیچ گونه برچسب و لیبلی از مشخصات ، بر روی آن دیده نمیشود.جای پیچ های روی برد، دقیقا با قاب فلزی اصلی آیفون ۵ که قبلا تصاویر آن منتشر شده بود هم خوانی دارد که می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

 
 

متاسفانه در تصاویر ، پردازشگر آیفون ۵ مشخص نشده است.

طبق اظهارات سایت MacRumors ، این تصاویر توسط همان شخصی منتشر شده است که سال قبل عکسهایی از برد اصلی آیفون ۴ اس را قبل از معرفی رسمی آن منتشر کرد و این خود بر اعتبار و درستی عکس های جدیدا منتشر شده می افزاید.

معمولا پی بردن به صحت و واقعی بودن تصاویر منتشر شده بسیار دشوار است. اما در این مورد خاص ، واقعیت این است که تمام قطعاتی که تا به حال عکس هایشان منتشر شده است کاملا با یکدیگر سازگاری دارند و احتمال اصل بودن تصاویر خیلی زیاد است.

در ادامه این مباحث سایت iFixyouri تصویری را منتشر کرده است که در آن قطعات و جای گاه قرار گیری آن ها بر روی برد اصلی و نحوه اتصال آنها به برد اصلی مشخص شده است . تصویر یاد شده را می توانید در زیر مشاهده کنید.

 

 
 

در هر صورت تمام ابهامات روز ۱۲ سپتامبر رفع خواهد شد . باید منتظر بمانیم تا خود اپل به سوالاتمان پاسخ دهد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. احمد

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ۲:۴۳ ب٫ظ

    خیلی تابلو هست که غیر واقعیه
    اگه دقت کنید به انگشت شصت دست راست تو تصویر میبینید که مار فوتوشاپه قطعه ی طلایی رنگ رو دست شخص رنگش افتاده در عکس بغلیش هم همون عکسه که خواستن تصحیحش کنن ولی غیلی ناشیانه عمل کردن

    • hamed.ghafari

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ۵:۵۴ ب٫ظ

      بله خوب دوست عزیز اون تصویری که می فرمایید کاملا ادیت شده هست و کسی هم نگفت اون تصویر اصله .اون تصویر رو منبع خبری به خاطر اینکه تصویر بدنه و برد به صورت مجزا و جاهای مختلف منتشر شده اند کنار هم قرار داده تا نحوه قرار گیری برد در داخل دستگاه و همخوانی جای پیچ ها رو نشون بده و واضح است که ادیت شده.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights