اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

عواملی که بر قیمت کالباس بر موثر است!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • عواملی که بر قیمت کالباس بر موثر است!

    در وهله ی اول مورد تأثیر گذار بر روی قیمت، برند محصول است. اینکه دستگاه ایرانی است یا خارجی؟ اگر در برند ایرانی و یا خارجی است از کمپانی معروفی تولید می شود یا نه؟

    کالباس بر خارجی نسبت به مدل های ایرانی گران تر است. اگر از کیفیت و قدرت دستگاه فاکتور بگیریم باید به هزینه واردات و ارزی آن اشاره نماییم که سبب افزایش قیمت در محصول می گردد چرا که هزینه صرف شده نسبت به مدل های ایرانی بیشتر می باشد.

    برندهای ایرانی جذاب برای آن دسته از افرادیست که قصد صرف کردن هزینه ی زیادی را برای دستگاه کالباس بر ندارند. در میان برند های ایرانی می توانیم به محک و پارس برش اشاره نماییم و در میان برند های خارجی نباید از اوماس، امگا، و فیمار غافل شویم.

    نکته مهم دیگر که بررسی توسط کاربر را می طلبد، نوع دستگاست. یعنی کالباس بر دستی است یا اتوماتیک؟ قیمت این محصولات نیز بنابر مدل های ذکر شده متفاوت می شود. دستگاه کالباس بر دستی رایج ترین شکل دستگاه های اسلایسر در بازار هستند که با کمک نیروی انسانی و اپراتور کار برش دادن سوسیس و کالباس و مواد پروتئینی را انجام می دهند ولی کالباس بر اتومات برخلاف مدل دستی نیازی به نیروی انسانی نداشته و برای کار کردن با آن کافیست تا کالباس را بر روی محفظه قرار دهید تا عملیات برش به صورت خودکار انجام شود. در واقع شما به راحتی می توانید در زمان برش ژامبون به سایر امورات فروشگاه خود برسید بدون نگرانی از برش خوردن کالباس!

    از اصلی ترین عوامل در زمان خرید دستگاه کالباس بر، تیغه ی کالباس بر است. تیغه مهم ترین قطعه در دستگاه meat slicer بوده که کار برش دادن را انجام می دهد. بهترین جنس برای تیغه، استیل است. تیغه ی استیل علاوه بر شست و شوی راحت تر که بدور از زنگ زدگیست، از کیفیت بالاتری هم برخوردار بوده که سبب ایجاد برش های یکدست و تمیزی برای کاربر خواهد شد. بعد از جنس حال نوبت به سایز تیغه می رسد که در 4 دسته بندی 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر تولید می گردد.

    کالباس بر با داشتن کیفیت بالاتر که در بخش بدنه و قطعات متمرکز است، مطمئناً با استقبال بیشتری مواجه می شود. این که دستگاه از جنس آلومینیوم آنودایز ساخته شده باشد که بهترین جنس برای ساخت اسلایسر می باشد، بر مقاومت و استقامت دستگاه بسیار تأثیر گذار خواهد بود. همچنین وجود چنین جنسی راحتی در نظافت را به همراه دارد. در کنار بدنه باید به موتور دستگاه هم اشاره نماییم که سبب ایجاد عملکرد فوق العاده در محصول می گردد. موتور پرقدرت در دستگاه بهترین راندمان را برای شما ایجاد می نماید.


    قیمت دستگاه برش کالباس بر اساس سایز تیغه


    اسلایسر ها در گروه کالباس بر خانگی، فروشگاهی و صنعتی جای دارند که انتخاب هر کدام از مدل این گروه ها بر حسب نیاز و حجم کاری کاربر خواهد بود.

    کالباس بر خانگی که از اسم دستگاه مشخص است برای مصارف خانگی مناسب بوده و حجم کاری کم را ساپورت می نماید.

    meat slicer فروشگاهی را دستگاه هایی با تیغه 25 و 27.5 سانتی متر تشکیل می دهند که تیغه 250 میلیمتر، مناسب شده برای مصارف کم حجم که بازدهی پایینی را هم برای کاربر ایجاد می نماید. این محصول برای ژامبون هایی با درصد گوشت پایین مناسب است.

    دستگاه اسلایسر با قطر تیغه 27.5 سانت یا 275 میلیمتر برای محیط هایی با حجم کاری نسبتاً کم مناسب بوده که می توان به مصارف فروشگاهی، رستوران ها و فست فود ها اشاره نماییم.

    کالباس بر 30 یا 35 سانت یا همان کالباس بر صنعتی با داشتن ابعاد بزرگ تر و موتور پر قدرت تر مناسب برای حجم کاری بالا مانند کارخانجات بسته بندی، فروشگاه های بزرگ پروتئینی و هتل ها می باشد که نیاز به برش دادن حجم بالایی از گوشت را در روز دارند. این دستگاه ها قادر به برش دادن ژامبون هایی با درصد گوشت بالا هستند.

    با توجه به توضیحات داده شده در بالا لازم است تا تخمین بزنید که دستگاه اسلایسر را برای چه حجم کاری می خواهید؟ فروشگاه شما بزرگ است یا کوچک؟

    این نکات را در زمان انتخاب در نظر بگیرید تا علاوه بر خروجی با کیفیت، در زمان کار کردن با دستگاه نیز لذت کامل را ببرید. همه این موارد بستگی به انتخاب شما دارد.
صبر کنید ..
X