اپل موضوع مشکل در Wi-Fi آیپد نسل سوم را پذیرفت

اپل موضوع مشکل در Wi-Fi آیپد نسل سوم را پذیرفت


پس از گزارش هایی که توسط دارندگان آیپد نسل سوم منتشر شد، اپل موضوع مشکل در Wi-Fi آیپد نسل سوم را پذیرفت و به بررسی آن پرداخته است, همچنین سندهایی از AppleCare که مربوط به قسمت خدمات اپل می باشد به بیرون درز کرده که بیانگر مشکلاتی در آیپد جدید است و باعث کندی اینترنت، اتصال غیر مطمئن به اینترنت، و مشکلاتی دیگر که کاربران تجربه کرده و فقط به قسمت Wi-Fi برمی گردد.

این اطلاعات توسط منبع خبری ۹to5mac تایید شده و اپل در جواب به این گزارشات یک جایگزین دیگر( یک آیپد جدید) برای کاربران دارای مشکل در نظر گرفته است ، همچنین این مشکل به طور جدی در حال بررسی است. این مشکل فقط مختص کاربرانیست که از Wi-Fi استفاده می کنند و در صورت استفاده از LTE هیج مشکلی وجود ندارد.

امر عجیب که توسط اپل ذکر شده این است که این جایگزین تنها برای کاربران آمریکایی می باشد. طبق گفته اپل:

نقل قول:
کاربرانی که دارای شرایط زیر می باشند می توانند آیپد جایگزین را دریافت کنند:
۱. پیدا نکردن شبکه Wi-Fi

۲.پایین بودن سرعت Wi-Fi

۳. اتصال متناوب (قطع و وصل شدن)

این مسئله زمانی مورد توجه اپل قرار گرفت که تعداد کثیری از کاربران آیپد این مشکل را گزارش داده و به این خاطر شکایت کرده اند، همچنین اپل ذکر کرده است که :

نقل قول:
در حال حاضر سخت افزاری یا نرم افزاری بودن این مشکل مشخص نیست، باید صبر کرد تاعلّت اصلی را یافت و بعد از آن اقدامات لازم انجام شود

 

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights