اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

بهترین راه برای تمیز کردن چرخ گوشت

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • بهترین راه برای تمیز کردن چرخ گوشت

    توصیه ما به شما این می باشد که بلافاصله پس از اتمام کار با چرخگوشت شروع به تمیز کردن آن نمایید. چرا که اجرای این عمل بلافاصله برای شما به راحتی انجام می شود ولی اگر با فاصله این کار صورت گیرد ممکن است تمیز کردن کمی دشوار شود.

    در صورت نظافت دیرهنگام، تکه گوشت های کوچک باقی مانده در دستگاه سفت شده و جدا کردن آن ها کار سختی خواهد بود. بنابراین بهتر است که در پایان کار با دستگاه به تمیز کردن آن بپردازید.

    خب در ادامه مراحل و روش هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که کمک شایانی در اجرای این امر به شما می کنند.
    1. استفاده از تکه نان برای تمیز کردن چرخ گوشت


    همیشه در هنگام چرخ گرفتن گوشت، تکه های کوچکی از این مواد در داخل چرخ گوشت می ماند که برای خارج کردن آن ها بهتر است از نان استفاده کنید.

    نان را به تکه های کوچک تقسیم کنید همانند گوشت و سپس در داخل دستگاه مثل مراحل چرخ کردن بریزید. این کار تأثیر بسیاری در خارج کردن گوشت های چرخ کرده باقی مانده دارد.
    2. جدا کردن قطعات جدا شدنی


    بعد از چرخ گرفتن تکه های نان بهتر است که قطعاتی که در دستگاه قابلیت جدا شدن را دارند، جدا کنید. برای این کار ابتدا دستگاه را از برق جدا کرده و قطعات را جدا سازید. بهتر است که قطعات را به صورت جداگانه تمیز نمایید. مراقب باشید که آسیبی به دست و یا قطعه وارد نشود.

    برای راحتی بهتر لازم است که به دفترچه ی راهنمای دستگاه مراجعه نمایید.
    3. تمیز کردن قطعات و بدنه چرخ گوشت


    چربی قطعات چرخ گوشت بسیار بالاست و دستمال کشیدن آن ها سبب از بین رفتن این چربی نخواهد شد. بهتر است که تشتی با محلول آب و مواد شوینده قرار دهید و این قطعات را در آن بخیسانید. اجازه دهید که خوب خیس شوند سپس پس از تمیزی و شست و شوی با یک دستمال نیز آن ها را تمیز کنید.

    برای بدنه نیز لازم است که از دستمال مرطوب استفاده نمایید و تمام لکه های ایجاد شده را به خوبی تمیز کنید.
    4. خشک کردن قطعات


    قطعات پس از شسته شدن باید خشک شوند. برای این کار بهتر است که از یک دستمال تمیز استفاده کنید و پس از خشک کردن با دستمال برای اطمینان خاطر، آن ها را در دمای اتاق بر روی یک پارچه پهن کنید.

    اگر قطعات به خوبی خشک نشود و درون دستگاه قرار بگیرد دچار زنگ زدگی خواهد شد.
    چند نکته در تمیز کردن چرخ گوشت
    • در تهیه محلول آب و مواد شوینده، کمی نمک دریای (نمک دانه درشت) به آن اضافه نمایید تا میکروب زدایی را نیز انجام دهد.
    • تمیز کردن دستگاه باید بلافاصله پس از اتمام کار انجام شود تا سبب چسبیدن مواد گوشتی به دستگاه و بدنه و تمیز کردن دشوار آن نشود.
    • هرگز از الکل، تینر یا بنزین برای تمیز کردن قطعات استفاده نکنید.
    • بدنه ی دستگاه با استفاده از دستمال مرطوب باید تمیز شود چرا که باقی ماندن چربی و گوشت بر روی بدنه سبب تجمع رسوب می شود. هرگز برای تمیز کردن بدنه آن را مستقیم زیر شیر آب قرار ندهید چرا که باعث سوخته شدن دستگاه خواهد شد.
    • به قسمت های موتور دستگاه صدمه ای وارد نسازید چرا که عملکرد چرخگوشت را با مشکلاتی همراه می کند.
    • در هنگام تمیز کردن قطعات چرخ گوشت مراقب دستانتان باشید تا آسیبی به آنها وارد نشود.
    قیمت انواع چرخ گوشت


    قیمت انواع چرخ گوشت را از ما بخواهید. ما در مجموعه ی بزرگ چرخ گوشت در تلاش هستیم تا زمینه ای را فراهم سازیم تا همه ی افراد نیازمند به این دستگاه ها به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند. علاوه بر کار خرید، تعمیر و تعویض قطعات چرخ گوشت نیز دیگر فعالیت های این شرکت است که توسط حرفه ای ترین افراد صورت خواهد گرفت. همچنین قطعات چرخ گوشت نیز به صورت اصل با بهترین قیمت از تیغه گرفته تا پنجره، گلویی و … عرضه می شوند.

    در این مجموعه می توانید انواع چرخ گوشت الکتروکار، چرخ گوشت امگا، چرخ گوشت امگا ایتالیا، چرخ گوشت چگا، چرخ گوشت براکس و … را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به خرید به روش اینترنتی، حضوری و تلفنی اقدام نمایید. کاربران در زمان خرید این محصول کاربردی نیاز به مشاوره و پاسخ به سوالات خود را دارند، لازم می دانیم این سوالات را هم برای شما بیان کنیم و با پاسخ دادن به آن ها، ابهامات را رفع نماییم.

  • #2
    خیلی خوب بود!
    تلگرام
    روبیکا
    مایکت
    پابجی موبایل
    اسنپ چت

    نظر


    • #4


      En kdramas.me, puede ver programas gratuitos basados ​​en la web de las cadenas de televisión coreanas más famosas, como Netflix o JTBC, con subtítulos para todas las preferencias.

      Descubrirá que nos preocupamos por brindarles a nuestros clientes un sitio que aborde sus problemas al tener algunas opciones disponibles según lo que necesiten.

      programas con subtítulos en español, películas con nombres en latín y películas en otros idiomas (con subtítulos, por así decirlo).

      نظر

      صبر کنید ..
      X