حسرت مدیر عامل اپراتور at&t برای ارائه سرویس نامحدود در آیفون

حسرت مدیر عامل اپراتور at&t برای ارائه سرویس نامحدود در آیفون

 

Randall L. Stephenson، مدیرعامل اپراتور AT&T, در کنفرانسی که در آن حضور داشت نظرات جالبی در مورد آیفون و سیستم iMessage ارائه داده است.

نقل قول:
ما هرگز نباید طرح پکیج های نامحدود برای گوشی های آیفون ارائه می دادیم، چرا که سرویس هایی همچون iMessage ما را به سمتی که خواستار آن نیستیم سوق می دهد.، تنها افسوس من این است که چگونه این قیمت گذاری ها را انجام داده ایم؟ پرداخت ۳۰ دلار و خوردن هر چیزی که می خواهید(استفاده ازسرویس داده های نامحدود) . او در کنفرانس Milken Institute که در روز چهارشنبه برگزار شد این اضهارات خود را مطرح کرد. و در آن ذکر کرد که با این اوضاع چگونه در شرکت سرمایه گذاری کنم… .

قابل ذکر است که برای سوئیچ از داده های نامحدود به داده های محکم، شرکت AT&T توانسته در سه ماهه ی گذشته ۶.۱ میلیارد برای خود فراهم آورد. این نگرانی ها برای این مقدار پول نیست، نگرانی او از آنجا سرچشمه می گیرد که سرویس iMessage جایگزین SMS شده است. 

نقل قول:
این نگران کننده است که چیزی تجارت شما را خراب کند، سرویس iMessage یک مثال کلاسیک برای این مورد است، اگر شما از سرویس iMessage استفاده کنید، مسلماً از SMS شرکت ما استفاده ای نکرده اید و این یک معضل در بخش SMS شرکت ماست.

اما به هر حال او گفت که از پوشش آیفون تحت شبکه خود نگران نیست، به دور از این نگرانی ها برای این اپراتور، AT&T توانسته است کاربران آیفون را جذب کند و در نگهداری آن ها بدون شک می کوشد، چرا که هنوز هم سودآور است. سهم فروش سیم کارت های این اپراتور در سه ماهه ی گذشته برای کاربران آیفون ۶۰ درصد بوده است و این درصد همه چیز را گویاست.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights