آشنایی با پرچمدار جدید اپل، آیفون ۶ [بروزرسانی – ۱]

Screenshot 2014-09-09 23.58.14

بالاخره پس از مدت ها انتظار و شایعات بسیار، پرچمدار جدید اپل یعنی هشمین نسل آیفون، آیفون ۶ به صورت رسمی معرفی شد هرچند که به لطف لو دهنده‌های عزیز بسیاری از موارد کنفرانس برای ما غافلگیر کننده نبود اما طبق انتظارات و شایعات پیشین این دستگاه در دو اندازه ۴.۷ و ۵.۵ اینچیبا نام های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس و سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلائی عرضه خواهد شد. با هم یک مرور کلی بر این دستگاه میاندازیم تا ببینیم در مقابل رقبای خود چه حرفی برای گفتن دارد.

 

  • طراحی

یکی از مهمترین بحث هایی که تا پیش از معرفی آیفون ۶ در میان بود، طراحی و شکل ظاهری آن بود و خیلی ها آن را زشت و حتی نا امید کننده قلمداد می‌کردند. اما بهتر است کمی عمیق تر با مفهوم و علم طراحی آشنا شویم، طراحی به طور خاص به معنی شکل ظاهری یک شعی یا جسم نیست بلکه مهندسی سخت افزار آن دستگاه و هماهنگ سازی بهتر اجزا است که طرح یک محصول را شکل میدهد. بنابراین آیفون ۶ به بهترین حالت ممکن که امکان پذیر بود طراحی شده است و واقعا از نزدیک زیبایی خاصی دارد. به طور کلی شباهت بسیاری نیز به نسل پنجم آپاد تاچ دارد که واقعا این دستگاه زیبایی منحصر به فردی دارد.
یکی از ایراداتی که به آیفون ۶ وارد است، بیرون زدگی لنز دوربین و حاشیه های پشت دستگاه است. بیایید نگاهی عمیق تر به این موارد داشته باشیم، اگر پرچمداران اخیر شرکت های فعال در حوزه اسمارت فون ها را دیده باشید قطعا با چنید صحنه بیرون زدگی لنز دوربین نیز در آن ها رو به رو خواهید شد. دستگاهی با ضخامت ۶.۹ میلیمتر قطعا فشردگی سخت افزاری خاصی درونش در جریان است اما این فشردگی تا چه حد میتواند باعث کوچیکی و در عین حال حفظ کارایی قطعات باشد؟ به طور قطع مهندسین اپل تمام این احتمالات را در نظر گرفته اند و تا حد ممکن از حجم آن کاسته اند اما با کوچکتر بیش از حد کردن آن واقعا کارایی که باید داشته باشد از بین مریود. لذا از نظر علمی تصمیم گرفته شده مبنی بر اینکه همانند نسل پنجم آیپاد از این نوع لنز استفاده شود بسیار سنجیده است.

اما در مورد خط های حاشیه ای پشت دستگاه، امواج GSM و به طور کلی ارتباطات رادیویی در حال جریان در گوشی امکان عبور از آلمینیوم و یا جسم فلزی را ندارند لذا برای حل این مشکل لازم است که از حداقل مقدار پلاستیک یا شیشه در دستگاه استفاده شود تا بتوان این مشکل را به ساده ترین راه ممکن حل کرد و این دقیقا همان کاری است که مهندسان طراحی اپل در نظر گرفته اند و با استفاده از یک سری خطوط در پشت دستگاه علاوه بر افزایش زیبایی، یک مشکل سخت افزاری نیز حل کرده اند.

طرح کلی هر دو مدل آیفون ۶ شباهت بسیاری به آیپاد تاچ نسل پنجم و آیپد ایر دارد، از نوع لنز دوربین گرفته تا گوشه و لبه های گرد چه در قسمت فلزی دستگاه و چه در صفحه نمایش. همچنین دکمه های کم و زیاد کردن صدا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از مهم ترین ساختار شکنی ها در آیفون ۶ تعویض جایگاه دکمه پاور میباشد که بعد از هفت سال این دکمه از بالای دستگاه به سمت راست آن منتقل شده است که دلیل آن نیز واضح هست، افزایش طول دستگاه و عدم دسترسی راحت انگشت ها به آن. چرا که مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۶ دارای ضخامت ۶.۹ میلی متری به همراه ارتفاع ۱۳۸ و عرض ۶۶ میلی متری است. همچنین مدل ۵.۵ اینچی نیز دارای ضخامت ۷.۱ میلی متری به همراه ارتفاع ۱۵۸ و عرض ۷۸ میلی متری است.

  • سخت افزار

از طراحی و ظاهر بیرونی دستگاه که بگذریم به مهم ترین بحث، یعنی مشخصات سخت افزاری دستگاه میرسیم. قطعاتی که در طول سال در شرایط مختلف به کمک ما می‌آیند تا کار هایمان به سریعترین و بهترین شکل ممکن انجام شود.

هر دو مدل آیفون دارای صفحه نمایش جدید Retina HD میباشند. صفحه نمایش مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۶ دارای رزولوشنی ۱۳۳۴ در ۷۵۰ و چگالی صفحه ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است و مدل ۵.۵ اینچی نیز دارای رزولوشن صفحه ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و چگالی صفحه ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ است. به همین منظور سیستم عامل و برنامه ها از این پس باید تصاویر با کیفیت ۳x را فرخوانی کنند.

پردازنده استفاده شده در هر دو مدل آیفون ۶ با نام A8 با ساختار ۶۴-بیت شناخته میشود که ۵۰٪ در زمینه گرافیکی و ۲۵% در زمینه پردازش اطلاعات از نسل قبلی خود قوی تر است. همچنین دارای دو هسته با قدرت ۱.۴ گیگاهرتز است. رم دستگاه همانند سابق مقدار ۱ گیگ را یدک میکشد. همراه با پردازنده A8، نسل جدید پردازنده M8 نیز قرار دارد که علاوه برای کمک در پردازش اطلاعات در قسمت دوربین و افزایش سرعت آن و همچنین دریافت اطلاعات جسمانی همانند مدت زمان و مقدار راه رفتن و … قابلیت های جدیدی همانند فشار سنج و … را نیز پشتیبانی میکند.

دوربین دستگاه کماکان ۸ مگاپیکسل خواهد بود. اما از لنز جدید iSight در هر دو مدل استفاده شده است و در مدل ۵.۵ اینچی قابلیت هایی همچون Focus Pixel (افزایش سرعت فوکوس) و Optical Stabilization وجود دارد که لذت عکس برداری را برای شما چندین برابر میکند. در زمینه فیلم برداری هر دو مدل آیفون ۶ پیشرفت هایی داشته اند و در قسمت Slo-Mo هم اینک توانایی ضبط ویدئو هایی به صورت ۲۴۰fps نیز وجود دارد. دوربین جلوی دستگاه نیز از لنز جدیدی بهره میبرد که تا ۸۰% کیفیت تصویر را بالا بده است و با رزولوشن ۲.۱ مگا پیکسل و به صورت HD امکان بر قراری مکالمه تصویری بهتری را برای شما مهیا میسازد. ضمن اینکه قابلیت Burst Mode هم اینک به دوربین جلو نیز اضافه شده است تا بتوانید سلفی های با کیفیت تری بگیرید!

تکنولوژی وایرلس آیفون ۶ به نسل ۸۰۲.۱۱ac آپدیت شده است و سرعت انتقال داده با سرعت بالا را در صورت کشش اینترنت شما را در بر خواهد داشت (حداکثر ۴۳۳ مگابیت بر ثانیه). همچنین باند های استفاده شده از شبکه LTE نیز فوق‌العاده شده اند و هم اینک امکان دریافت داده تا سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثاینه را پشتیبانی میکنند. ضمن اینکه با هماهنگی اپراتور های کشور های مختلف قابلیت مکالمه اینترنتی بر بستر LTE که VoLTE نام دارد امکان بر قراری تماس با کیفیت HD را نیز مهیا میسازد.

سنسور تاچ آی دی تغییرات زیادی در بر داشته و سرعت شناسایی و پردازش اثر انگشت به طور قابل ملاحظه ای سریع تر شده است. همچنین به لطف سنسور جدید NFC و سرویس Apple Pay امکان انجام پرداخت های الکترونیکی توسط این سنسور نیز مهیا شده است.

سرویس Apple Pay یکی از قابلیت هایی بود همگان سال های منتظر ورودش با آیفون بودند. به این وسیله شما تنها با یکبار اسکن کارت های اعتباری خودتون در چیپ NFC که در بالای دستگاه قرار داره، میتونید تنها با استفاده از Touch ID و فقط در عرض چند ثانیه خرید خود را انجام دهید. بدون نیاز به یاداوری شماره کارت اعتباری خود یا …

اطلاعات کارت های اعتباری شما در یک چیپ بر روی دستگاه به صورت کاملا آفلاین و رمزگذاری شده ذخیره میشود و هیچگونه اطلاعاتی از آن برای اپل و مراکزی که خرید میکنید ارسال نمیشود.

آیفون ۶ در ظرفیت های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگاباتی عرضه میشود.

  • سیستم عامل

آیفون ۶ به لطف سیستم عامل قدرتمند خود یعنی iOS 8 تجربه ای فوقالعاده را برای شما رقم میزند. در سیستم عامل آی او اس ۸ شاهد قابلیت های فوقالعاده ای همچون برنامه Health هستیم که با اتصال به دستگاه های تناسب اندام و پوشیدنی و علی الخصوص iWatch تمام فعالیت های جسمانی بدن را سنجیده و به شما اطلاع میدهد. برنامه های دیگری همچون Tips نیز وجود دارد که به شما در استفاده راحت تر از سیتسم عامل در صورتی که کاربر تازه واردی باشید کمک بسیاری میکند. در آی او اس ۸ اپل تصمیم گرفته است دو تا از برنامه های محبوب خودش را که هم اکنون به صورت جانبی در اپ استور موجود است را پیش فرض کند، برنامه های iBooks و Podcasts از این پس در آی او اس ۸ جز برنامه های پیش فرض سیستم عامل خواهند بود تا امکان دسترسی به کتاب و پادکست ها موجود در سطح اینترنت و آیتونز استور راحت تر باشد.

در آی او اس ۸ قابلیت های بسیار دیگری نیز وجود دارد که قبلا با آن ها آشنا شده اید اما اگر بخواهیم نگاهی مختصر به آنها داشته باشم بد نیست اشاره ای به Interactive Notifications، بهبود سیری، ساخت کیبرد و ویجت های سفارشی، تایپ سریع و هزاران API برنامه نویسی برای توسعه دهندگان اشاره کرد. همچنین در آی او اس ۸ دستگاه های مختلف اپل با هم تعامل بسیار گسترده ای دارند. به عنوان مثال در این سیستم عامل کاربران میتوانند پیامک های خود را علاوه بر آیفون در آیپد نیز مشاهده کنند و یا پاسخ آن را بدهند. این امر برای تماس های تلفنی نیز صدق میکند. و البته نکته جذاب تر وجود این ارتباطات با سیستم عامل مک است که به لطف OS X Yosemite امکان پذیر است.

مشخصات کلی آیفون ۶ در یک نگاه:

مدل‌ها: ۴.۷ و ۵.۵ اینچی

رزولوشن صفحه نمایش و اندازه مدل ۴.۷ اینچی: از نوع Retina HD. نسبت ۱۳۳۴ در ۷۵۰ و چگالی صفحه ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ. ضخامت ۶.۹ میلی متری به همراه ارتفاع ۱۳۸ و عرض ۶۶ میلی متری

رزولوشن صفحه نمایش و اندازه مدل ۵.۵ اینچی: از نوع Retina HD. نسبت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و چگالی صفحه ۴۰۱ پیسکل در هر اینچ ضخامت ۷.۱ میلی متری به همراه ارتفاع ۱۵۸ و عرض ۷۸ میلی متری

رنگ‌ها: خاکستری، نقره‌ای و طلائی

حافظه: ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

پردازنده: A8 دو هسته ای با قدرت ۱.۴ گیگاهرتز

رم: ۱ گیگابایت

دوربین پشت: ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو: ۲.۱ مگاپیکسل + لنز های جدید در هر دو قسمت

باتری: ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی

قیمت نسخه های لاک: آیفون ۶ با ظرفیت های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگاباتی به ترتیب با قیمت ۶۴۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار به صورت آنلاک و آیفون ۶ پلاس نیز با ظرفیت های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگاباتی به ترتیب با قیمت ۷۴۹، ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار به صورت آنلاک در بازار آمریکا روانه بازار میشوند.

تاریخ پیش خرید: ۱۲ سپتامبر

تاریخ عرضه جهانی: ۱۹ سپتامبر

سرویس های جانبی: Touch ID, NFC, Apple Pay

شروع قیمت های لاک اپراتور …

در ادامه شما را به خواندن مطالب زیر دعوت میکنم.
https://www.i-phone.ir/forums/thread95475.html

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲۳

  1. بامداد

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱:۳۳ ق٫ظ

    یه سوال،
    آنلاکش کی میاد و براورد قیمتش حدودا از نظر شما چه قدره؟

  2. رهام

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۲:۴۰ ق٫ظ

    اپل گند زد دیگه شد سامسونگ با این اندازه و طراحی

    • اميد

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۳:۱۹ ب٫ظ

      عزیز دل برادر شما اگر در زمینه ای تخصص نداری اظهار نظر نکن لطفاً
      فقط کافیه بدونید که همین طراحی های سامسونگ یه دزدی بارز از اپل هست.

      • رهام

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ۸:۲۹ ق٫ظ

        مطمعن باشید اطلاعات ام از شما خیلی بیشتره توو برنامه توسعه اپل که استیو جابز طراحی کرده بووده برای گوشی های اپل اصلا افزایش طول و عرض صفحه قرار نبوده باشه ، در اینکه سامسونگ کپی برداری از اپل کرده حرف و حدیث بسیاری هستش بخاطر اینکه تاحالا بالای ١٠ دادگاه توو ایالتهای مختف امریکا برگذار شده که توو بعضی ها به سامسونگ رای داده شده توو بعضی ها به اپل من خودم اپل بازه قدیمی هستم از g8600 داشتم که فکر کنم اصلا شما به گوشت نخورده چیه تا الان ، اپل داره با تولید گوشی صفحه بزرگر میره به سمته فبلت و این یعنی کم کم مرگ گوشیهای کوچک و خوش دست و جمع و جوور

    • mahbod

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۳:۳۹ ب٫ظ

      عزیز ایفون به خوش دستیش معروف بود ولی اگه نسل هشتم هم همونجوری کوچیک میزد دیگه برای مردم تکراری میشد اپل میگه تبلت میخوای اید گوشی میخوای ایفون بازی و اهنگ میخوای اپاد یکی بخواد همشونو داشته باشه چی؟برای همین یکی رو فبلت و اونیکی رو به کوچیک تر ولی خوش دست زد برای اضافه کردن اونهمه سنسور جدید یک جورایی میشه گفت میجبور شد بزرگ تر بزنه!

  3. mehrdad

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۲:۴۶ ق٫ظ

    gheymatan chnd mishhe tooy iran hodoodan?va inke gooshihaii mesle 4s va 5s onna az nazarr gheymatii cheghadrr aghiir darnn?

  4. حسین

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۷:۰۷ ق٫ظ

    سلام
    یه توضیح در موزذ قیمت ها بدین لطفا. Iphone 5c free یعنی چه یعنی رایگان؟

  5. Hamedism

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۹:۰۰ ق٫ظ

    قیمت هارو اشتباه زدید.
    درستش اینه :
    آیفون ۶ با ظرفیت ها ۱۶، ۳۲ و ۱۲۸ گیگاباتی به ترتیب با قیمت $۶۴۹, $۷۴۹ و $۸۴۹ میشود و آیفون ۶ پلاس نیز با ظرفیت های ۱۶، ۳۲ و ۱۲۸ گیگاباتی به ترتیب با قیمت $۷۴۹, $۸۴۹ و $۹۴۹

    • Arianismmm

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۹:۲۲ ق٫ظ

      ما قیمت های لاک اپراتور رو زدیم. اشتباه نیست.

    • Xm0on

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ۳:۳۵ ب٫ظ

      ایفون ۶ ظرفیت ۳۲ نداره

  6. OooooO

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۹:۴۷ ق٫ظ

    سلام
    اگر میشه حدود قیمتش رو بگید ممنون میشم.
    در هر دو مدل ۳۲ وجود نداره؟؟

    • oosin

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۴:۰۹ ب٫ظ

      قیمت آیفون ۶ بعد از تعادل بازار به قیمت فعلی ۵s خواهد رسید٬ قیمت آیفون ۶ ‍پلاس در ظرفیت ۱۶ گیگ به قیمت فعلی آیفون ۵s در ظرفیت ۳۲ گیگ خواهد رسید.

  7. poRIYA

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

    اپل این گوشیو با سامسونگ زده خواستن اشتی کنن ;)حداقل ضد اب میکردن تقلید که کردن یه چیز خوب و بدرد بخور تقلید می کردن دکمه پاورو چرا ?!!!!

  8. mehdi

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱:۱۹ ب٫ظ

    قیمتا ک گفته شده مربوط ب لاک بودنشه و شما باید هر ماه ۱۰۰ دلار ب اون اپراتور ک روش لاک شده پرداخت کنید

  9. Ehsan

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۴:۲۶ ب٫ظ

    سلام به همه ی طرفداران اسمارت فون های روز دنیا، احسان هستم امیدوارم این مطلب برایتان مفید باشد.
    هدف از این نوشته توحین و فحاشی نمیباشد. بد نیست بعد از خواندن این متن کمی فکر کنید…
    ١٨ شهریور روزی که تمام طرفداران و رقیب ها منتظر رونمایی از پرچمدار جدید گوشی های اپل بودند. این متن هم برای طرفداران، منتقدان و کاربران ساده محصولات نوشته شده و نکته هایی در آن ذکر خواهد شد که کمتر افرادی مطلع هستند.
    آیفون ۶ و ۶پلاس بعد از کلی شایعه آمد و آنچه که انتظار میرفت از تیم کوک دیده شد( پیشرفت نسبت به سری قبل )
    بهترین و کارامد ترین این پیشرفت ها رو میتوان در ۶پلاس دید.
    تراکم پیکسلی بالاتر – دوربین بهتر – پردازنده ی عالیتر – ضخامت کمتر – صفحه بزرگرتر – طراحی بدنه جدید و ios8.

    خب اگر شما یکی از طرف دار های اپل هستید بزارید از همین اول بگم که با حرف های تمسخر آمیز کمپانی های اندرویدی ها ناراحت نشید چرا که این طبیعی است که از خودشون دفاع کنند و محصولات رو زیر سوال ببرند.
    من کامنت های زیادی از منتقدین های اندرویدی در این سایت و دیگر سایت ها خواندم و متعجب شدم زیرا آنها یکسری نکات را به کل فراموش کردند.
    ١- سیستم عامل اندروید به دلیل پیچو خمه اضافه ای که هر روزه به آن میدهند برای کار کردن عادی و عالی بدون کم شدن سرعت دستگاه نیاز مند پردازنده های زیاد و قوی هست.
    ٢- مورد بالا هم خوب و هم بد است. یک دیوایس طوری باید طراحی شود که هماهنگی سریع و دقیق بین سخت افزار و نرم افزار صورت گیرد.
    برمیگردیم به مورد ١ که داشتن یک پردازنده ی ٨هسته ای شاید بنظر عالی برسد اما این را همه میدانند که در یک سیستم باید به شکلی بهبود صورت گیرد که به اعضای دیگر سیستم ضرری وارد نشود به فرض مثال در نت۴ پرچمدار سامسونگ این ویژگی ٨هسته ای بودن به ضررش در آمده زیرا دستگاه به شدت داغ میکند و این مشکل برای گوشی ای که درب ان پلاستیکیست خطرناک است.
    ٣- مطمعنا بعضی از دوستان که متخصصین بررسی گوشی ها با هم دیگر هستید این اتفاق رو به چشم دیده اید که آیفون نسل قبل (۵اس) که تازه دارای نسل قدیمی پردازنده است میتواند هم زمان ١٠٠برنامه رو باز بگذارد،دانلود کند،در موزیک پلیر آهنگ پخش کند و بعد وارد یک بازی پرگرافیک(مثلا آسفات ٨) شود و بدون کم شدن ذره ای سرعت با همان پردازنده ی ٢هسته ای قدیمی اجرا کند. کاری که نت ۴ از آن فعلا عاجز است.
    نبودن هماهنگی بین پردازنده و سیستم عامل باعث این مشکل است. یکی دیگر از بزرگ ترین مشکلات اندروید بستن نشدن ١٠٠٪ اپلیکیشن ها است. اما سازنده ها به جای این که این مشکل را رفع کنند پردازنده را قوی میکنند که باز هم نتوانستند کاری کنند که سرعت گوشی پایین نیاید و مشکل داغ شدن ک دیگر جای خود دارد.

    ۴-اینکه آیفون بتواند هم زمان ١٠٠برنامه رو باز بگذارد،دانلود کند،در موزیک پلیر آهنگ پخش کند و بعد وارد یک بازی پرگرافیک شود و بدون کم شدن ذره ای سرعت اجرا کند، برای نسل قبلی چیپ A7 است اما در آیفون جدید چیپی با ۵٠٪ سرعت بالاتر و ٢۵٪ گرافیک بهتر جای داده شده (A8). که از نظر متخصصین حال این قابلیت فراهم شده که بازی های سه بعدی در حد کنسول ها بی نقص ساخته و اجرا شود. که این قابلیت فعلا انحصار اپل است. حال شاید از خود بپرسید این بار این پردازنده چند هسته ای است؟
    بعله درست است تمام این سرعت و گرافیک هنوز با ٢هسته اجرا میشود. چطور؟ این علمی است که فقط اپل از آن باخبر است و توانسته همانگی بین پردازنده ٢هسته ای و فقط یک گیگ رم ایجاد کند و ذره ای از سرعت کاسته نشود.
    ۵-از دیشب بسیاری از اندرویدی ها طرفدار استیو جابز شده اند و این آیفون را از نظر اندازه مسخره میکنند و میگویند کاش او زنده بود و آیفون بزرگو زشت نمی شد… دوستانه اندرویدی یعنی نت ۴ شما هم پس زشته دیگه؟ آره؟
    ۶-گرد شدن لبه ی گوشی ۶و ۶پلاس که شبیه به آیپاد تاچ۵ شده بعضی ها را ناراحت کرده که خیلی ها هم اتفاقا دوست داشتن اما آنها که انتظار طراحی مانند ۵اس را داشتند میتوانند با یک کاور لبه دار از دیوایس استفاده کنند.
    و اما در اینجا باز هم دوستان اندرویدی خلاقیت به خرج دادند و کامنت گزاشتند که آیفون لبه دارش قشنگ تره الان که گرده زشته… دوستان اندرویدی شمام که گوشیاتون گرده (نت۴) ما باید بگیم که زشته؟؟!!
    ٧-دوربین پیشرفت خوبی در زمینه های جانبی داشته و بهترین مورد و تک ترین مورد بین گوشی ها میتوان به فیلم برداری در ٢۴٠p در ثانیه ذکر کرد که تا به امروز در دوربین های سینمایی میدیدیم.(قابلیت اسلو موشن و اسپلیت) و در این سری از آیفون لرزش گیر و super focus قرار داده شده.
    ٨- و آخرین مورد که پیشرفت خوبی برای اپل بوده است کیفیت تصویر صفحه نمایشگر است. یک صفحه ی فول اچ دی با تراکم پیکسلی بالا تر از ۴٠٠ppi است که اگر میخواهید حال مقایسه کنید باید بدانید که با نمایشگر z3 یکی است.
    و اما دوستانی که سنگ تراکم پیکسلی نت ۴ رو که معادل ۵٠٠ppi هست رو به سینه میزنند از این موضوع که چشم انسان فقط تا ۴۵٠ppi را میتوند تشخیص دهد ؟ این تراکم پیکسلی اضافه هم مانند پردازنده ی اضافه نت۴ باعث ضرر زدن به باطری گوشی و بالا رفتن اضافه قیمت شده است.

    خوب است با دلیل و منطق به حقایق نگاه کنی نه که در نظر ها فحاشی کنی. طرف صحبتم با کسی است که از یک اسمارت فون فقط یه انگری بردز بازی کردن میبیند.

    مرسی از خواندن و توجه تان

  10. جواد

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸ ب٫ظ

    دوستان توجه کنید ا ۱۹۹ برا اینه که گوشی لاک اون اپراتوره و گوشیو نمیتونید با سیمکارت دیگه ای استفاده کنید
    البته بدون سیمکارت میشه استفاده کرد
    یا بهتر بگم اگه سیمکارت at&t بخرید یه گوشی ایفون با قیمت ارزون بهتون میده یا ۵ سی رو مجانی میده

  11. ahmd

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱:۵۱ ب٫ظ

    ای ول احسان جان
    دمت گرم

  12. AMR

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

    طراحی ایفون ۶ یعنی تکامل طراحی ایفون ۲g، و زیباترین ایفون تاکنون است. یک نقص ایفون ۱ عدم تقارن پشت و روی گوشی و وجود قسمت پلاستیکی بود که با پیشرفت تکنولوژی رفع شد.
    تنها ارزو می کنم سایز ایفون ۵ همچنان ادامه داشته باشد.

  13. keyvan

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ۲:۲۴ ب٫ظ

    اونایی که دم از زیبایی گوشی میزنن باید بهشون گفت که طراحی ایفون ۳ قدیم همین الانشم

    سر تر از گالگسی ۵ انصافا ایفون شیش زیباست .من خودم گالگسی ۴ دارم و تصمیم گرفتم

    ایفون شیش بخرم فوق العادست.

  14. milad

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

    عاغا من این گوشیو نگاه میکنم کیف میکنم.هرچند ک خودم نوکیا ۱۱گدا دارم:))شماهایی که میخواین اینو بگیرین ی دعاهم برای من بکنیدD:

  15. ارمین

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ۶:۰۵ ب٫ظ

    واقعا زیبا و چشم گیر میباشد فقط امید وارم دسترسی به سخت افزار برای برنامه نویسی سخت ترنشده باشه یانیاز به اجازه دسترسی بالا تر نخواد .
    ایده رم واقعا فوقالعاده بود خیلی به برنامه نویسی کمک میکنه و دست مارو تو مقدار رم و پردازش وسرعت باز میکنه فقط خدا میدونه که چه بازی و برنامه هایی که واسه این گوشی نمیاد .
    باتشکر از مدیر انجمن

  16. ف

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

    سلام
    من اگه اینو بخوام از اروپا بگیرم unlock یا باید آنلاک بشه ؟

  17. hossein

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ۹:۳۷ ب٫ظ

    سلام

    فقط خواستم عرض کنم این قیمت های ارزان که می بینید ، چندان هم ارزان نیستند . این گوشه ها با یک سیم کارت و اینترنت سیم کارت همراه با یک قرارداد ۲ و یا سه ساله در اختیار خریدار قرار میگیره و در این حدود ۲۴ تا ۳۶ ما ه هر ماه بسته به قرار داد شما تقریبا ۴۰ و ۵۰ دلاری شارژ میشوید که باید عرض شود تقریبا گوشی با همان قیمت ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار متوسط حساب میشه و منتهی اقساط پرداخت میکنید و قفل و فقط برای همان سیم کارت قابل استفاده است . ا بدهی شما نمام شود و روز از نو و روزی هم از نو . البته زمانی که گوشی جدید می آید و هنوز بدهی دارید هم میتوانید با شرایطی گوشیتان را با گوشی جدید عوض نمائید . موفق باشید.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights