اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

راهنمایی در طراحی سایت

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • راهنمایی در طراحی سایت

    سلام دوستان
    من تصمیم گرفتم توی تابستون طراحی وب رو یاد بگیرم در موردش تحقیق کردم ولی یه مشکل اساسی دارم اونم اینه که باید از کجا شروع کنم ؟ چه زبانی رو برم دنبالش ؟ الان چه زبانی جدید هست و توی بیشتر سایتا ازش استفاده می شه ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • #2
    برنامه نویسی وب از لحاظ برنامه نویسی به ۲ دسته تقسیم میشه!
    ۱- Client Side
    ۲ - Server Side

    شماره یک که از اسمش هم معلوم هست، مربوط به هرچیزی میشه که روی Browser اجرا شده و نتیجه همونجا نمایش داده میشه که به زبان ساده تر بگم! ظاهر سایت و اتفاقاتی که میفته! مثلا موس تا تکون می خوره یک منو باز بشه و و .. و شما نیاز دارید که زبان های HTML و ‌CSS و JavaScript را یادبگیرید!

    شماره هم مربوط میشه به سمت سرور و تمام راخداد هایی که باید در سرور انجام بگیره! مثل ذخیره اطلاعات، ثبت نام عضو و و ... و شما میتونید PHP یا ASP.NET که دو زبان بسیار معروف هستنید را یاد بگیرید! البته زبان های دیگه هم هستنید مثل Python یا Perl یا LUA و ... اما ۲ تا معرفترین آنها PHP و APS.net هستنید که بین ایندو باز PHP پیشنهاد میشه!


    در قسمت Client Side شما نیاز دارید تا هر۳ زبان را یاد بگیرید که البته به HTML و CSS زبان برنامه نویسی نمیگن! HTML یک زبان نشانه گذاری هست! و همینطور باید زبان برنامه نویسی Javascript و کتابخانه های آن مثل jQuery یا mooTools را یاد بگیرید!

    در قسمت Server فقط یاد گرفتن یک زبان کفایت میکنه!
    ویرایش توسط E H S A N : https://i-phone.ir/forums/member/37262-e-h-s-a-n در ساعت 20-07-2014, 11:38 AM
    " MICROSOFT'S MONSTER OF SOFTWARE, APPLE'S MONSTER OF HARDWARE "
    TECHNOLOGY NEEDS BOTH OF THEM

    نظر

    صبر کنید ..
    X