Google Chrome تنها ۱.۴ درصد از سهم مرورگرهای iOS را تشکیل می دهد

Google Chrome تنها ۱.۴ درصد از سهم مرورگرهای iOS را تشکیل می دهد

همانطور که می دانید، گوگل کروم برای iOS با حواشی های فراوان عرضه شد. مرورگری که گوگل لقب محبوب ترین را برای آن انتخاب کرده است تنها بخش اندکی از مرورگرهای فعال بر روی iDevice ها را تشکیل می دهد. ویژگی هایی که گوگل در روز دوم کنفرانس I/O برای مرورگر خود اذعان می داشت، روان بودن، سریع و یکپارچه بودن با نسخه دسکتاپ بود. اما واقعیت چیز دیگری را بیان می کند. با توجه به اطلاعات حاصل شده در روز سه شنبه، مشاهده شده است که گوگل کروم تنها ۱.۴ درصد از مرورگرهای فعال در iOS را تشکلیل می دهد، به دنبال خبرهایی که بعد از عرضه کروم برای iOS گزارش شد، به نظر می رسید که استقبال کثیری از این مرورگر خواهد شد، و بعد از آن هکرها به دنبال راهی برای پیشفرض ساختن کروم در iOS شتافتند که موفق هم شدند، همه این رویدادها بر خلاف این آمار بسیار اندک پیش رفته بود. اما واقعیت این است که هیچ مرورگری به خوبیِ سافاری در iOS نمی تواند کار کند، آن هم به خاطر سیاست های اپل. در این میان سافاری با ۸۵.۷ درصد همچنان پیشتاز بودن خود را به رخ می کشد و ۱۳ درصد باقی مانده به مرورگرهای دیگر ختم می شود.
تمامی این اطلاعات با استفاده از منبع Chitika انجام گرفته است. اگرچه انتظارات گوگل از کروم با توجه به آمارهای مختلف منتشر شده، آینده خوبی را نشان می داد، اما اطلاعات حاصل از Chitika همه آن ها را به کابوس مبدل کرد.

در این میان برخی از صاحب نظران ادعا داشتند که کروم برای iOS اصلاً مورد مناسبی در کیس خود نیست. چرا که اجازه استفاده از موتور جاوا اسکریپ را ندارد، و همین امر باعث شده است تا با همتای خود در اندروید اختلافات زیادی داشته باشد.

منبع خبر: Appleinsider با تحلیل I-phone.ir

لطفاً منبع خبر حفظ شود

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. Ali

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱ ۰:۳۵ ق٫ظ

    اینترنت اکسپلورر هم در ویندوز اقایی میکرد و برای همه کابوس بود ولی حالا چی ؟
    همین الانش هم من روی ایفونم ریختم و از هر جهت خیلی بهتر از سافاریه !

  2. امید

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱ ۵:۱۲ ب٫ظ

    به نظرم که کروم با کمی صبر و زمان اگر سافاری همین طور بخواهد ادامه دهد جای ان را خواهد گرفت.
    در شروع بسیار خوب ظاهر شده و من با وجود اختلاف سرعت ناچیز آن با سافاری با کروم کار می کنم.

  3. ped

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱ ۸:۵۴ ب٫ظ

    واقعا کروم از سافاری بهتره !! خیلی روون تر و سریع تره!! سینک شدن ادرس هاش با تمام دیوایسها بی نظیره و تنخل ایرادش فقط کرش کردنشه و توی اپدیت های بعدیش جتما درست می شه!!

    ای کاش میشد به عنوان براسر فیکس ایفون ازش استفاده کرد

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights