اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

روش جداسازی فضا با پارتیشن اداری

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • روش جداسازی فضا با پارتیشن اداری

    پارتیشن شیشه ای،پارتیشن اداری تک جداره با پروفیل های عمودی، زیبایی بصری ترکیب شیشه و آلومینیوم را به حداکثر می رساند.
    پروفیل های آلومینیومی اسلیم یک راه حل بسیار مناسب برای پارتیشن های شیشه ای اداری می باشد. فرم های خاص پروفیل های آلومینیومی ما در طرح های گوناگون پیوند بین پنل های شیشه ای را تشکیل میدهد.
    با کمک پارتیشنن می توانید بخش های مختلف یک ساختمان را از یکدیگر جدا سازید.
    نوع دوجداره این پارتیشن ها به دلیل خاصیت آگوستیک و عایق بودن، طرفداران بسیاری برای اجرای پاتیشن در ادارات دارد. قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره بر اساس شیشه مورد استفاده و ضخامت آن و همچنین ابعاد و اندازه شیشه های دو جداره در نصب، تعیین می شود. در قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره یراق آلات و قطعات مورد استفاده نیز تاثیر گذار می باشد.
    پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره فریم لس، بدون نیاز به پروفیل عمودی، حداکثر شفافیت و مقرون به صرفه بودن را ترکیب می کند. ظرافت و زیبایی و زمان نصب بسیار کوتاه آن از ویژگی های قابل توجه این نوع پارتیشن است.
    پارتیشنهای شیشه ای به دو صورت متحرک و ثابت وجود دارند. نوع کوتاه پارتیشنی که روی زمین قرار می گیرد مانند پانل ها معمولا ثابت نصب می شوند، اما نوع متحرک آنها مناسب تر است، زیرا می توانید محل قرارگیری آن را با تغییر چیدمان تغییر دهید.




  • #2
    دستگاه اسپری پرکن چیست؟
    دستگاه اسپری پرکن (spray filling machine) با تکنولوژی جدیدی که دارد باعث شده است که پرکردن اسپری نسبت به گذشته آسان تر شود. اسپری پرکن ها (دستگاه پرکن اسپری) به عنوان یکی از مهم ترین ماشین آلات صنعتی تولید شده در کیان صنعت می باشد. این دستگاه در دو نوع اسپری پرکن تمام اتوماتیک و اسپری پرکن نیمه اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شوند. اسپری پرکن ها از جمله دستگاه های مورد نیاز خط تولید کارگاه ها و کارخانه ها می باشند و زیر مجموعه دستگاه های پرکن هستند. از پرطرفدارترین دستگاه اسپری پرکن می توان به دستگاه اسپری پرکن زعفران، پرکن اسپری خوشبو کننده اشاره داشت. برای اطلاع از قیمت دستگاه اسپری پرکن با کیان صنعت تماس بگیرید.
    https://kiyan-sanat.com/post/1/%D8%A...B1%DA%A9%D9%86
    اسپری پرکن نیمه اتومات، برای پرکردن انواع اسپری در سایزهای مختلف از 50 تا 500 میلی متر مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم عملکرد اسپری پرکن نیمه اتومات به صورت پنوماتیک می باشد. (این ویژگی باعث حفظ ایمنی بیشتر در محیط کار می شود) و جنس بدنه این دستگاه از استیل و پایه های آن از جنس آهن است.

    عملکرد اسپری پرکن نیمه اتومات به صورت سه گانه می باشد. بدین صورت که دستگاه با فشار دادن یک پدال قادر به پرکردن، پانچ کردن و گاز زدن می باشد. به این صورت که ظرف اسپری در زیر نازل پرکن قرار می گیرد. با فشار دادن پدال مواد درون مخزن وارد قوطی می شود. سپس قوطی اسپری به زیر نازل پانج هدایت شده پس از پلمپ والو به زیر نازل گاز زن هدایت می شود و مقدار گاز مورد نیاز درون قوطی اسپری تزریق می گردد. این محصول بسیار مناسب برای پرکردن انواع اسپری در سایزها، مدل های مختلف و ابعاد متفاوت می باشد. اسپری پرکن نیمه اتومات برای پرکردن حشره کش، رنگ، براق کننده ماشین، خوش بو کننده بدن، برف شادی و .......مورد استفاده قرار می گیرد.اسپری پرکن نیمه اتومات، برای پرکردن انواع اسپری در سایزهای مختلف از 50 تا 500 میلی متر مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم عملکرد اسپری پرکن نیمه اتومات به صورت پنوماتیک می باشد. (این ویژگی باعث حفظ ایمنی بیشتر در محیط کار می شود) و جنس بدنه این دستگاه از استیل و پایه های آن از جنس آهن است.

    عملکرد اسپری پرکن نیمه اتومات به صورت سه گانه می باشد. بدین صورت که دستگاه با فشار دادن یک پدال قادر به پرکردن، پانچ کردن و گاز زدن می باشد. به این صورت که ظرف اسپری در زیر نازل پرکن قرار می گیرد. با فشار دادن پدال مواد درون مخزن وارد قوطی می شود. سپس قوطی اسپری به زیر نازل پانج هدایت شده پس از پلمپ والو به زیر نازل گاز زن هدایت می شود و مقدار گاز مورد نیاز درون قوطی اسپری تزریق می گردد. این محصول بسیار مناسب برای پرکردن انواع اسپری در سایزها، مدل های مختلف و ابعاد متفاوت می باشد. اسپری پرکن نیمه اتومات برای پرکردن حشره کش، رنگ، براق کننده ماشین، خوش بو کننده بدن، برف شادی و .......مورد استفاده قرار می گیرد.
    ​​​​​​​

    نظر


    • #3
      دستگاه عسل پرکن
      دستگاه پرکن عسل به دلیل چسبندگی این ماده خوراکی دارای پیچیدگی خاصی می باشد . این دستگاه دارای سیستم گرم کن است زیرا اگر عسل در حین پر شدن گرم نباشد موجب توقف کار و ایجاد پرت در سیستم تولید می گردد. این گرما هم باید طوری تنظیم شود تا به آنزیم ها و مواد مقوی عسل آسیب وارد نشود. دستگاه پرکن عسل به صورت نیمه اتوماتیک یا اتومات و سیلندر پیستونی بوده که مجهز به مخزن دوجداره شده و مناسب بسته بندی انواع مواد مشابه است.
      در داخل جداره مخزن دستگاه پرکن عسل از مکانیسم حرارتی استفاده شده تا ماده را در محدوده نیاز گرم کرده و حالت روندگی به ماده بدهد. این میزان دما نیز قابل تنظیم است. پرکن عسل در ظرفیت های مختلف قابل اجرا و تنظیم جهت پرکردن است.

      نظر

      صبر کنید ..
      X