تصاویر سه بعدی در اپلیکیشن جدید maps در iOS 6

تصاویر سه بعدی در اپلیکیشن جدید maps در iOS 6

 

در روزهای نزدیک به بزرگترین کنفرانس اپل در سال که به wwdc 12 شناخته می شود هستیم و تمامی منابع اصلی خبری از سورس های خود از درون اپل برای بدست آوردن اخبار درون این کنفرانس استفاده می کنند . یکی از اصلی ترین بخش های کنفرانس به احتمال فروان معرفی iOS 6 خواهد بود . سایت ۹to5mac از درون منبع قابل اعتمادی از درون اپل می گوید که یکی از تغییرات این آپدیت مربوط به بخش نقشه های این سیستم عامل می شود . 

   

براساس خبر منتشر منتشر شده نشان می دهد که در iOS 6 , برنامه گوگل مپ که از سال ۲۰۰۷ که با عرضه آیفون برای این سیستم عامل منتشر شد جای خود را به نرم افزار دیگری می دهد که به گفته طراح آن ، از نظر ظاهر فرقی با گوگل مپ ندارد ولی بسیار دقیق تر ، سریع تر و کارا تر می باشد.
اپل در سالهای اخیر با خرید چند شرکت از قبیل placebase که شرکتی برای ساخت نقشه ، شرکت مربوط تکنولوژی C3 که قابلیت اضافه سازی تصاویری سه بعدی با بالاترین کیفیت و با جزئیات بالا به نقشه ها را دارد و شرکت poly9 که یک شرکت نقشه سازی دیگر است ، توانایی ساخت اپلیکشن Maps را بر خود پیدا کرده است . 

 

تصاویری از عکس های سه بعدی C3

برنامه جدید Maps از اول و با آیکون جدیدی ساخته شده است و مثل آیکون فعلی آدرس کمپ اپل را نشان میدهد ، اما بزرگترین مشخصه این نسخه جدید استفاده از تصاویر خارق العاده سه بعدی می باشد که مستقیما از تکنولوژی C3 استفاده شده است که تصاویر با کیفیت بالای سه بعدی را برای کاربران به ارمغان میاورد 

این قابلیت جدید نقشه ها می تواند یکی از قابلیت های جذاب ios 6 باشد ، برای دانستن امکانات دیگر این آپدیت باید منتظر خبر های دیگری از سایت های خبری باشیم و یا تا wwdc صبر کنیم


برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. Moein3000

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۸:۵۳ ق٫ظ

    چرا این عکس ها لود نمیشن ؟

  2. Sajjaad

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۳:۱۳ ب٫ظ

    میخواستم بدونم آیا برنامه ای وجود داره که به همین صورت اما زنده تصاویر خیابان ها رو نشون بده ؟

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights