یک سومِ خریداران آیفون ۴s , از آندروید و بلک بری می باشند

یک سومِ خریداران آیفون ۴s , از آندروید و بلک بری می باشند

 
از زمان عرضه اولین آیفون در ۵ سال گذشته، طی هر معرفی آیفون جدید، کاربران بیشتری جذب آن شدند. اکنون %۷۵ کاربران آیفون ۴s گفته اند که از دیوایس خود بسیار راضی هستیم که با این آمار امکان روی آوردن آن ها به سیستم عامل های دیگر محال است. اکنون طی یک آمار جالب و جدید، مشخص شده است که یک سوم کاربران آیفون کسانی هستند که از بلک بری و آندروید به این سیستم عامل روی آورده اند، به عبارتی دیگر، قریب به %۳۶ خریداران آیفون کسانی هستند که از سیستم عامل آندروید و بلک بری دوری کرده اند و به iOS روی آورده اند.

این تغییر، در زمان عرضه آیفون ۴s ، یعنی در ماه اکتوبر شدّت گرفت و کاربران زیادی به سیستم عامل iOS پیوستند. با وجود اینکه قیمت آیفون نسبت به بعضی از اسمارت فون ها بالاست، اما اکثر مردم حاضر به پرداخت مبلغی بالاتر هستند تا بتوانند از آن بهره ببرند.

 

بدون شک، بلک بری محبوبیت خود را در بین بعضی از اقشار حفظ کرده است و اوج این محبوبیت زمانی بود که این اسمارت فون راه ارتباط را بین کاربرانش بسیار ساده کرده بود، اما اکنون آیفون با بهره گیری از سیستم iMessage , توانسته است مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود بکشاند و هیچ چیز از رقیبان خود کم نداشته باشد.

همانطور که می دانیم، Andy Rubin, مدیر عامل شرکت گوگل، چندی پیش اعلام کرده بود که روزانه ۷۰۰.۰۰۰ دستگاه با سیستم عامل آندروید فعال می شوند، که طی آن اپل کار بر روی حل مشکل باطری را جدی تر آغاز کرد و به احتمال زیاد در فرم ور ۵.۱ که پیش بینی می شود همزمان با عرضه آی پد ۳ منتشر شود، این مشکل بر طرف خواهد شد. با عرضه شدن آیفون ۳Gs در سال ۲۰۰۹, این رقابت های ذکر شده بین اسمارت فون های مختلف بیشتر شد، اما امسال، اپل با آیفون ۴s , توانست همه ی رقیبان را کنار زند.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights