استیو جابز از مدیر عاملی اپل استعفا داد

استیو جابز از مدیر عاملی اپل استعفا داد

طبق ِ جلسه ای که میان اعضای ِ هیئت مدیره ی شرکت اپل برگزار شد ، استیو جابز مدیر عامل شرکت اپل از سمت ِ خود استعفا داد . او پس از استعفا از سمت ِ مدیر عاملی به درخواست ِ خودش به عنوان رئیس هیئت مدیره این شرکت انتخاب شد . این خبر در سرتاسر ِ اینترنت نیز پخش شده است و بازتاب های گوناگونی به همراه داشته است .
متن استعفا نامه استیو جابز :
من از سمت ِ مدیر عاملی استعفا میدهم چرا که قادر نیستم وظیفه خود را در این سمت به خوبی انجام دهم . قبلا هم گفته بودم که اگر روزی نتوانم وظایفم را به خوبی انجام دهم از سمت مدیر عاملی استعفا خواهم داد . به درخواست خودم سمت ِ رئیس هیئت مدیره را انتخاب می نمایم و Tim Cook را نیز به عنوان جانشین خود قرار میدهم . امیدوارم که شرکت اپل به موفقیت های زیادی دست یابد و مطمئن هستم که اپل روزهای درخشانی را در پیش داشته و من مشتاقانه منتظر آن روزها هستم .
احتمالا استعفای استیو جابز به دلیل ِ بیماری های وی میباشد که سالهاست او را عذاب میدهد …

استیو جابز کسی بود که در سال ۱۹۸۳ با معرفی اولین سیستم عامل با رابط گرافیکی به نام مکینتاش مسیر دنیای کامپیوتر را عوض کرد در سال ۲۰۰۱ با معرفی آیپاد ٬ انقلابی در صنعت پلیر های همراه ایجاد کرد . در سال ۲۰۰۷ با معرفی آیفون ٬ مسیر تلفن های هوشمند برای برای همیشه عوض کرد و در سال ۲۰۱۰ با معرفی آیپد ٬ معنای واقعی تبلت را به جهانیان یاد داد
و البته او کسی است که هنگامی که دوره ای از شرکت اپل جدا شد در سال ۱۹۹۶ هنگامی که اپل اعلام ورشکستگی کرده بود به اپل بازگشت و کاری کرد که هم اکنون سرمایه اپل از خزانه داری آمریکا نیز بیشتر است و قدرت مالی اپل با ۳۳ بانک اروپایی برابر می کند و همچنین از نظر ارزش مالی شرکت ٬ شرکت اپل هم اکنون پر ارزش ترین شرکت در بین تمامی شرکت های نفتی ٬ کامپیوتری و … است . استیو جابز در کنار مدیریت اپل ٬ مدیر شرکت انمیشین سازی پیکسار و عضو هیت مدیره شرکت انمیشین سازی والت دیسنی نیز میباشددر نهایت امروز روز خوبی برای دنیای تکنولوژی نبود .

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۶

  1. Don Winz

    ۳ شهریور ۱۳۹۰ ۷:۱۸ ب٫ظ

    بریم خدارو شکر کنیم که سالمه . من عمو استیو رو قدر عموی واقعیم دوست دارم و همیشه به شکل یه قهرمان دوستش دارم چون کسی بود که واسه من که وقتی دیدمش زندگیم دگرگون شد چون حس کردم به چه قدرتی داره کار می کنه و من به عنوان کوچکترین عضو خوانواده ی اپل بهش خسته نباشید گرمی میگم

    عاشقتم عمو استیو

  2. رضا

    ۳ شهریور ۱۳۹۰ ۸:۰۱ ب٫ظ

    نمونه یک آدم واقعی
    دمش گرم بدون یک ذره غرور و ادعا کاراشو کرد و بدون هیچ منتی رفت کنار
    دمش گرم ایکاش همه همینطوری بودیم
    میدونم اپل بازاره تلفن و کامپیوتر رو به زودی در دست میگیره اونوقت همه برن بوق بزنن

  3. farokh

    ۴ شهریور ۱۳۹۰ ۵:۳۶ ق٫ظ

    منم از وقتی (حدودا ۳ سال) با محصولاته اپل اشنا شدم تازه فهمیدم زندگی یعنی چی .
    تو زندگی منم نقشه بسزایی داشته .
    خدایی خیلی حالم گرفته شد …

    برا موفقیتش دعا میکنیم ….

  4. بدون شرح!

    ۴ شهریور ۱۳۹۰ ۷:۴۳ ق٫ظ

    وقتی این خبر رو شنیدم خیلی شوکه شدم و اولین فکری که به سرم زد این بود که اپل با استیو به این درجه از اعتبار و سرمایه رسید حالا بعد از این هم همین طوره یا نه؟!
    بعد یه سوال جالب دیگه برام پیش اومد که شاید خنده دار یا بی معنی باشه و اینکه مگه رئیس هیآت مدیره چه فرق خیلی خیلی خاصی از نظر حجم کار با مدیر کلی داره که با وجود بیماری اون کار رو میتونه انجام بده ولی مدیر کلی رو نه؟!!!!!!!!!

  5. Ali

    ۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

    Stive jobs raveshe zendegie yedonyaiiro taghir dad benazare man yeki az bozorgtarin adamaie oe man tu donya didam.eghadar doosesh daram ke agar mitunestam tamame azaye badanamo behesh mibakhshidam ta ye adame bi masrafi mese man az donya bere ta yeki az bozorgtarin adama bemoone stive jabs baese ghooroore ensanhast

  6. saman

    ۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

    آقای جابز مرد بزرگیه و میشه به جرات گفت که کورش کبیره زمانه ی ماست.
    من امیدوارم که این انسان بزرگ دنیارو تز نعمت وجودش بی بهره نکنه.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights