اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

راهنمای دیزاین آواتار gif به صورت متحرک و با نام کاربریتان برای این انجمن

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • راهنمای دیزاین آواتار gif به صورت متحرک و با نام کاربریتان برای این انجمن

    سلام دوستان

    این راهنمای دیزاین لوگو و آواتار متحرک و با نام خودتان یا نام کاربریتان برای این انجمن می باشد که برایتان آماده کردم. می تونید بعد از ایجاد آواتارتان اونو تو این تاپیک به نمایش بگذارید.

    برای دیزاین آواتار gif به صورت متحرک و با نام خودتان یا نام کاربریتان (و البته مجانی) این ۱۰ قدم را اجرا نمایید:

    ۱- برید به سایت Logo Design and Name Generator

    ۲-از قسمت Logo categories , گزینه ی Animated را انتخاب کنید.

    ۳-هر طرحی را که دوست داشتید انتخاب کنید. (من Burn-In را انتخاب کردم)

    ۴-بعد در قسمت Logo Text نام مورد نظر خودتونو بنویسید .

    ۵-در قسمت Font Size سایز فونتتون را انتخاب کنید. (مواظب باشید که سایزش خیلی بزرگ نباشه چون بشه در این انجمن به صورت متحرک نمایش داده بشه و حتما قبل از دانلود در آخر چک کنید که اندازش بیشتر از 80 * 80 پیکسل نشه).

    ۶-از قسمت Font فونت مورد نظرتون را انتخاب کنید (مواظب باشید که اندازه فونتش خیلی بزرگ نباشه چون بشه در این انجمن به صورت متحرک نمایش داده بشه و حتما قبل از دانلود در آخر چک کنید که اندازش بیشتر از 80 * 80 پیکسل نشه)

    ۷-در قسمت ها ی بعدی بسته به نوع لوگو تنظیمات فرق می کنه ولی در اکثرشون باید رنگ و سایز افکت (flash, Radius , flame , glow , jump , pinch و ... ) و چیزای دیگه را باید انتخاب کنید

    ۸-در قسمت Advance هم باز بسته به لوگو تنظیمات فرق می کنه ولی در اکثرشون frames و Frame Rate و Loop Pause و ... را باید انتخاب کنید

    اگر برای این انجمن می خواهید آواتار درست کنید از این قسمت به بعد خیلی توجه کنید

    ۹-اگر می خواهید رنگ بکگراند با رنگ پس زمینه ی مشخصات کاربر انجمن که اتفاقا در اون قسمت آواتار هم وجود داره یکی باشه در قسمت RGB اعداد زیر را وارد کنید تا به همان رنگ طوسی انجمن در بیاد (وگرنه بکگراند دلخواهتان را انتخاب کنید ):

    R = 233 G= 233 B=233

    به HSB دست نزنید ولی اگر زدید مقادیر زیر را وارد کنید :

    H=237 S=0 B=91.37254901960785

    اگه هم کد رنگ را می خواهید اینه :

    e9e9e9=#

    نکته ۱: تیک Transparent را بردارید تا تغییرات ایجاد بشه

    نکته ۲ : در بعضی از قالب ها می توانید اندازه عکس را تعیین کنید که برای این کار باید پریمیوم باشید.(مفتی نمیشه !). برای کم کردن اندازه عکس به صورت مجانی یا کم کردن اندازه عکس در لوگو هایی که این امکان را ندارند باید سایز فونت را کم کنید. توجه کنید که اگه خواستید اندازه عکس را تغییر بدید روی 80 * 80 پیکسل بگذارید.

    نکته ۳ : برای استفاده از آواتار در این انجمن سایز gif باید از 19.5 kb کمتر باشه و اندازه ی gif باید 80 * 80 پیکسل یا کمتر باشه.

    نکته ۴: بکگراند همه ی لوگو ها را نمیشه تغییر داد.

    نکته ۵: بعد از اتمام کار لوگو بسته به سلیقه تون می تونید عکس های داخل فایل gif را با Photoshop تغییر بدید تا gif های جدیدی تولید بشوند و ما این کار را به کاربران علاقه مند واگذار می کنیم!

    نکته ۶: اگر شما لوگوی متحرکی را که درست کردید و بعد از قرار دادن به عنوان آواتار به عنوان یک عکس (غیر متحرک) مشاهده نمودید به سایز و حجم عکس دقت کنید و آنرا اصلاح نمایید.

    نکته ۷: برای استفاده از تمام امکانات سایت باید اکانت پرمیوم بخرید.

    نکته ۸: استفاده از قالب هایی مانند Shake و Jump که به فضای بیشتری نیاز دارند باعث می شوند که اسم شما کوچکتر نمایش داده شود.

    نکته ۹: در بعضی لوگو ها شما می توانید فرمت فایل را تعیین کنید که باید روی gif بگذارید

    نکته ۱۰: در بعضی لوگو ها شما می توانید مکان و زاویه نوشته را تغییر بدهید که این کار توصیه نمی شود زیرا باعث بزرگتر شدن لوگو می شود.

    ۱۰- در آخر روی دگمه ی Create Logo کلیک کنید و سپس بر روی گزینه ی Download کلیک نمایید. اگر هم می خواهید در لوگو تغییراتی اعمال کنید بر روی گزینه ی Edit کلیک نمایید. توجه کنید که در پایین صفحه با توجه به نام انتخابی شما دیزاین های دیگری توسط سایت به شما پیشنهاد داده می شه.

    در آخر هم باید از دوست خوبمون آقا مهدی (msb88) بابت همکاریشان تشکر کنم

    کار لوگوی شما تمام شد ! مبارکه

  • #2
    با تشکر فراوان! یکم سایتش پیچیده است اما یکی ساختم!

    نظر

    صبر کنید ..
    X