با گوگل پلاس شبکه اجتماعی گوگل بیشتر آشنا شویم

با گوگل پلاس شبکه اجتماعی گوگل بیشتر آشنا شویم

اگر با ما همراه بوده اید حتما میدانید گوگل سرانجام تایید کرد که شبکه اجتماعی جدیدی را بزودی با نام گوگل پلاس عرضه خواهد کرد . بهتر است بیشتر با این شبکه اجتماعی آشنا شویم .

 

گوگل با استفاده از تجربیات گذشته خود به فکر کنار زدن فیس book هست . در گوگل پلاس ۵ قابلیت خاص وجود دارد که در فیس book وجود ندارد و هر شبکه اجتماعی محتاج آن است .

این قابلیت ها +Circles ٬ +Sparks ٬ +Hangouts + Mobile و +Huddle نام دارد

+Circles
سازماندهی دوستانتان

شما با افراد مختلف چیزهای مختلفی به اشتراک می گذارید. دیگر به اشتراک گذاری موارد مناسب با افراد مناسب نباید سخت باشد. حلقه ها به شما کمک می کنند که دوستان صمیمی شنبه شب خود را در یک حلقه، والدین در حلقه دیگر و رئیس خود را به تنهایی در حلقه دیگری جای دهید – دقیقاً مانند زندگی واقعی.

+Sparks
موضوعات مورد علاقه

زمانی را به یاد دارید که پدربزرگ شما بخش های مختلف روزنامه را می برید و برای شما می فرستاد؟ عجب دوره ای بود. Sparks کاری شبیه به این انجام می دهد: به دنبال ویدیوها و مطالبی می گردد که فکر می کند شما دوست دارید، پس در زمانی که وقت آزاد دارید همیشه چیزی برای دیدن، خواندن و به اشتراک گذاشتن دارید. پدربزرگ حتماً این را تایید می کند.

+Hangouts
کنفرانس ویدیویی

رفتن پیش دوستانتان وقتی بیرون از خانه هستید یکی از بهترین کارها برای اوقات بیکاری است. با استفاده از Hangouts، ملاقات های برنامه ریزی نشده برای اولین بار به وب می آید.

+Mobile

گرفتن عکس کاری لذت بخش است. به اشتراک گذاری عکس لذت بخش است. اما انتقال عکس ها از گوشی به وب اصلا لذت بخش نیست. به همین دلیل ما Instant Upload را ایجاد کردیم: از این به بعد عکس های شما، خودشان آپلود می شوند. حتی دیگر لازم نیست یگویید “سیب”.
عکس و فیلم توسط برنامه ای که بزودی در فروشگاه آندروید مارکت برای گوشی های آندرویدی و فروشگاه App store برای دیوایس های ios انجام خواهد شد .

+Huddle

ارسال پیام متنی عالی است اما نه زمانی که سعی دارید از ۶ نفر متفاوت بخواهید در مورد رفتن به سینما تصمیم گیری کنند. Huddle با تبدیل تمام مکالمات مختلف به یک چت گروهی، این کار را برای شما آسان می کند، پس قبل از اینکه تصمیمی گرفته شود تمام افراد با آن موافق خواهد بود.

اطلاعات برداشته شده از گوگل

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۱

  1. alireza

    ۱۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۶ ب٫ظ

    سلام
    اگر دعوتنامه دارید لطفآ برای من ارسال کنید
    با تشکر فراوان

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights