اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

خدمات تراشکاری cnc در تهران

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • خدمات تراشکاری cnc در تهران

    خدمات تراشکاری CNC در تهران و اصفهان جزو مهمترین مراحل ساخت قطعات به شمار می رود که معمولا برای ساخت قطعات استوانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. وچرخ دنده (m) با خارش به محور مربوط است و روی محور خارج از مرکز که به موازات محور قرار داردو دنده (U) و (t) میتوانند با دندههای (n) و (m) مربوط به محور را میتوان به توسط انگشتی (O) به فلکه مربوط کرد. دستگاه فرز عمودی به دلیل قرار گرفتن عمودی محور ابزارگیر در این نوع دستگاه نامگذاری شده است. مدلهای کاملاً قابل شستوشو نسبت به مدلهای غیر قابل شستوشو از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند؛ چراکه قرار دادن ریشتراش زیر آب و شستن سادهترین روش برای تمیز کردن آن است. البته همانطور که در طول این راهنمای خرید هم اشاره شد، برای تمیز کردن راحتتر ماشین، میتوانید با صرف هزینهای بیشتر، مدلی ضدآب را انتخاب کنید که بتوان آن را زیر شیر آب شستوشو داد.
    انواع مته تراشکاری
    در این مقاله قصد داریم به شما انواع مته تراشکاری، نحوه خرید مته تراش و قیمت مته تراشکاری را معرفی کنیم و به برخی از نکات مهم در انتخاب و استفاده از آن ها اشاره کنیم. زیرا باید بتواند انواع قطعات در ابعاد مختلف (حتی ریزترین آنها) را به درستی و دقت تراش دهد تا مشکلی برای واحدهای تولیدی به وجود نیاید. قسمت های مهمی در این دستگاه وجود دارد که شامل موارد زیر می شود. این ماشینها دارای جعبه دنده دور و نیز جعبه بار میباشد. در عین حال ریش تراش باید دارای قطعاتی مستحکم و به دور از لَق زدگی در زمان نصب و استفاده باشد (برخی از قطعات به شکلی سست نصب میشوند!). این مشخصه یکی از کاربردیترین ویژگیها در ریش تراش است، بنابراین اگر اهل جابهجایی و سفرهای دورهای هستید این امکان میتواند خیال شما را از بابت امنیت دستگاه و عدم آسیب به سایر لوازم، راحت کند. بنابراین در نظر گرفتن فاکتور صدا در هنگام خرید ریش تراش امری با اهمیت است.

    اکثر افراد ماشینهای اصلاح یا ریش تراشهای، کم صداتر را ترجیح میدهند؛ اما برخی از افراد اعتقاد دارند که مدلهای پر سر و صداتر از نقطه نظر عملکرد برای آنها اطمینان بیشتری ایجاد میکند! با کمک مشخصهای همچون شانههای قابل تنظیم یا با طول و طیف وسیعی از اندازهها، میتوان انواع مختلفی از استایلها را به ریش داد. به طور کلی انواع شانههای ریش تراش در رنجهای مختلفی با توجه به مدل دستگاه وجود دارند که از شمارهی ۰.۵ تا ۱.۵ (۱.۵ تا ۴.۵ میلیمتر) برای کوتاهی ریش متغیر است، درواقع این رنج شانهها برای حفظ ته ریشهای کوتاه بسیار کاربردی هستند. این ریش تراش سبک (۳۷۷ گرم) و پر قدرت دارای مشخصههای جذابی از جمله ضد آب بودن به منظور شستوشوی سریع و راحت، قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب، باتری لیتییوم یونی باکیفیت، طراحی ارگونومیک، قابلیت اصلاحِ برش چرخشی و شانههای قابل تنظیم است. ۷ نکتهی کلیدی که قبل از خرید انواع ریش تراش باید بدانید! البته با گذر زمان کارگاه همزمان با بالا رفتن سفارشها باید ماشین تراش متوسط، میل تراش، ماشینهای سنگزنی و انواع سوهانها را به لیست ملزومات خود اضافه کند؛ اما در مراحل اولیه کسبوکار ماشین تراش، دریل ایستاده، دستگاه فرز، جعبه ابزارآلات و یک سوهان میتواند نیازها را برآورده سازد.

    به منظور بررسی روش های تراشکاری و ارائهی مهمترین نکات در زمان خرید انواع دستگاه ریش تراش، کارشناسان باتجربهی CR، تعداد ۲۴ نفر در سنین بین ۱۸ تا ۷۴ سال را انتخاب کردند و از آنها خواستند که طی یک دورهی دو تا چهار هفتهای تجربهی کاربری خود را از ۵ مدل ریشتراش برتر در بین انواع محصولات این حوزه به کارشناسان ارائه کنند. همچنین از تیغههای کمی بزرگتر تشکیل میشوند و در کنار آن دارای قطعاتی با عرض خاص و تنظیم شدهاند تا نواحی مختلف بدن را بدون تراشیدن پوست، اصلاح کنند. از طرفي چون برای انجام كارهای مختلف مورد استفاده قرار مي گیرند بدين جهت دارای مراحل سرعت بیشتر و مي باشد كه برای انجام كارهای بزرگ بسیار مناسب است، و از نظر استحکام بر ساير ماشینها نیز برتری داشته و مي توان برای تولیدهای كم مورد استفاده قرار داد. دارای محور سومی می باشد که جهت فرزکاری قطعات است. این کار به منظور تطابق با پیکربندی منحصر به فرد تراش های CNC است که محور چرخشی در ماشین های تراش CNC آنها را از سایر ماشین های CNC جدا می کند و از این رو به یک قطعه کد منحصر به فرد با عملکردهای خاص تراش نیاز دارد.
صبر کنید ..
X