اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

انواع سیستم های نمای شیشه ای

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • انواع سیستم های نمای شیشه ای

    این سیستم در انواع نماهای فریم لس کرتن وال به عنوان یکی از روش های با استحکام بالا و مورد اطمینان شناخته شده و با توجه این که در این سیستم شیشه ها در کارخانه تولید شیشه بر روی فریم های آلومینیومی آماده شده متصل و به صورت پنل های آماده در محل پروژه بر روی مدول های تشکیل شده توسط لامل های افقی و عمودی نصب می شود، به لحاظ تسریع در اجرای نما نیز نقش بسزایی دارد. وجود لاستیک های هوا بندی و آب بندی در اطراف فریم و شیشه باعث گردیده سطح نما کاملا ایزوله(آب بندی و هوا بندی) گردد و از نکات بسیار مهم این سیستم آن است که در سطح نما بیشتر شیشه دیده شده و آلومینیوم با ظرافت خاصی در کنار شیشه قرار می گیرد و در ضمن پنجره های باز شو نیز قابل رویت نمی باشد، همین امر باعث گردیده تا این سیستم مورد توجه اکثر طراحان ساختمان قرار گیرد.

    از مزایای این شیشه می توان سهولت در نگه داری و نظافت و همچنین سرعت نصب بالا (به علت آزادی استفاده از سیستم یونیتایز “Unitized system” ) اشاره کرد. در این روش Spacerهای شیشه به شکل U در آمده تا مانند پازل روی وادار های آلومینیومی که روی لامل قرار دارند توسط لقمه های مخصوص فلزی glass holder فیکس شوند ، همچنین فواصل خالی بین شیشه ها توسط چسب های مخصوص سیلیکونی پوشانده خواهد شد. با استفاده از مواد با کیفیت و نیز تیم متخصص این گروه، عایقبندی و درزگیری به بهترین شکل انجام میشود. خدمات ارائهشدهتوسط تیم کاری متخصص و با تجربه این گروه شامل تعمیر و تعویض لولا فریم لس، تعویض قفل و مغزی دربهای ضد سرقت، و تعمیر و تعویض قفل و دستگیره upvc است. همچنین زیر سازی و دیتیل های کار لازمه کار فنی بوده و در بحث معرفی این سازه ها نمی گنجد. که گروه فنی و مهندسی کاراکو با سال ها سابقه و انجام پروژ های متنوع در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و آلومینیومی بسیار حرفه ای می باشد. U-Channel در انواع سیستم های نمای شیشه ای کرتین وال عموما به عنوان یکی از سیستم های سبک و مقرون به صرفه شناخته شده که به لحاظ فنی ، اجرای آن در ساختمان های با ارتفاع بالا توصیه نمی شود و با توجه به نوع اتصال شیشه و میزان تحمل بار در این سیستم ابعاد مدول ها می بایست به صورت محدود و حدالامکان با ارتفاع کم در نظر گرفته می شود.

    در روش نمای کرتین وال شیشه ای فریم لس
    اگر به سطح شیشه بنگریم شاهد یک سطح یکدست خواهیم بود اما فریم های شیشه به شکل سایه از زیر شیشه مشخص خواهد بود. البته زمانی که رگلاژ پنجره های دوجداره نیز به خوبی انجام نشده باشد در اثر فشار ناشی از پروفیل و یراق الات و عوامل انسانی شکستگی های جزئی و کلی در سطح ان اتفاق می افتد که نیاز برای تعویض شیشه شکسته احساس می شود. در این سیستم ابتدا سطح نما بصورت شبکه بندی کامل زیر سازی شده و پروفیل های آلومینیومی فریم نما روی این شبکه بندی قرار می گیرند. در این زمینه می توان از پروژه برج شهران تبریز نام برد که توسط شرکت اکوآرک اجرا شده است. شایان ذکر است در طراحی برخی شرکت های تولید کننده پروفیل های آلومینیومی امکان تبدیل هر یک از مدول ها به بازشوی مخفی تنها با اضافه کردن یراق آلات لازم امکان پذیر بوده و نیازی به تولید مجدد این بازشو ها نیست. در مرحله جلوتر پیچ های لولا از دو سمت فریم یا چهارچوب آلومینیومی باز می شود. بیشترین بخشی که از پنجره های دوجداره در تحرک است بخش دستگیره می باشد که به وسیله اسپانیولت عمل می کند و توپی را در زاماک جای داده و لنگه پنجره در فریم محکم می شود.

    چهارچوب یا فریم upvc نیز نیاز به رگلاژ
    دارد که به وسیله پیچ کردن اصولی در فریم اهن اجرایی شده و باعث عملکرد صحیح درب و پنجره دوجداره می شود. در صورتی که قفل و دستگیره پنجره دوجداره upvc شما نیاز به تعمیر دارد، میتوانید با گروه هیراد تماس بگیرید. در حالت کلی به دلیل پیچیدگی کار ممکن است، ابهاماتی برایتان پیش آید که بهتر است با شماره های موجود در سایت برای دریافت اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید. در صورت بروز هرگونه ایراد یا خرابی می توانید با مجموعه فیدار تماس بگیرید و از خدمات تعمیر پنجره برای شهر تهران و کرج استفاده نمایید. سیستم فریم لس دارای فریمی است که از پشت شیشه را قاب کرده و روی لامل بواسطه لقمه های آلومینیومی مخصوص متحرک نگه داشته می شود و از خارج ساختمان تنها ژوین هایی مابین شیشه ها دیده خواهد شد . فریم لس نوعی شیشه دو جداره است که در آن یکی از لایه های شیشه ای بزرگتر از لایه دیگر است.
    تعمیرات فریم لس و تعویض لولا
صبر کنید ..
X