با Join In و Results از المپیک لندن لذت ببرید!

دیشب شاهد مراسم افتتاحیه بزرگترین رخداد ورزشی دنیا، المپیک، در لندن بودیم. مراسمی که با حضور ملکه انگلستان و خوشامدی گویی کوتاه او، هنرنمایی مستر بین و رژه ورزشکاران کشورهای حاضر در The 2012 London Olympics همراه بود. به جرات می توان گفت هیچ یک از رویدادهای ورزشی امسال مانند Euro 2012 و تنیس Wimbledon از لحاظ تنوع، شکوه و سرگرم کننده بودن به پای المپیک نمی رسند. قطعا میلیون ها نفر برای مشاهده این بازی ها به شهر لندن سفر کرده اند و از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران کشورشان خواهند بود. علاوه براین، میلیاردها نفر از طریق تلویزیون به تماشای Olympics خواهند نشست.

 
همانند تمام رویدادهای ورزشی، المپیک جای خود را میان اپلیکشن های تلفن همراه نیز باز کرده است، تا شما از تمام رخدادها و نتایج آگاه باشید. در این بخش قصد داریم شما را با برخی از این اپلیکشن ها آشنا نماییم.

iOS:

London 2012

نام این اپلیکشن برازنده آن است. البته فقط برای آیفون و آیپاد تاچ عرضه شده، ولی تجربه دلنشینی برای کسانی که این اپلیکشن را دانلود نموده اند به ارمغان می آورد. اگر می خواهید از گزارش لحظه به لحظه توزیع مدال ها با خبر شوید، اپلیکشن ۰.۹۹ دلاری London 2012 به خوبی پاسخ گوی نیاز شما است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به جدول توزیع مدال (medals tally) که به صورت منظم آپدیت می شود، شمارش معکوس برای مراسم افتتاحیه و برنامه زمان بندی دقیق ۱۹ روز این بازی ها به همراه اخبار لحظه ای هر روز، اشاره کرد.

London 2012 information

این اپلیکشن در کنار نگاه مبسوط به بازی ها، شامل شمارش معکوس، برنامه زمان بندی و بررسی جداگانه زمان و مکان تمام رویدادهای ورزشی حاضر در Olympics است. London 2012 information، در هیچ بخشی دچار کمبود و نقاص نیست. البته Interface ژولیده و بی نظمی دارد. ولی با توجه به این که این اپلیکشن و بسیاری دیگر بعد از المپیک به در نخور می شوند، پیشنهاد می کنیم به محتوا و قابل استفاده بودن بیشتر فکر کنید تا به زیبایی.

توییک Olympics 2012 Medal برای نوتیفیکشن سنتر

اگر idevice شما جیلبریک شده است، به کمک این add-on برای نوتیفیکشن سنتر، می توانید از مدال هایی که توسط ورزشکاران کشور شما به دست می آید، با خبر شوید. کافی است از قسمت Setting، این توییک را فعال و کشور مورد علاقه تان را انتخاب کنید. هر گاه که بخش Notification Center را به پایین می کشید، این بخش refresh شده و تعداد دقیق مدال های کسب شده توسط ورزشکاران کشور شما تا آن لحظه را اعلام می کند.( قیمت این توییک دو دلار است.)

London 2012(Summer Games)

این اپلیکشن که توسط Vishal Shah نوشته شده است، گل سرسبد اپلیکشن های نوشته شده با موضوع المپیک است. در این اپلیکشن، به تمام جوانب یک رویداد به صورت آنی پرداخته می شود. علاوه بر این، پوشش اخبار به تفکیک کشور از دیگر قابلیت های این اپلیکشن است. اطلاعات جانبی بسیاری نیز در (London 2012(Summer Games گنجانده شده است. با توجه به این که این اپلیکشن رایگان است، پیشنهاد میکنیم حتما آن را امتحان کنید.

Android:

London 2012 Olympics Wallpaper

با این اپلیکشن می توان شکل و شمایل home screen ویجت آندروییدی خود را عوض کنید. ۱۵ wallpaper با مضمون المپیک در این نرم افزار گنجانده شده است که اکثر آن ها چشم نواز هستند، مخصوصا اگر رزولوشن صفحه نمایش گوشی شما بالا باشد، این مسئله بیشتر به چشم می آید. این نرم افزار کاملا رایگان است.

London Olympics 2012

این اپلیکشن جذاب، از ۸ زبان پشتیبانی می کند که با توجه به ماهیت چند زبانی المپیک، بسیار پر کاربرد خواهد بود. این اپلیکشن رایگان است و علاوه بر اطلاعات مربوط به سالن های بازی ها، اخبار، مصاحبه ها و … را پوشش می دهد. در جدول توزیع مدال ها، با کلیک بر روی نام هر کشور می توانید از وضعیت مدال های آن کشور خاص مطلع شوید. این نرم افزار برای آندرویید ۲.۲ و بالاتر طراحی شده است.

در این بخش به معرفی اپلیکشن هایی که هم برای iOS و هم برای Android نوشته شده اند، می پردازیم:

BBC Olympics App

BBC یکی از معروف ترین خبرگزاری های دنیا است و دنبال کردن اخبار المپیک از طریق اپلیکشن مخصوص این خبرگزاری کاری صحیح و عاقلانه به نظر می رسد. با این که این اپلیکشن، لباسی برای سرویس موبایل وب سایت BBC است، اما تمام ویژگی هایی که یک تماشاگر المپیک از یک اپلیکشن موبایل انتظار دارد، در آن گنجانده شده است. این اپلیکشن رایگان است و همراه جدا نشدنی شما در طول برگزاری المپیک خواهد بود.

NBC Olympics App

همانند BBC، خبرگزاری شناخته شده NBC نیز دارای اپلیکشنی است که پوشش مسابقات، اخبار، مرور رویدادها و نکات برجسته و جالب تمام بازی ها را بر عهده دارد. با وجود ۳۵۰۰ ساعت ویدیویی که این اپلیکشن در اختیار شما می گذارد، کوچک ترین اتفاقات را هم از دست نخواهید داد. جالب تر این که شما قادر خواهد بود به صورت real-time همه چیز را مشاهده کنید.

و در نهایت دو اپلیکشن رسمی المپیک ۲۰۱۲ لندن را معرفی می کنیم.

Official London 2012 Jion In And Results Apps

این اپلیکشن های رسمی تمام اپلیکشن هایی که تاکنون معرفی شد را به راحتی مغلوب می کنند. چنانچه می خواهید از همین ابتدای المپیک از همه چیز با خبر باشید، بدون شک اپلیکشن های رسمی Join In و Results جزو آن دسته نرم افزارهایی هستند که حتما باید رو دستگاه iOS یا Android خود داشته باشید. اپلیکشن Results تمامی نتایج حاصله در بازی های المپیک را به نمایش می گذارد و Join In بیشتر به عنوان یک برنامه ریز عمل کرده و به شما کمک می کند تا در این مدت، تجربیاتتان را برنامه ریزی کنید، به اشتراک بگذارید و از آن ها لذت ببرید.

منبع خبر : 



لطفا منبع خبر را ذکر نمایید.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights