صفحه نمایش باریک تر با کیفیت بهتر در آیفون نسل بعدی

 

طبیعتاً اپل در تلاش برای ساخت یک آیفون باریک تر تسبت به سری های قدیمی تر است، به تازگی گزارشی از وال استریت ژورنال منتشر شده است گویای استفاده از تکنولوژی جدید در صفحه نمایش آیفون نسل بعد است. با توجه به این گزارش، این تکنولوژی جدید صفحه نمایش آیفون را بسیار نازک می سازد که به دنبال آن آیفون هم ضخامت کمتری پیدا می کند. وال استریت ژورنال ادعا می کند که شرکت های Sharp, LG و یک شرکت جدید به نام Japan Dispaly ، صفحه نمایش مورد نیاز برای ساخت آیفون نسل بعد را تامین می کنند. این تکنولوژی جدید که in-cell نام دارد، سنسور لمسی جداگانه ندارد، یعنی ساختار لایه لایه ای را در صفحه نمایش حذف می کند.

نقل قول:
این تکنولوژی سنسور Touch را در LCD ادغام می کند و نیازی به لایه لایه شدن صفحه نمایش ندارد. این لایه سنسور که حدود نیم میلی متر ضخامت دارد و با حذف آن نه تنها صفحه نمایش را باریک می کند، بلکه کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. برای شرکت اپل، این امر باعث کاهش هزینه ها هم می شود.

احتمال می رود که آیفون نسل بعدی در اکتبر امسال عرضه شود. کوچکتر شدن درگاه شارژ، صفحه نمایش ۴ اینچی، ساپورت LTE و نانو سیم کارت از شایعات مطرح درباره آیفون نسل بعد است.

مقایسه صفحه نمایش های کنونی در قبال صفحه نمایش های in-cell

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. سجاد

    ۲۸ تیر ۱۳۹۱ ۸:۵۲ ق٫ظ

    نانو سیم کارت توو ایران ساپورت میشه؟
    یعنی میشه دوباره کوچیکش کرد؟

    • hossein

      ۱ مرداد ۱۳۹۱ ۲:۳۴ ب٫ظ

      bale faghat bayad be markaz ha bedahi

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights