۹۵ درصد از ترافیک اینترنت تبلت، در دستان آیپد

طبق مطالعه ی جدیدی که روز جمعه منتشر شده است سه نسل آیپد شرکت اپل بیشترین مقدار ترافیک اینترنت را در میان تبلت ها مصرف میکنند.
به گزارش chitika Insights که دستیار تحقیقاتیه شبکه تبلیغاتی چیتیکا میباشد ؛با تحقیقاتی که بر روی دیتا بیس تبلیغاتیه خود داشتند دریافتند که ۹۴.۶۴ درصد از ترافیک تمام تبلت ها متعلق به آیپد میباشد.
در مقام مقایسه سامسونگ گلکسی تب تنها با ۱.۲۲ درصد در مقام دوم و ایسوس ترنسفورمر پرایم با کمتر از ۱.۲ درصد در مقام سوم قرار دارند.و به ترتیب از زیاد به کم موتورولا زوم ، ریم پلی بوک ، و کیندل فایر آمازون در مقام های بعدی قرار دارند. در آخرین جایگاه نوک از شرکت بارنز اند نوبلز با تنها ۰.۵۴ درصد قرار دارد.

 

برای مشاهده چشم انداز فروش تبلت ها طبق آخرین تحقیقاتی که توسط IDC انجام گرفته مشخص شده که فروش جهانی آیپد در یک چهارم پایانی سال به بیش از ۶۸ درصد از بازار ارتقاع یافته است و این در حالی است که کیندل فایر با فروش کمتر از شصت درصد ی بازار در فصل تعطیلات به دنبال آیپد در حرکت است.
بر خلاف کاهش فروش تدریجی تبلت های اندرویدی که توسط سامسونگ ویا شرکت های الکترونیکی بزرگ دیگر ساخته میشوند آیپد هیچ نشانه ای از کاهش فروش از خود نشان نداده است.باید منتظر بازیگران جدیدی همچون مایکروسافت که با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری روی دستگاه نوک بارنز اند نابلز وارد میدان خواهد شد و شایعاتی همچون تبلت ۱۰ اینچی آمازون در یک چهارم دوم سال بمانیم.
نمودار زیر نشان دهنده ی تحقیقات چیتیکا اینسایت میباشد.

منبع : AppleInsider

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights