Sparrow به گوکل پیوست

همه ما با نرم افزار Sparrow آشنا هستیم، نرم افزاری که به وسیله آن چه در مک و چه در iOS ایمیل هایمان را چک می کردیم، اکنون طبق گزارش ها حاکی از آن است که گوگل این نرم افزار را برای تیم Gmail خود در اختیار گرفته است تا بیش از پیش سرویس ایمیل خود را کسترش دهد، این خبر توسط مدیر عامل Sparrow نقل شده است. بدون شک Sparrow یکی از پرطرف دار ترین نرم افزار ایمیل برای مک و iOS است، طراحی عالی و کارکرد منحصر به فرد، ویژگی هایی است که این نرم افزار را ردر جایگاه بالایی قرار داده است. مدیر عامل Sparrow نقل کرده است که گوگل امروز پیشنهادی به ما داد که سرانجام منجر به پیوسته شدن Sparrow ما به این شرکت شد،

هر چند قیمت دقیقی در دسترس نیست، اما نقل شده است که این معامله به ارزش ۲۵ میلیون دلار به ختم رسیده است. در کنار این خبر، مدیر عامل Sparrow اذعان کرده است که در نرم افزار Sparrow هیچ تغییری صورت نمی گیرد و ویژگی جدیدی کسب نمی کند، اما این نرم افزار به تیم Gmail پیوسته است. پس در حال حاضر این نرم افزار در AppSore مک و iOS موجود است.

گوگل قصد دارد کابران خود را در دسترسی به Gmail راحت تر سازد

این واضح است که Sparrow در مک حرف اول را می زند، اما گوگل با سیاست های خود قصد دارد خود را به این جایگاه برساند، یعنی عرضه یک برنامه بومی Gmail در مک. Sparrow با داشتن قدرت کافی و سهولت در استفاده از آن، توجه خود را به گوکل جلب کرده بود و امروز به وضوح شاهد موفقیت این نرم افزار هستیم. تمرکز گوکل در حال حاضر عرضه یک نرم افزار بومی برای پلتفرم مک و ویندوز است. یعنی گسترش برنامه ی بومی خود در دو سیستم عاملی که حرف اول را در دنیای تکنولوژی می زنند. ظاهراً Saprrow راه رسیدن به خواسته گوکل است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights