Kindle fire یار مهربان گرم کتاب ها

آخرین سری از کتاب خوان های آمازون اوایل امسال در دو مدل، دارای کیبورد سخت افزاری و بدون کیبورد، وارد باز شد. اگر یادتان باشد تبلت های آمازون موسوم به kindle fire حداقل برای مدت کوتاهی به رقیبی سر سخت برای آیپد شدند. همان طوری که برند اول تبلت آیپد است، در ebook reader ها هم کیندل آمازون حرف اول را می زند.
Kindle WiFi, 6″ E Ink Display نمونه وای-فای بدون کیبرد سری جدید کتاب خوان آمازون است. وKindle Keyboard 3G مدل دیگر آن، با کیبرد و قابلیت اینترنت نسل سوم است. همان طوری که می بینید آمازون نام های جذابی را برای محصولاتش انتخاب نکرده.
آمازون نامگذاری بدش را با یک صفحه شش اینچی واقعا عالی جبران کرده، به طوری که شما احساس خواهید کرد مشغول مطالعه چاپ اصلی کتاب هستید. در بعضی بررسی ها عنوان شده شما قادر خواهد خواهید بود کلمات صفحه پشتی را ببینید! دورغ یا راست آن با کسانی که این بررسی ها را نوشته اند. تنها مشکل صفحه نمایش Kindle WiFi, 6″ E Ink Display این است که صفحه دارای نور پس زمینه (backlight) نیست و شب برای مطالعه نیاز به چراغ، شمع و… دارید. البته این مسئله به نوعی این کتاب خوان را به کتاب های واقعی شبیه تر می کند.
از لحاظ وزن، Kindle WiFi, 6″ E Ink Display هم وزن یک کتاب با حجم متوسط و البته جلد کاغذی است. البته از کتاب هایی مثل سه جلدی ارباب حلقه ها خیلی سبک تر است. پس نگران وزن نباشید.

در نهایت اگر نگران خرید کتاب برای کتاب خوان کیندل هستید، باید بگویم کم نیستند کتاب های شاهکاری که به دلیل فوت نویسنده حق کپی رای آن ها منقضی شده و شما به راحتی و به صورت رایگان می توانید آن ها را تهیه کنید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights