شایعاتی پیرامون دوربین نسل بعدی آیفون

شایعاتی پیرامون دوربین نسل بعدی آیفون

با نزدیک شدن به WWDC شایعات و خبر های بیشتری پیرامون دیوایس های اپل منتشر می شود . اگرچه ممکن است که در این کنفرانس اپل نسل جدید آیفون را معرفی نکند ٬ ولی خبر های مربوط به آیفون در این روزها بیشتر از گذشته به گوش می رسد

براساس تحلیل یک منبع قابل اعتماد در اپل و گزارش appleinsider ٬ دوربین جلو نسل بعدی آیفون قابلیت ذخیره تصاویر Hd را خواهد داشت . همانطور که می دانید در آیفون ۴s دوربین جلو با کیفیت VGA تصاویر را تهیه می کند . بنابراین برای انتقال دوربین جلوی آیفون به یک دوربین HD اپل از تراشه Fc استفاده کرده است و به همین دلیل دوربین را به وسط منتقل می شود . 

براساس گفته این منبع ٬ در نسل جدید آیفون مگاپیکسل دوربین پشت آیفون که ۸ است حفظ خواهد شد اما اپل در بهبود کیفیت با افزایش دیافراگم دورین خواهد کوشید . در نسل ششم آیفون دیافراگم f/2.2 خواهد بود . اندازه دیافراگم در آیفون ۴s به آندازه f/2.4 است . در کنار آن با آیفونی با ضخامت کمتری روبرو هستیم که بر طبق گفته این آنالیزور آیفون نسل ششم که دارای صفحه ۴ اینچ می باشد با ضخامتی حدود ۷.۹ میلیمتر عرضه می شود . این عدد در آیفون ۴s حدود ۹.۳ میلیمتر می باشد . 

و در جدول زیر اطلاعاتی پیرامون دوربین پنج نسل گذشته آیفون و احتمالات نسل ششم ارائه شده است 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights