فیس بوک AppCentre خود را راه اندازی کرد

فیس بوک AppCentre خود را راه اندازی کرد

 

لحظاتی پیش شبکه اجتماعی فیس بوک AppCentre خود را راه اندازی کرد تا از دیگر رقبای خود چیزی کم نداشته باشد، اپ سنتر فیس بوک به کاربران iOS و اندروید این اجازه را می دهد تا برنامه های عرضه شده برای پلتفرمشان را بازدید کنند و آن ها را به اشتراک بگذارند, همچنین این فرصت برای برنامه نویسان مهیا شده است تا برنامه های خود را در بزرگ ترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته و آن ها را توسعه دهند.

بدون شک هدف فیس بوک ایجاد یک رقابت غیر مستقیم با Google و iOS است، چرا که این اپ سنتر حاوی برنامه های اندروید و iOS می باشد. این سیستم در هفته آینده برای کاربران قابل استفاده خواهد بود و برنامه نویسان برای ثبت برنامه های خود می توانند از امروز اقدام کنند. سیستم این اپ سنتر به گونه ایست که کاربران مختلف می توانند برنامه مورد نظر خود را یافته و سپس با انتخاب آن، به AppStore در آیفون و یا برنامه مربوطه در دیگر دستکاه ها برای دانلود انتقال یابند.

فیس بوک:

نقل قول:
ما امروز AppCentre خود را راه اندازی کرده ایم، یک محیط جدید در دنیای نت برای پیدا کردن برنامه ها و اشتراک گذاری آن ها. همچنین برای برنامه نویس ها فرصتی را مهیا کرده ایم تا بتوانند برنامه های خود را گسترش دهند. این سیستم در هفته آینده برای عموم قابل استفاده می باشد، اپ سنتر برای انواع دستگاه ها از جمله برنامه فیس بوک در آیفون و گوشی ها اندروید قابل استفاده می باشد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights