اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

چرا تبلیغات پزشکی در اینترنت و چرا ما؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • چرا تبلیغات پزشکی در اینترنت و چرا ما؟

    اجازه دهید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که سایت های پرطرفدار زیادی وجود دارد، چرا باید مجموعه سایت های سبز و سالم خود را تبلیغ کنیم؟
    پاسخ این سوال ساده است!
    زیرا روش های دیگر پول شما را هدر می دهد و به نتیجه مطلوب نمی رسد. چرا؟ آیا چیزی مهمتر از بازدید از سایت وجود دارد؟
    بله... در زیر عواملی وجود دارد که باعث موفقیت تبلیغ شما می شود
    آگهی های پزشکان، آگهی های پزشکان، کلینیک ها، بیمارستان ها، داروها و محصولات زیبایی
    بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه تبلیغات گوگل ادز برای پزشک ها بهداشت و درمان اهمیت تبلیغات را درک کرده و از روش های مختلفی مانند تبلیغات در مجلات و سایت های مختلف، ایجاد وب سایت شخصی، ارسال پیامک تبلیغاتی، چاپ بنر و بروشور تبلیغاتی و ... استفاده می کنند.
    اما چون استراتژی حرفه‌ای برای تبلیغات انتخاب نمی‌کنند، بسیاری از هزینه‌هایی که صرف تبلیغات می‌شود، هدر می‌رود و تقریباً هرگز نتایج رضایت‌بخشی به دست نمی‌آید و از بی‌اثر بودن تبلیغات متاثر می‌شوند.
    اگر روش های تبلیغاتی شما مبهم و نامرتبط و در یک کلام غیرحرفه ای باشد، اثربخشی آنها بسیار کاهش می یابد.
    نکته بسیار مهم در تبلیغات که حتی برخی از سازمان های بزرگ نیز متوجه آن نمی شوند این است که مخاطبان شما اهمیتی نمی دهند که شما چه کسی هستید، بلکه برای آنها اهمیتی قائل نیستند که حضور شما چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد. شناخت بهتر مخاطبان به شما کمک می کند تا نیازهای آنها را بهتر بشناسید و تبلیغات موثرتری ایجاد کنید.
    طبق یک مطالعه بازاریابی وب، تنها 0.01 درصد از وب سایت ها می توانند از تبلیغات خود درآمد کسب کنند!
    به طور کلی، اکثر روش های تبلیغاتی به موفقیت کسب و کار شما بی ربط هستند.
    برخی از پزشکان و بسیاری از کلینیک ها و غیره کمتر از توانایی خود شناخته می شوند و درآمد کمتری نسبت به سایرین دارند، برخی بیش از توانایی خود شناخته می شوند و برخی بیش از توانایی خود به شهرت و موفقیت مالی دست یافته اند.
    دوست دارید جزو کدام دسته باشید؟ توانایی برندسازی شخصی شما تعیین می کند که در کدام دسته قرار می گیرید.
    ابتدا بیایید سیستم رسانه رایج را مرور کنیم:
    1- تبلیغات بنری در وب سایت های محبوب
    این روش پرهزینه ترین و موثرترین روش تبلیغات اینترنتی است و در بیشتر موارد هدر دادن پول است!
    تبلیغات بنری در سایت های محبوب هیچ تاثیری در افزایش فروش یا بهبود فروش شما ندارد. چرا؟ چون پرچم خیلی وقته مرده! اکثر بازدیدکنندگان سایت به نوعی نابینا هستند و بنر را نمی بینند! علاوه بر این، اکثر بنرها بدون توجه به متن مقاله یا ویدیویی هستند که مخاطب می بیند و این عدم ارتباط باعث می شود نتوانید مخاطب خود را به طور خاص با بنر خود هدف قرار دهید.
    به تصویر زیر نگاه کنید:
    همانطور که می بینید در اسکن حرکت چشم هزاران کاربر مشخص شد که بینندگانی که با آن آشنایی ندارند قسمت خارج از متن اصلی را ببینند نه بنر را در هیچ رسانه ای.
    تبلیغات بنری
    2- تبلیغات کلیک کنید و از آن بازدید کنید
    این روش ساده و ابتدایی تبلیغات در خارج از ایران کاملاً خوب است، اما در ایران مشکلات اساسی دارد، ابتدا کلیک فروخته می شود.
    به عنوان مثال شما یک میلیون دلار برای تبلیغات به سایت A پرداخت می کنید و اگر به این مبلغ 10 هزار تبلیغ دریافت کنید، 10 هزار نفر کلیک می کنند! اما در کمال تعجب متوجه می شوید که از بین این هزاران نفر مثلا فقط یک مشتری برای شما پیدا می شود! دلیل این امر فروش آشپز است!!!
    شرکت های زیادی هستند که کارشان فروش کلیک است، به گونه ای که برای واردات تبلیغات کلیکی و کلیکی از صبح تا شب به افراد زیادی پول می دهند و از این روش کسب درآمد می کنند! در واقع به طور خلاصه می توان گفت که با توجه به فساد و دور باطلی که پیرامون این سیستم ها شکل گرفته است، این روش تبلیغاتی در ایران در اکثر موارد حتی کمتر موثرتر از روش بنر است.
    3- تبلیغ در شبکه های اجتماعی برای پزشکان
    اینستاگرام دوکا
    تبلیغات شبکه های اجتماعی بازده بسیار پایینی دارد، زیرا بخش قابل توجهی از کاربران جعلی هستند و خطر کلاهبرداری بسیار زیاد است.
    برای تست این روش کانال تلگرامی زیبای جدید را در کانال تلگرام خود با 8 هزار ممبر واقعی و یک بار در کانال تبلیغاتی با 1 میلیون ممبر واقعی (با همین متن) تبلیغ کردیم کانال ما بیشتر از یک کانال تبلیغاتی است.
    ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد: 1- تعداد کاربران تقلبی در کانال هایی با تعداد اعضا زیاد است 2- تبلیغات در کانال های پرطرفدار زیاد است زیرا کاربران آنها به تبلیغات حساس نیستند.
    4- تبلیغات در گوگل ادز مراکز بهداشتی
    تبلیغات در گوگل ادز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است و هیچ مشکل بزرگی وجود ندارد جز اینکه بسیار گران است و هر کلیک روی تبلیغ شما تا 10 هزار تومان یا گاهی بیشتر هزینه دارد و برای کارهایی که فقط توصیه می شود. سودآور است و درآمد بالایی دارند مثلا برای جراح قلب یا جراح بینی معمولا روش خوبی است زیرا برای هر عمل مبلغ بالایی از بیمار دریافت می شود و هزینه تبلیغات بسیار بالا را توجیه می کند. هزینه یک بسته تبلیغاتی مؤثر در Google تقریباً - حدود هزار رینگیت در ماه و بالاتر است).
صبر کنید ..
X