ظهور اپلیکیشن اختصاصی Maps به دنیای مک

هنگامی که اپل از نقشه بومی خود در iOS 6 رونمایی کرد، وعده نسخه فاینال این سیستم عامل و نقشه اختصاصی خود را در پاییز داد، راز آزمایشی بودن نقشه اپل به گسترده شدن آن بر می گردد. امروز منبع خبری Techpp به کدهایی برگرفته از اپلیکیشن Maps موجود در iOS 6 دست یافته است که نشان از ادغام این نقشه با OS X دارد. Cody Coper برنامه نویسی است که به این شواهد جالب دست یافته است. با توجه به نتیجه حاصله، این کدها به طور بلقوه نشان از ظهور برنامه Maps به دنیای مک دارد و در آینده نزدیک باید شاهد این واقعه باشیم.

این برنامه نویس باهوش، کدهای موسوم به altitude_manifest.xml در نقشه iOS 6 یافته است، کدهایی با پسوند XML به طور کل حامل اطلاعاتی هستند که بر روی پردازگر Intel تعریف می شود. جای هیچ شبهه ای نیست چرا که این مک است که دارای این نوع پردازشگرهاست. پس مطمئناً باید بر روی مک اجرا شوند.

هرچند که تا کنون اپل هیچ ادعایی در این باره نکرده است، اما شاید در آینده ای نزدیک شاهد این نقشه در مک باشیم. به طور قطع این حرکت با سیاست های اپل همخوانی دارد، یعنی ادغام هرچه بیشتر iOS و OS X, بسان شیر کوهی که عرضه آن در همین نزدیکی هاست.، حتی شاید این ویژگی را در شیر کوهی ببینیم. علاوه بر این موارد، شاید اپل به دنبال گسترش نقشه های خود است، نقشه ای که سرمایه گذاری های بزرگی را در پی داشته است.

   


کدهای ذکر شده

منبع خبر: ۹to5mac

لطفاً منبع خبر ذکر شود

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights