طراح قدیمی آیکان های اپل هم نمی تواند فرقی بین آیفون و سامسونگ ببیند

طراح قدیمی آیکان های اپل هم نمی تواند فرقی بین آیفون و سامسونگ ببیند

  1. روز دیگر، و یک مدرکی دیگر در جنگ بین اپل و سامسونگ. گرافیست، Susan Kare، بانویی که در سال ۱۹۸۰ در تیم توسعه مک حضور داشت، امروز تصدیق کرد که نمی تواند فرقی بین دستگاه های اپل و سامسونگ ببیند، طبق ادعای وال استریت ژورنال که در دادگاه حاضر بود امروز گزارشی از وقایع دادگاه منتشر کرده است که در نوع خود جالب است. وال استریت ژورنال ادعا می کند که Susan Kare, در دادگاه به آیکان و طراحی گرافیکی موجود در سامسونگ اشاره کرده که بسیار شبیه به طراحی های شرکت اپل است و این رفتار به طور مستقیم نقض حق انحصاری را نشان می دهد. دیروز هم طبق خبری که منتشر شد، دیروز هم شواهدی مطرح شد که بیش از ۱۰۰ مورد کپی در سامسونگ اثبات شد و می توان به عینه آن را کپی و پیست دانست.

    Kare در ادامه ذکر کرد که یک بار به اشتباه به جای برداشتن مدارک مربوط به آیفون، اسناد سامسونگ را برای نشان دادن به وکلا برداشت، این یعنی نهایت شباهت بین دو دستگاه. همچنین وی در دادگاه گفت:

     

    این جای تعجب است که خودم طراح گرافیک و آیکان ها باشم ولی مدارک مربوط به سامسونگ را به اشتباه بردارم. اما دیگری در این مورد چه تفاوتی می بیند؟

    در دادگاه، دو دستگاه سامسونگ و آیفون در کنار هم گذاشته شد تا تفاوت بین روشن شدن آن ها دیده شود. در این دادگاه اذعان کرد که از دید مشتریان باید تفاوتی بین این دو دستگاه باشد.

    Kare طراح گرافیک سیستم عامل OS X از سال ۱۹۸۲-۱۹۸۶ بوده است، و می توان از او به عنوان بنیانگذار روابط گرافیکی در مک یاد کرد. بعد از مک، او به استخدام شرکت مایکروسافت در آمد و بسیاری از طراحی گرافیکی ویندوز XP را انجام داد، با این تفاصیر، او در کار خود زبر دست است. اپل برای ثابت کردن حرف های خود، تمام کسانی را که می توانستند دستگاه های کپی سامسونگ را به دنیا بشناسد بسیج کرد، Phil Schiller و Scott Forstall هم در این محاکمه بر علیه سامسونگ مدارک زیادی رو کردند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights