اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

5 دقیقه تمرین روزانه برای افزایش اعتماد به نفس به سبک قانون جذب

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • 5 دقیقه تمرین روزانه برای افزایش اعتماد به نفس به سبک قانون جذب

    اعتماد به نفس واقعاً زمینه رشد و پیشرفت ما را در هر زمینه ای فراهم می کند. فردی با عزت نفس بالا مطمئناً نسبت به فردی که از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد موفقیت و نیت بیشتری دارد.
    اما اعتماد به نفس مشکلی نیست که از طریق ارث به ما رسیده باشد، تنها راه بدست آوردن آن و ثابت نگه داشتن آن تمرین و تمرین است و قطعاً با تمرین هرکسی که دچار آن نیست. اگر برنده شود، آن را دریافت خواهد کرد.
    برای داشتن اعتماد به نفس قوی باید از نظر جسمی و روحی روی خود کار کنید، تمرینات زیر به شما کمک می کند تا به این قدرت شگفت انگیز دست پیدا کنید. این تمرین برای یک یا دو روز نیست، این تمرینات را همیشه و هر روز انجام دهید.
    ابتدا باید تمرینات آمادگی جسمانی و روحی انجام دهیم و بعد برای اعتماد به نفس به سراغ تمرینات برویم، هر چیزی زمینه ای دارد. با فراهم کردن زمینه ای برای اعتماد به نفس، می توانیم آن را راحت تر جذب کنیم.
    1. تمرینات و حرکات بدنی:

    مطمئناً ثابت شده است که ورزش یک پادزهر طبیعی و مؤثر برای افسردگی است. ورزش با کاهش تنش عضلانی و ترشح آدرنالین و سایر مواد شیمیایی در جریان خون به دلیل اضطراب، با افسردگی مقابله می کند. علاوه بر این، ورزش منظم باعث افزایش ترشح یک آرام بخش طبیعی (افیون) در بدن می شود که ساعت ها آرام می شود. با گذشت زمان، این احساسات مثبت وضعیت فیزیکی ما را تعیین می کند.
    1. بیست دقیقه خنده در روز:

    خنده، حتی اگر در ابتدا اجباری و مصنوعی باشد (قدرت خنده، حتی قبلاً به طور مصنوعی توضیح داده شد)، باعث بهبود خلق و خو، سلامت جسمی و خلق عمومی می شود. خنده، مانند ورزش، اندورفین تولید می کند - آرام بخش و مخدر. دیگری آن چیزی است که بدن به طور طبیعی تولید می کند. حتی یک لبخند ساده باعث افزایش ترشح سروتونین (پیام آور عصبی شادی) در جریان خون می شود و عامل موثری در مبارزه با افسردگی است.

    3- تلاش اجباری برای داشتن افکار مثبت:
    برای داشتن افکار مثبت، باید برچسب های مثبت روزانه تهیه کنید. این برچسب های رنگارنگ را تهیه کنید و از آنها در خانه و محل کار استفاده کنید. وقتی برچسب ها را می بینید باید به چیزهای خوشایند و مثبت فکر کنید. این مسیرهای عصبی شادی را پاک می کند. باعث تقویت و افزایش ترشح مواد شیمیایی طبیعی شاد در بدن می شود.
    باید این کار را انجام دهید تا تبدیل به عادت شود. با این کار سیستم عصبی خود را احیا می کنید، شخصیت شما به مرور زمان تغییر می کند و شخصیت شما را از یک فرد منفی به مثبت و مثبت تبدیل می کند. بین تغییر موقعیت، انجام این کار به دلیل انرژی بسیار بالای امواج مثبت اندیشی، شما را جوانتر و شادتر نشان می دهد.
    قانون جذب به شما چه می گوید؟ قانون جذب و راز بزرگ آن به ما می گوید که "شما همان کاری می شوید که دوباره و دوباره انجام می دهید."

    انجام و تکرار چهار مورد زیر می تواند به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند:

    1. با خود مثبت و با اعتماد به نفس صحبت کنید.
    2. تصاویر بزرگ و مثبت در ذهن خود ایجاد کنید.
    3. از بدن خود طوری استفاده کنید که انگار اعتماد به نفس دارید.
    4. هر روز حداقل یک کار پرخطر انجام دهید.
    هرچه بیشتر این چهار مورد را تمرین کنید، اعتماد به نفس طبیعی بیشتری به دست خواهید آورد. به زودی واکنش شما به موقعیت های جدید به جای ترس به اعتماد به نفس تبدیل می شود.
    هیچ هزینه ای برای این کار وجود ندارد، تنها چیزی که نیاز دارید مقداری کاغذ تحریر، یک آینه و 5 دقیقه است. ادامه مطلب در اینجا کلیک کنید.
صبر کنید ..
X