اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تعمیر و فروش نمایشگر باسکول دیجیتال

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تعمیر و فروش نمایشگر باسکول دیجیتال

    توزین سرویس مجموعه بزرگ و متخصص در زمینه ی تعمیر و فروش نمایشگر باسکول دیجیتال است که کلیه این کارها را زیر نظر کارشناسان حرفه ای و توانمند در این زمینه انجام می دهد و از بابت هزینه نیز باید بگوییم که کمترین قیمت را لحاظ کرده است تا اگر این قطعه دچار عیب شد بتوان به راحتی و با قیمت مقرون به صرفه ای این کار را انجام دهید. نمایشگر قطعه ای مهم در انواع باسکول دیجیتال است که اطلاعات توزین شده را نمایش می دهد. در صورت اختلال و یا بروز اشکال در این قطعه تقریباً کار وزن کشی غیر ممکن می شود. بنابراین تمامی تلاش ما این است تا بتوانیم راحتی در کار کردن را برای مشتریان خود چه در فروش و چه در تعمیر ایجاد نماییم. لازم به ذکر است که گفته شود انجام خدمات مربوط به بخش تعمیران در کمترین بازه ی زمانی انجام می شود. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری را بیان کنیم.

    نمایشگر باسکول دیجیتال

    ازاصلی ترین اجزای یک باسکول دیجیتال، نمایشگر آن است که در جهت نمایش اطلاعات وزن شده مورد استفاده قرار می گیرد. نمایشگر ها بر اساس برند سازنده از کیفیت مختلفی برخوردار هستند و در نوع ال سی دی و ال ای دی ارائه می شوند که در مدل باسکول های فروشگاهی و صنعتی قابل استفاده می باشند.
    این اقلام هم به عنوان نمایشگر اصلی و هم به عنوان نمایشگر دوم قابلیت مصرف دارند که در نوع پرینتر دار و بدون پرینتر تولید می شوند. البته انتخاب نوع آن ها بر اساس نیاز کاربر خواهد بود.

    نمایشگر جزئی از اجزای باسکول است که در طول زمان ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. برای همین برای تعمیر آن باید به نمایندگی مزبوطه مراجعه نمایید. ولی کجا؟ بسیاری از کاربران در زمان تعمیر باسکول و یا نمایشگر آن دچار نگرانی می شوند که بهترین و قابل اعتماد تریم مرکز کجاست؟

    همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم توزین سرویس با داشتن کادری مجرب و متخصص در پی ارائه بهترین ها به مخاطبان است و در این راه تمامی تلاش خود را بکار بسته تا بتواند در جهت رفع نیاز کاربر برآید.

    انواع نمایشگر باسکول

    نمایشگر باسکول این امکان را به شما می دهد تا پس از اندازه گیری هر باری بتوانید وزن مشخص شده را درون صفحه ای ببینید. این اقلام نیز در انواع مختلفی ارائه می شوند که می توان به نمایشگر ساده و پرینتردار اشاره کرد.

    نمایشگر ساده:

    باسکول هایی تا ظرفیت 5 تن دارای این نمایشگر هستند. کاربرد این اقلام برای مصارف صنعتی بوده که در نوع تک نمایشگر و سه نمایشگر قابل ارائه می باشند. به نمایشگر ال ای دی و یا ال سی دی که فقط وزن را نمایش می دهند، تک نمایشگر گفته می شود. این محصولات با جنس فلزی و پلاستیکی ارائه می شوند.

    3 نمایشگر نیز قادر به نمایش وزن، قیمت واحد و قیمت کل نیز هست. این قطعه در نوع LCD و LED قابل فروش است.

    نمایشگر پرینتردار:

    این مدل قادر است تا فاکتور را به مشتری ارائه دهد و در انواع تک نمایشگر و 3 نمایشگر موجود می باشد.

    نوع تک نمایشگر و یا همان ساده قادر است تا فاکتور وزن را چاپ کند. و اما نوع 3 نمایشگر آن می تواند، چاپ وزن، قیمت واحد و کل را انجام دهد. البته ناگفته نماند که گزارشگیری و چاپ بارکد با این محصول نیز امکان پذیر خواهد بود.



    انواع نمایشگر های ارائه شده توسط توزین سرویس
    • اندیکاتور صدر: این نوع نمایشگر باسکول قادر است تا اقلام را در حافظه ذخیره و ثبت نماید و کالیبراسیون ساده را ارائه دهد. ظاهر این اقلام شکیل و زیبا بوده و مورد توجه بسیاری از کابران قرار گرفته است. تنوع در آن ها نیز بالا بوده که انتخاب را برای مخاطبان راحت می سازد. این محصول به گونه ای ساخته شده که در برابر ضربه، گرد و غبار به خوبی از خود مقاومت نشان می دهد.
    • نمایشگر باسکول A15: این محصول برای انواع باسکول های دیجیتال ایده آل است و در دو نوع ال ای دی و ال سی دی ارائه می گردد. ظاهر این قطعه زیبا مورد و می تواند گزینه ی مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند وزن، قیمت واحد و قیمت کل را نشان دهنده، نمایش دهد. این قطعه با قابلیت استفاده برای انواع باسکول های کفه ای، مکانیکی و الکترونیکی می تواند کالیبراسیون را به صورت اتوماتیک انجام دهد.
    • نمایشگر باسکول A12: توزین سرویس به فروش یک مدل از این نمایشگر پرداخته که با برخورداری از ظاهری خاص برای استفاده از انواع باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی ، سیستم های توزین الکترونیکی و مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در دو مدل ایستاده و متحرک به مصرف می رسد و می تواند کالیبراسیون اتوماتیک را انجام دهد. این قطعه از نوع ال سی دی است و از بدنه بسیار مستحکم و مقاوم ساخته می شود که دو خروجی دیجیتال با استاندارد TTL دارد. این محصول دارای دقت فوق العاده، سرعت بالا، دارای نرم افزار ضد ارتعاش، آلارم تمام شدن شارژ باتری، قابلیت شمارش قطعات و ... می باشد.
    • نمایشگر باسکول دیجیتال HARMONY 200: قابلیت ذخیره سازی اطلاعات در حافظه، پارسنگ کردن وزن و امکان چاپ قبض در 3 نوع دارد. این محصول می تواند با نصب به صورت دیواری، تابلو، پایه و ستون به انواع باسکول های جاده ای و کفه ای متصل شود. در واقع کاربرد استفاده از این محصول به عنوان نمایشگر دوم است که به صورت سون سگمنت 6 حرفی و با ارتفاع 6 میلی متر می باشد و می تواند وزن ، صفر ، کیلوگرم ، LB و تاریخ را نشان دهد. همچنین دیگر قابلیت های قرار گرفته در این نمایشگر اعم از پورت RS232 ، RS485 به منظور ارتباط با کامپیوتر و پرینتر، دارای صفحه کلید 24 کلیدی، دارای ساعت داخلی، دارای 256 کیلوبایت حافظه ی داخلی و ... می باشد.
    • نمایشگر باسکول مدل EKO /Magic/ IDE 200/ PHOENIX-C850 نیز دیگر اقلام ارائه شده توسط این مجموعه می باشد که برای مشاهده آن ها می توانید به صفحه ی هر گدام مراجعه نمایید.

    در نظر داشته باشید که تمامی این محصولات را می توانید در مجموعه توزین سرویس با بهترین قیمت خریداری نمایید و یا جحتی در جهت تعمیر نمایشگر نیز با کمترین هزینه، تعمیرات آن را انجام دهید. این مرکز در پی ارائه بهترین ها به مشتریان، تمامی تلاش خود را بکار می بندد تا بتواند در حیطه ی کاری خود موفق شناخته شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
صبر کنید ..
X