آشنایی با سرویس شارژ خودکار ایرانسل

آشنایی با سرویس شارژ خودکار ایرانسل

اپراتور ایرانسل صبح امروز خبر از راه‌اندازی سرویس «شارژ خودکار» خود داد. این سرویس که در حال حاضر تنها با همکاری بانک ملت در حال اجراست به کاربر این امکان را می‌دهد که در صورت رسیدن اعتبار سیم‌کارت به محدوده‌ی تعیین شده، مبلغی که از پیش انتخاب شده به صورت خودکار به حساب سیم‌کارت اضافه و از حساب بانکی کم می‌شود.

web-banner-Auto-recharge--Fa

به نقل از وبسایت ایرانسل:

 

  • استفاده از درگاه بانک ملت

اگر مایلید سیم‌کارت شما از طریق حسابتان در بانک ملت به طور خودکار شارژ شود، می‌توانید با استفاده از «همراه بانک» یا مراجعه به صفحه بانکداری اینترنتی بانک ملت و سپس > حساب‌های ریالی شما > مدیریت قبض و خرید شارژ سیم کارت اعتباری > درخواست بانک پرداخت، برای این سرویس درخواست دهید و پس از طی مراحل مربوط، ثبت‌نام را به صورت رایگان انجام دهید. بدین ترتیب، هر بار که به آستانه شارژ ۲۰۰۰ تومانی رسیدید، به صورت خودکار حساب شما به مبلغی که از پیش تعیین کرده‌اید شارژ می‌شود.

 

  • استفاده از کد #۷۸۰*

برای فعال‌سازی این سرویس، کافیست با شماره‌گیری #۷۸۰*، مبلغ شارژ مجدد را انتخاب کنید. بدین ترتیب، هر بار که به آستانه شارژ ۲۰۰۰ تومانی رسیدید، پیامی برایتان ارسال خواهد شد تا با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم، هزینه شارژ از حساب بانکی شما کسر و به حساب سیم کارتتان اضافه شود.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. کیان رستگار

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۴:۲۳ ب٫ظ

    چگونه میتوان این سرویس را غیر فعال کرد؟

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights