مرد ۳۷۸ میلیون دلاری!

مرد ۳۷۸ میلیون دلاری!

به گزارش نیویورک تایمز ٬ تیم کوک مدیر عامل اپل بیشترین حقوق را در بین تمام CEO ها در امریکا در سال ۲۰۱۱ از آن خود کرده است.
در آمد کوک در سال ۲۰۱۱ از اپل ۳۷۸ میلیون دلار بوده است که این رقم شامل حقوق ٬ مزایا و پاداش ۱.۸ میلیون دلاری اخیر وی بوده است.این گزارش به ما یاداوری میکند که درآمد تیم کوک در سال ۲۰۱۱ بیش از روزی ۱ میلیون دلار بوده است.
البته ۳۷۶ میلیون دلار از این مبلغ به صورت سهام اپل میباشد که در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ به وی اعطا خواهد شد.
فیلیپ المر دویت از مجله ی fortune به این نکته اشاره میکند که درآمد روزی ۱ میلیون دلاری که نیویورک تایمز اعلام کرده ٬ با در نظر گرفتن اینکه ۱۰ سال تا نقد شدن بخش عمده ی آن زمان باقی مانده ٬ در واقع روزی ۱۰۳ هزار دلار ارزش دارد.البته خود این مبلغ هم پول زیادی است اما فاصله ی زیادی با رقم اعلام شده توسط نیویورک تایمز دارد.
بعد از تیم کوک بیشترین درامد متعلق به لری الیسون از شرکت اوراکل با رقم ۷۷ میلیون دلار بوده است و پس از وی ٬ مدیر سابق اپل ٫ ران جانسون در جایگاه جدیدش در شرکت J.C.Penny با ۵۳ میلیون دلار
سال اولی که تیم کوک مدیر عامل اپل بود ٬*سال خوبی برای این شرکت و خود کوک بود. در این مدت سهام اپل از ۳۷۵ دلار به بیش از ۶۰۰ دلار در ماه پیش ارتقا پیدا کرد .سرمایه ی اپل نیز ماه گذشته از شرکت Exxon پیشی گرفت و به ۵۱۴ میلیارد دلار رسید.این درحالیست که این رقم در ۳۱ مارچ ۲۰۱۱ ٬ ۳۲۱ میلیارد دلار بود.

 

درآمد ۳۷۸ میلیون دلاری تیم کوک برابر است با:
۴۰ درصد بودجه تبلیغاتی اپل در سال ۲۰۱۱
۱۲ سال حقوق مدیر عامل والت دیسنی Robert A Iger
بیش از کل سرمایه گذاری اپل در کمپ آستین ٬ تگزاس
در آمد ۶۰۹۱۹ سال کار یک کارگر در کارخانه فاکسکان
۷۵۷۵۱۵ آیپد به قیمت ۴۹۹ دلار
۱۸۹۹۴۹۷ عدد آیفون ۴s به قیمت ۱۹۹ دلار
۷۵۷۵۱۵۰۳ عدد فروش برنامه iPhoto به قیمت ۴.۹۹ دلار
۳۳.۵ سال در آمد Jeffrey Immelt مدیر عامل شرکت General electric

منبع:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights