اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

انتقاد از پارس آنلاین و مشاوره

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • انتقاد از پارس آنلاین و مشاوره

    سلام به همگی، من مدت هاست که از پارس آنلاین خدمات اینترنتی می گیرم، اما از اسفند سال گذشته مدام به مشکل و قطع و وصلی برخورد کردیم و متأسفانه هم هر دفعه که بنده پی گیری کردم با سؤال و جواب های تکراری سرکارم گذاشتن و مدام مشکل رو می اندازن گردن ما! یک کارشناس هم فرستادن اومد سیم کشی رو چک کرد، مودم و تنظیمات رو ریست کرد و از نو تنظیم کرد (با دریافت هزینه) آخرش هم درست نشد ، و بنده زنگ می زنم میگم مشکل حل نشده همون آقا می گه مودم رو بیارید اینجا من تنظیم کنم، تنظیمات شما به هم خورده! بهش می گم یک ماه نشده خودتون درست کردید، من هم که هیچ وقت تنظیمات رو دست کاری نکردم و نمی کنم، میگه ممکنه همین جوری به هم خورده باشه! یعنی عملاً مخاطب رو یک بیشعور می دونن که هیچی از تکنولوژی نمی فهمه! تازه همون موقع چک کردن کارشناس تأیید کرد که مشکل از سیم کشی و سمت شما نیست ولی حالا کارشناس ها فقط یه جواب می دن که مشکل از سمت شماست! آخه اگه مشکل از سمت ما باشه باید همیشه خراب باشه نه اینکه یه در میون خوب و بده، خلاصه سرتون رو درد نیارم، من هدفم به هیچ عنوان تخریب این شرکت نیست فقط خواستم با شما هم این تجربه رو در میون بذارم (پارس آنلاین هم یکی از گرون ترین قیمت خدمات اینترنتی رو داره ولی اخیراً عملکردش اینجوری بوده)
    به هر حال، شما کدوم شرکت رو پیشنهاد می کنید ؟ آیا (های وب) خوبه ؟ اگه تجربه و نظری درباره ی بهترین شرکت دارید ممنون میشم راهنمایی کنید
    اضافه کنم کاری هم نبوده که نکرده باشم از تغییر سیم بگیر تا بقیه ی توصیه های سرکاری شون


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ویرایش توسط Babak 8 : https://i-phone.ir/forums/member/167951-babak-8 در ساعت 12-04-2016, 02:33 AM

  • #2
    نوشته اصلی توسط Babak 8 نمایش پست ها
    سلام به همگی، من مدت هاست که از پارس آنلاین خدمات اینترنتی می گیرم، اما از اسفند سال گذشته مدام به مشکل و قطع و وصلی برخورد کردیم و متأسفانه هم هر دفعه که بنده پی گیری کردم با سؤال و جواب های تکراری سرکارم گذاشتن و مدام مشکل رو می اندازن گردن ما! یک کارشناس هم فرستادن اومد سیم کشی رو چک کرد، مودم و تنظیمات رو ریست کرد و از نو تنظیم کرد (با دریافت هزینه) آخرش هم درست نشد ، و بنده زنگ می زنم میگم مشکل حل نشده همون آقا می گه مودم رو بیارید اینجا من تنظیم کنم، تنظیمات شما به هم خورده! بهش می گم یک ماه نشده خودتون درست کردید، من هم که هیچ وقت تنظیمات رو دست کاری نکردم و نمی کنم، میگه ممکنه همین جوری به هم خورده باشه! یعنی عملاً مخاطب رو یک بیشعور می دونن که هیچی از تکنولوژی نمی فهمه! تازه همون موقع چک کردن کارشناس تأیید کرد که مشکل از سیم کشی و سمت شما نیست ولی حالا کارشناس ها فقط یه جواب می دن که مشکل از سمت شماست! آخه اگه مشکل از سمت ما باشه باید همیشه خراب باشه نه اینکه یه در میون خوب و بده، خلاصه سرتون رو درد نیارم، من هدفم به هیچ عنوان تخریب این شرکت نیست فقط خواستم با شما هم این تجربه رو در میون بذارم (پارس آنلاین هم یکی از گرون ترین قیمت خدمات اینترنتی رو داره ولی اخیراً عملکردش اینجوری بوده)
    به هر حال، شما کدوم شرکت رو پیشنهاد می کنید ؟ آیا (های وب) خوبه ؟ اگه تجربه و نظری درباره ی بهترین شرکت دارید ممنون میشم راهنمایی کنید
    اضافه کنم کاری هم نبوده که نکرده باشم از تغییر سیم بگیر تا بقیه ی توصیه های سرکاری شون


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    من از هاي وب استفاده ميكنم به طور كلي بخوام بگم از كارش راضيم و سرعتشم بد نيست تعرفه هاشم خوبه ميتونين برين خودتون يه نگاهي بندازين ! اپراتور هم پيگيره و برخوردشون خوبه كار ادمو راه ميندازن..

    نظر


    • #3
      متاسفانه كم و بيش همه ي شركت هاي ارائه دهنده ي اينترنت به همين شكل هستند. البته حتما استثنا هايي هم وجود داره.
      من در دوران دانشجويي در ايران، در دو تا از اين شركت ها كار كرده ام.
      شركت دوم يك مدير فني داشتيم (آقاي د!) كه عملا مي گفت كه هيچوقت مشكل رو گردن نگيريد و هميشه به گردن مشتري بي اندازيد! و با چك كردن مرحله به مرحله از روي فلوچارت سعي كنيد كه كار رو طولاني كنيد تا خسته بشه و به همون راضي شه! گرچه بماند كه من هيچوقت حرف زور رو قبول نمي كنم و تا جايي كه از دستم برمي اومد كار كاربر رو به هر ترتيبي كه بود راه مي انداختم كه ازم انرژي زيادي مي برد و آقاي د هم فقط بنده رو مورد لطف قرار داده و جريمه مي كرد! متاسفانه از اين قبيل نيروهاي پشتيباني كم هست و بيشترشون مجبورن كه از حرف رئيس اطاعت كنن!
      اميدوارم كه شركت هاي تازه تأسيس مثل هاي وب فعلا خوب خدمات و پشتيباني بدن.

      نظر


      • #4
        انتقاد از پارس آنلاین و مشاوره

        چیزی به اسم اینترنت اینجا وجود نداره !! اون فقط اسمشه که هست !! خودش دست از ما بهترونه !! امیدوارم یه روزی برسه که اقایون مخابراتی بفهمن دزدی کردن جرمه !! فعلا که دزدی حلاله !! اینترنت پر سرعت ؟؟؟؟؟ هه هه هه هه وُ [emoji1][emoji1]
        ویرایش توسط Curva N Milano : https://i-phone.ir/forums/member/126209-curva-n-milano در ساعت 12-04-2016, 05:33 AM

        نظر


        • #5
          نوشته اصلی توسط Babak 8 نمایش پست ها
          سلام به همگی، من مدت هاست که از پارس آنلاین خدمات اینترنتی می گیرم، اما از اسفند سال گذشته مدام به مشکل و قطع و وصلی برخورد کردیم و متأسفانه هم هر دفعه که بنده پی گیری کردم با سؤال و جواب های تکراری سرکارم گذاشتن و مدام مشکل رو می اندازن گردن ما! یک کارشناس هم فرستادن اومد سیم کشی رو چک کرد، مودم و تنظیمات رو ریست کرد و از نو تنظیم کرد (با دریافت هزینه) آخرش هم درست نشد ، و بنده زنگ می زنم میگم مشکل حل نشده همون آقا می گه مودم رو بیارید اینجا من تنظیم کنم، تنظیمات شما به هم خورده! بهش می گم یک ماه نشده خودتون درست کردید، من هم که هیچ وقت تنظیمات رو دست کاری نکردم و نمی کنم، میگه ممکنه همین جوری به هم خورده باشه! یعنی عملاً مخاطب رو یک بیشعور می دونن که هیچی از تکنولوژی نمی فهمه! تازه همون موقع چک کردن کارشناس تأیید کرد که مشکل از سیم کشی و سمت شما نیست ولی حالا کارشناس ها فقط یه جواب می دن که مشکل از سمت شماست! آخه اگه مشکل از سمت ما باشه باید همیشه خراب باشه نه اینکه یه در میون خوب و بده، خلاصه سرتون رو درد نیارم، من هدفم به هیچ عنوان تخریب این شرکت نیست فقط خواستم با شما هم این تجربه رو در میون بذارم (پارس آنلاین هم یکی از گرون ترین قیمت خدمات اینترنتی رو داره ولی اخیراً عملکردش اینجوری بوده)
          به هر حال، شما کدوم شرکت رو پیشنهاد می کنید ؟ آیا (های وب) خوبه ؟ اگه تجربه و نظری درباره ی بهترین شرکت دارید ممنون میشم راهنمایی کنید
          اضافه کنم کاری هم نبوده که نکرده باشم از تغییر سیم بگیر تا بقیه ی توصیه های سرکاری شون


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          دوست عزيز بنده نزديك 8 ساله دارم با پارس آنلاين كار ميكنم واز نحوه برخورد كارشناساش و پيگيري هاشون هم راضي هستم .البته قطع و وصل شدن پايان سال كه شما فرموديد براي بنده هم بوده ولي خداروشكر زود برطرف شد.آخركلام عرض كنم درهر صورت براي شكايت از شركت و كليه موارد مشابه مخابراتي ميتونيد به اين سايت https://195.ict.gov.ir مراجعه كنيد .حتما به شكايت شما رسيدگي خواهد شد.

          نظر


          • #6
            نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
            دوست عزيز بنده نزديك 8 ساله دارم با پارس آنلاين كار ميكنم واز نحوه برخورد كارشناساش و پيگيري هاشون هم راضي هستم .البته قطع و وصل شدن پايان سال كه شما فرموديد براي بنده هم بوده ولي خداروشكر زود برطرف شد.آخركلام عرض كنم درهر صورت براي شكايت از شركت و كليه موارد مشابه مخابراتي ميتونيد به اين سايت https://195.ict.gov.ir مراجعه كنيد .حتما به شكايت شما رسيدگي خواهد شد.
            سلام، مقصود بنده بی احترامی و بد سخن گفتن کارشناسان نبود! با احترام و ادب صحبت می کنند اما مشکل رو حل نمی کنند، خب چه فایده ای داره
            مشکل من از اول اسفند بوده (نه روز های پایانی سال) و تا همین الآن هم حل نشده


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            نظر

            صبر کنید ..
            X