اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

فروش اینترنتی دربهای مقاوم آپارتمانی و ویلایی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • فروش اینترنتی دربهای مقاوم آپارتمانی و ویلایی

    هدف اصلی از تولید انواع دربهای ضد سرقت، بالا بردن ایمنی واحدهای ویلایی یا آپارتمانی است به همین جهت میبایست از برندی خرید کنید که تمام اصول ایمنی و استاندارد تولید درب را رعایت کرده باشد. اجزا درب ضد سرقت از سه قطعه اصلی(فلز، رویه و قفل ) تشکیل شده است که هرکدام زیر مجموعه های مختلفی دارد.

    مهمترین مساله در خصوص در ضد سرقت استفاده از قفل های با کیفیت است. از مهم ترین موارد تمایز انواع درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی می توان به قفل و کلید مورد استفاده در این درب ها اشاره نمود. دستگیره درب ضد سرقت چینی نیز بسته به تولیدکنندهاش کیفیت ها و قیمت های متفاوتی دارند. سپس، نکاتی در رابطه با جنس، سازندگان برتر و قیمت دستگیره درب ضد سرقت ، مطرح خواهیم کرد. تولید انواع درب های ضد سرقت بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام شده و کالا با برترین کیفیت در دسترس شما می باشد. معمولا لنگه در ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیر ممکن و یا به تاخیر بیاندازد.

    از آنجا که درب ضد سرقت میتواند هر خانهی کوچک یا بزرگی را مثل یک گاوصندوق ایمن در بیاورد خرید آن برای درب ورودی، عاقلانه ترین تصمیم ممکن است. این مدل درب ها بهترین نوع درب ضد سرقت می باشد که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و گزینه مناسبی برای تمامی ساختمان ها شناخته می شود. این درب ها با استفاده از ساختار امنیتی خاص تولید شده اند و تولیدکنندگان درب های ضد سرقت این اطمینان را می دهند که درصد ورود به ساختمان از طریق آسیب رساندن به درب بسیار کم است.

    درب ضد سرقت به نوعی از درب ورودی ساختمان می گویند که سازنده آن با رعایت استانداردهایی خاص و عایق کردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخریب قفل ، لولا یا بدنه جلوگیری کرده و در نهایت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود.

    مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که درب ضد سرقت ایرانی کالا اصلا بی کیفیتی نیست! در ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهری شباهت به درب های ضد سرقت ترک دارد، و بعضی از اجزای آن مانند یراق آلات که می توان گفت از قسمت های مهم یک درب ضد سرقت می باشد از نوع ترک آن استفاده می شود.

    درب ضد سرقت ایرانی در بازار فعلی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. بورس درب های ضد سرقت در تهران کجاست؟ ابعاد استاندارد دربهای ضد سرقت چه ابعادی است ؟ نكته ديگر رويه ام دي اف درب ضد سرقت است كه ميتواند از نوع سي ان سي يا برجسته يا روكش پي وي سي باشد كه روكش پي وي سي پايين ترين قيمت را دارد مشتري با توجه به قيمت داده شده توسط فروشگاه بايد دقت نمايد كه چه نوع روكشي در فاكتور خريد قيد ميگردد .نوع لنگه درب ميتواند معمولي يا دور آلومينيوم باشد كه درب ضد سرقت دور آلومينيوم گران ترين نوع وزيباترين نوع درب ضد سرقت است .

    معمولا درب های ضد سرقت با استفاده از کلید های کامپیوتری چند گانه تجهیز می شوند و امکان دسترسی به درون اتاق با استفاده از روش های متداول دور زدن قفل امکان پذیر نمی باشد.درب های معمولی و ضد سرقت شاید از یک متریال مشابه تولید شده باشند ولی معمولا مقاومت در متریال مورد استفاده در انواع درب های ضد سرقت از نوع بهتری می باشد و شما می توانید با خیال راحت از این محصولات استفاده داشته باشید.

    این نمونه از درب ها به دلیل اینکه از قطر بیشتری برخوردار هستند و نوع چینش متریال در این سری از درب ها با دقت بالاتری انجام می شود، مقاومت بالایی در مقابله با ورود های خشن داشته و می توانند گزینه ای مناسب برای شما به شمار روند. لولا در این درب ها به دلیل وزن بالای درب ضد سرقت که ناشی از ورق و پروفیل های فولادی به کار رفته در آن است، باید مقاومت و کیفیت مناسبی داشته باشد. در های ضد سرقت دارای مدل های مختلفی هستند که در این صفحه و صفحه های دیگر سایت اتحاد درب با آنها آشنا میشوید. اما به هیج وجه نمی توان گفت دارای کیفیت بالاتری هستند.

    منبع مقاله: کارخانه تولید درب ضد سرقت افرامهر(aframehr.com)


  • #2
    دستگيره در از مهم ترين چيزهايي است که براي خانه خود خريداري مي کند. دستگيره در انواع مختلفي دارد اعم از دستگيره ورودي، دستگيره حياطي، دستگيره سرويس بهداشتي، دستگيره اتاق خواب، دستگيره رزت و .... براي انتخاب دستگيره در مناسب با دکوراسيون خود ما مي توانيم به شما مشاوره بدهيد پس با ما در تماس باشيد تا براي درب خود بهترين دستگيره را خريداري نماييد.

    نظر


    • #3
      دستگيره رزت که هنگام خريد آن را دستگيره دو تکه نيز مي نامند از دو تکه تشکيل شده است و داراي انواع طرح ها و رنگ هاي مختلف جهت برآورده کردن سليقه همه افراد مي باشد. اين دستگيره در زيبايي زيادي به درهاي شما مي بخشد.

      نظر

      صبر کنید ..
      X