گزارش های جدیدی از ios 5

گزارش های جدیدی از ios 5

ساعاتی پیش سایت Redmond pie در گزارش اعلام کرد که در ios 5 همانطور که از قبل پیش بینی می شد با یک سیستم جدید Notifications یا اطلاع رسانی در ios 5 طرف هستیم . البته عکس هایی هم پیرامون این منتشر شده ولی نمی توان به عنوان یک عکس واقعی به آن نگاه کرد ولی سال پیش اپل با خرید یک شرکت که کار طراحی Notifications انجام میداد تا حدود زیادی این موضوع را ثابت می کرد که برای os 5 بدنبال سیستم جدیدی از Notifications است و امروز نیز این خبر تا حدودی توسط ردموند تایید شد .

در مورد دوم ردموند این خبر را که مدتی پیش منتشر شده بود مبنی بر استفاده از ویجت ها در ios 5 تایید کرد و طی گزارش خود اعلام کرد که بخش مانند داشبورد مک طرف هستیم با ویجت های گوناگون

و در گزارش دیگری که سایت ۹to5mac منتشر کرده است اپل مدتی پیش دو شرکت Placebase و Poly9 را خریداری کرده است . کار این دو شرکت نقشه بردار تهیه نقشه های آنلاین مانند آنچه گوگل مپ یا بینگ مایکروسافت ارائه می دهند است . خرید این دو شرکت تا اندازه این فکر را ایجاد کرد که اپل در ios5 میخواهد از نقشه های خودش که با استفاده از این دو شرکت ساخته شده است , استفاده کند ولی امروز طی گزارش هایی از برنامه نویسان این آپدیت جدید ( ios 5 ) منتشر شده است این است که اپل همچنان در این ورژن از نقشه های گوگل استفاده خواهد کرد و با همکاری گوگل , امکانات بیشتری در استفاده از نقشه ها ایجاد کرده است .

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۵

  1. sm2azimi

    ۷ خرداد ۱۳۹۰ ۲:۳۹ ب٫ظ

    یعنی قابلیت ویدجت در ios 5 اضافه خواهد شد؟

    • i-phone.ir TEAM

      ۷ خرداد ۱۳۹۰ ۲:۴۲ ب٫ظ

      هیچ چیز تا زمانی که به تایید خود اپل نرسد ۱۰۰٪ نیست

  2. هادی

    ۷ خرداد ۱۳۹۰ ۵:۳۸ ب٫ظ

    به نظرم اگر ویجت رو تو iOS5 اضافه کنه هم فقط تو iPadباشه ، نه iPhone…

    • برنا

      ۸ خرداد ۱۳۹۰ ۴:۵۱ ق٫ظ

      اه! اگر فقط روی آی پد باشه که نمی شه! من یک فیلمی دیدم که نشون می داد توی ios 5 ویجت ها تقریبا نصف صفحه رو می گیرن توی آی فون یا آی پاد تاج.

  3. برنا

    ۸ خرداد ۱۳۹۰ ۴:۵۲ ق٫ظ

    این عکس ها که نشون دادید روی آی پده ۱ است! به نظرتون اگر واقعی بود روی آی پد ۲ نمی ذاشتند؟

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights