بیش از ۸۵۰,۰۰۰ دستگاه اندروید طی روز فعال می شود

بیش از ۸۵۰,۰۰۰ دستگاه اندروید طی روز فعال می شود


Andy Rubin مدیر عامل گوگل، اعلام کرد که روزانه بیش از ۸۵۰,۰۰۰ دستگاه اندروید روزانه فعال می شود و هر سال شاهد رشد ۲۵۰ درصدی هستیم, این عدد در سال گذشته ۷۰۰,۰۰۰ دستگاه در طی روز بود. او همچنین اضهار داشت که در سر تا سر جهان ۳۰۰ میلیون دستگاه اندروید فعال می باشد.

نقل قول:

سال گذشته در کنگره MWC , ما اعلام نمودیم که در Android Market بیش از ۱۵۰,۰۰۰ برنامه وجود دارد، اکنون این رقم سه برابر شده است و نزدیک به ۴۵۰,۰۰۰ برنامه برای اندروید موجود می باشد. و اینکه طی هر ماه نزدیک به ۱ بیلیون برنامه از اندروید مارکت دانلود می شود. این آمار و ارقام هر ساله رو به بهبودی ی باشد و برنامه های موجود در Android Market دارای کیفیت بهتری می شوند.

البته نباید فراموش کنیم که سیستم عامل iOS فقط بر روی iPhone و iPad قرار دارد، از سویی دیگر اندروید بر روی سونی اریکسون، سامسونگ و بسیاری از دستگاه های دیگر وجود دارد… ، پس می توان برتری را از آن اپل دانست.

و باید بگوییم اپل توانسته است با این ۲ دستگاه آمار و نتایج بهتری را کسب کند، تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در هفته ی گذشته با نشستی که با سهامداران داشت اعلام کرد که بیش از ۵۵۰,۰۰۰ برنامه در AppStore وجود دارد.

 

منبع خبر:

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۱

  1. Sajjaad

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ۲:۲۰ ق٫ظ

    دستگاه های android از ٧٠٠٠٠ تومن شروع میشه به بالا خوب بایدم همچین آماری داشته باشن ولی اگر یه گوشی اندرویدی هم قیمت iPhone رو با هم مقایسه کنیم معلوم میشه که اونها تو خوابم رسیدن به رکوردهای apple رو نمی بینن

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights