اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

وزیر ict خبر داد: جست وجوگر بومی در راه است

Collapse
این تاپیک بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • وزیر ict خبر داد: جست وجوگر بومی در راه است

    دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

    رضا تقی پور در این مراسم به ارائه آمارهایی پرداخت و اظهار کرد: بنا بر آمارهای ارائه شده در یک دوره سه ساله آمار اشتغالی که در کل اقتصاد کشور وجود داشته 7/2 درصد بوده، اما ما در زمینه فن آوری اطلاعات آمار اشتغالی 23 درصدی داشته ایم. وزیر ارتباطات همچنین به آمارهای بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: براساس این آمارها میزان سرمایه کشور در کل بخش اقتصادی حدود نیم درصد و در زمینه فن آوری اطلاعات 3/31 درصد بوده است.وی همچنین به آمارهای بهره وری پرداخت و گفت: براساس آمارهای ارائه شده آمار بهره وری کار در کل اقتصاد کشور 47/1 درصد و در بخش فن آوری اطلاعات حدود 3/29 درصد بوده است.

    وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در بخش دیگری از صحبت های خود به شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و این طرح را یکی از اقدامات اساسی و بنیادی وزارت ارتباطات بر شمرد و افزود: برای به سرانجام رسیدن این شبکه سه فاز مختلف تعریف شده است که فاز اول که به بحث تفکیک شبکه ها و امنیت مربوط می شود و باید تا نیمه اول امسال به پایان برسد. تقی پور مدیریت بومی و داخلی شبکه ها به صورت تمام و کمال را مرحله سوم این طرح دانست و همچنین به طراحی سیستم عامل «زمین» در سطح ملی اشاره کرد و اقدام بعدی وزارت ارتباطات را راه اندازی جویشگر یا جست وجوگر بومی دانست. تقی پور در بخش دیگری از صحبت های خود به گردش مالی وزارتخانه متبوع خود اشاره کرد و گفت: در سال 1388 کل گردش مالی ما حدود هشت هزار و صد میلیارد تومان بود که این رقم در سال 90 به بالغ بر 15 میلیارد تومان رسید و به این ترتیب ما در مدت دو سال رشدی دو برابری داشتیم که من فکر نمی کنم هیچ یک از کشورهای همسایه چنین رشدی را تجربه کرده باشند.

    منبع :
    دنیای اقتصاد - 28 اردیبهشت

  • #2
    من نميدونم ماها از چي ميناليم . چون هميشه آمارهايي كه ميدن چيزي ديگه اي رو نشون ميده !* واقعا عجب مردمي دااريم ها!*

    نظر


    • #3
      جست و جوگر نمیخوایم برو فکر سرعت و پهنای باند نت ما بکن دیگه افت های سرعت اسایش رو ازمون گرفته


      --------------------------------
      جیلبریک ۵.۱.۱ در تاریخ ۱ خرداد تا ۴ خرداد در کنفرانسhack in the box
      ریلیز میشه 😊

      نظر

      صبر کنید ..
      X