خانواده ویندوز فون نوکیا معرفی شدند

خانواده ویندوز فون نوکیا معرفی شدند

بعد از گذشت چندین ماه از اعلام همکاری نوکیا و مایکروسافت ٬ سرانجام گوشی های نوکیا مبتنی بر ویندوز فون معرفی شدند
این خانواده فعلا دو عضو دارد .

Lumia 800 که نوکیا اعتقاد دارد اولین گوشی واقعی ویندوز فون است شباهت زیادی از نظر ظاهری به N9 دارد . Lumia 800 از یک پردازنده ۱.۴ گیگاهرتزی قدرت می گیرد و دارای ۵۱۲ مگابایت رم می باشد . این گوشی نازک ضخامتی در حدود۱۲ میلیمتر دارد .
اندازه صفحه این گوشی ۳.۷ اینچ است که دارای رزولوشون ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل می باشد و lCD نیز از نوع ClearBlack AMOLED می باشد . این گوشی نیز دارای یک دوربین با لنز کارل زایس سونی میباشد که امکان عکس برداری عکس هایی با اندازه ۸ مگاپیکسل را دارا می باشد . بخش مهم این گوشی سیستم عامل ویندوز فون نسخه مانگو می باشد که به این گوشی جان می بخشد و همچنین همراه با این سیستم عامل امکان استفاده از حافظه کلود Skydrive به حجم ۲۵ گیگ بصورت رایگان برای این گوشی وجود دارد . استفاده از چیپ NFC نیز یکی دیگر از مشخصات خوب این گوشی می باشد .
Lumia 800 در سه رنگ آبی ٬ قرمز و سبز منتشر خواهد شد و قیمت حدودی ۴۲۰ یورو یا ۵۸۵ دلار می باشد

 

 

عضو دیگر از خانواده می باشد که مثل Lumia 800 دارای پردازنده ۱.۴ گیگاهرتزی تک هسته ای می باشد . این مدل نیز دارای صفحه ۳.۷ اینچی میباشد که با قیمت ۲۷۰ یورو یا ۳۷۵ دلار عرضه می شود .

عکس های بیشتری از Lumia 710

نوکیا در این روزها از نظر میزان فروش حال روز مناسبی ندارد و همچنین گوشی های دیگر مبتنی بر ویندوز فون نیز در مقابل دو رقیب بزرگ خود یعنی ios و آندروید فروش بسیار کمی دارند . به نظر این همکاری میتواند به هر دو شرکت کمک کند تا نوکیا روند رو به سقوط خود را کند تر کند یا مسیر پیشرفت را آغاز کند و همچنین برای مایکروسافت ٬ فروش بیشتر و در نتیجه پیشرفت و گسترش سیستم عامل ویندوز فون

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۲

  1. Salar Mavi

    ۴ آبان ۱۳۹۰ ۹:۰۵ ب٫ظ

    به نظرم اگه گوشی هاش رو با قیمت های رقابتی عرضه کنه موفق خواهد بود. چون خیلی ها تا چند سال پیش گوشی های نوکیا رو به بقیه گوشی ها ترجیح می دادن!
    اما به نظرم هنوزم سیست اسم گذاریشون خوب نیست!

  2. سعید

    ۸ آبان ۱۳۹۰ ۸:۵۴ ق٫ظ

    چرا نرفت با گوگل اندرویدو روی گوشی جدیدش بذاره
    نوکیا اگه خود ویندوز pc رو هم روی گوشیهاش بذازه باز طرفدار نداره قیمتش هم بالاست کسی بخواد اینقدر پول بده میره آِیفون میخره

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights