امروز در تاریخ اپل: iOS بر BlackBerry OS پیشی گرفت.
در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۱، تنها چهار سال پس از عرضه iPhone، سهم بازار iOS برای اولین بار از سیستمعامل BlackBerry OS پیشی گرفت. این رویداد نشاندهندهٔ رشد سریع iOS و کاهش محبوبیت پلتفرم بلکبری در آن دوره بود.