اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشخصات بهترین بلک بری " Aristo "

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ تبادل نظر ] مشخصات بهترین بلک بری " Aristo "



    به تازگی مشخصاتی از یک اسمارت فون مرموز و جالب با نام BlackBerry 10 Aristo منتشر شده است که دارای ویژگی های بسیار خوب و قابل توجهی است.

    این مشخصات از یک اسلاید بدست آمده است. Aristo که در یونانی به معنای “بهترین” می باشد دارای مشخصات سخت افزاری قابل توجهی است که می تواند توجه بسیاری را به سمت خود جلب نماید. بلک بری آریستو دارای پروسسور Qualcomm APQ8064 چهار هسته ای Krait با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتزی به همراه ۲ گیگابایت رم می باشد.







    صفحه نمایش این محصول بلک بری ۴.۶۵ اینچی OLED با رزولوشن HD است که اعلام شده در صفحه نمایش آن از OCTA Glass که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده و باعث حذف لایه های اضافی و ادغام سنسورها لمسی بطور مستقیم برروی پنل آمولد می شود، استفاده شده است.

    BlackBerry 10 Aristo دارای ۸.۸۵ میلیمتر ضخامت و پشتیبانی از NFC، بلوتوث ۴.۰، خروجی miniHDMI، وای فای، DLNA و microUSB است. در بالای صفحه نمایش یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۷۲۰p و در پشت دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با auto focus و LED flash می باشد. طبیعتا این دوربین قابلیت ضبط ویدئو ۱۰۸۰p در ۳۰fps خواهد داشت.

    در بخش حافظه داخلی این اسمارت فون دارای ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه یک اسلات microSD card است. اما یکی از مهمترین بخش های یک دستگاه باتری است که ظاهرا در این محصول ریم از یک باتری بزرگ ۲,۸۰۰mAh استفاده شده است. به هر حال می بایست منتظر اطلاعات دیگر از این اسمارت فون قدرتمند ریم بود.




صبر کنید ..
X