اپل در حال تلاش برای ادغام دو اپلیکیشن Find My iPhone و Friends در iOS 13

اپل در حال تلاش برای ادغام دو اپلیکیشن Find My iPhone و Friends در iOS 13

بر اساس اطلاعات جدید بدست آمده، اپل در حال تلاش برای ادغام دو اپلیکیشن Find My iPhone و Friends در iOS 13 است و این پروژه که با کد GreenTorch شناخته می‌شود، هم اینک در حال تست و بررسی است.

این برنامه واحد تمام قابلیت‌های دو اپلیکیشن Find My iPhone و Friends را دارا خواهد بود و برای هر دو سیستم‌عامل iOS و macOS توسط تکنولوژی Marzipan منتشر خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن، Find Network نام دارد این قابلیت به کاربران این اجازه را می‌دهد که موقعیت مکانی دستگاه‌های خود را به صورت لحظه‌ای دنبال کنند حتی اگر آن دستگاه به Wi-Fi یا شبکه موبایل متصل نباشد. اما این تمام ماجرا نیست، اپل می‌خواهد که شما علاوه برای دستگاه‌های ساخت این شرکت، بتوانید هر آیتم و وسیله‌ای را دنبال کنید و به صورت لحظه‌ای موقعیت مکانی آن‌ را ببینید. این عمل توسط یک تگ که با کد B389 در حال توسعه است انجام خواهد شد و کاربران با نزدیک کردن این تگ به آیفون می‌توانند آن‌ را با اکانت iCloud خود سینک کنند و با چسباندن آن به هر وسیله‌ای می‌توان موقعیت آن را در این اپلیکیشن مشاهده کرد. همچنین در صورت جا گذاشتن وسیله‌ی مجهز به این تگ، توسط نوتیفیکیشن مطلع می‌شوید و نسبت به برداشتن آن سریعا می‌توانید اقدام کنید.

کاربران در این تگ می‌توانند اطلاعات تماس خود را وارد کنند و در صورتی که آن وسیله گم شود، با فعال کردن حالت Lost Mode، تمام کاربران آیفون می‌توانند با اسکن کردن این تگ، اطلاعات تماس شما را مشاهده کنند.

پیش‌بینی می‌شود که این محصول جدید در ماه سپتامبر همراه با آیفون‌های جدید معرفی شود.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.